Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Forrester. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Forrester. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Forrester și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Forrester, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Forrester Research creează rapoarte de cercetare tehnologică și oferă servicii de consultanță și conferințe tehnologice.
Forrester Research creează rapoarte de cercetare tehnologică și oferă servicii de consultanță și conferințe tehnologice.
Echipa de serviciu clienți a Forrester oferă următoarele canale de asistență: call center, asistență prin intermediul rețelelor de socializare, asistență pe forum și asistență de tip autoservire.
Puteți contacta Forrester prin telefon sau lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența de tip autoservire.
Forrester nu are asistență prin e-mail.
Nu, Forrester nu dispune de asistență prin chat live.
Dacă preferați să apelați asistența telefonic, puteți contacta linia lor de asistență +1 617.613.5730.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date