Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Contacte de Asistență Dashlane

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Dashlane. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Dashlane. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Dashlane și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Dashlane, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Dashlane

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Dashlane

Dashlane Asistență prin poștă electronică

support@dashlane.com

Discutați cu reprezentantul companiei Dashlane

Dashlane Asistență prin conversații directe

Buton pentru conversații directe pe pagina de internet

Apelați serviciul de asistență al companiei Dashlane

Dashlane Asistență centru de apeluri

N/A

Aflați mai multe despre produsele companiei Dashlane

Dashlane Bază de cunoștințe

https://support.dashlane.com/hc/en-us

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei Dashlane.

Dashlane Forum

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Dashlane

Pagina de Instagram a Dashlane

instagram.com/dashlane/

Pagina de Twitter a Dashlane

Pagina de Twitter a Dashlane

twitter.com/dashlane

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Dashlane

Termenii și condițiile Dashlane

N/A

Politica de confidențialitate a Dashlane

Politica de confidențialitate a Dashlane

N/A

Politica de securitate a Dashlane

Politica de securitate a Dashlane

N/A

Politica RGPD a Dashlane

Politica RGPD a Dashlane

N/A

Pagina de Wikipedia a Dashlane

Pagina de Wikipedia a Dashlane

N/A

Programul de afiliere al Dashlane

Programul de afiliere al Dashlane

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce este Dashlane?

Manager de parole pentru acasă, mobil, afaceri. Stocați și completați toate parolele, informațiile personale și plățile. 

Ce tip de asistență oferă Dashlane?

Echipa de asistență pentru clienți a Dashlane oferă următoarele canale de asistență: e-mail, chat live, asistență pe rețelele de socializare și asistență de tip autoservire.

 

Cum pot contacta Dashlane?

Puteți contacta Dashlane prin e-mail, prin inițierea unui chat cu un agent live pe site-ul lor sau lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența de tip autoservire.

 

Care este adresa de e-mail a Dashlane?

Puteți contacta asistența lor scriind un e-mail la adresa support@dashlane.com.

Dashlane dispune de chat live?

Da, Dashlane oferă asistență prin chat live. Mergeți în partea de jos a paginii: https://support.dashlane.com/hc/en-us și găsiți butonul de mesaj. 

Cum pot vorbi cu cineva de la Dashlane?

Dashlane nu are asistență telefonică pentru clienți.

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație