Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Dashlane. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Dashlane. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Dashlane și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Dashlane, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Manager de parole pentru acasă, mobil, afaceri. Stocați și completați toate parolele, informațiile personale și plățile.
Manager de parole pentru acasă, mobil, afaceri. Stocați și completați toate parolele, informațiile personale și plățile.
Puteți contacta Dashlane prin e-mail, prin inițierea unui chat cu un agent live pe site-ul lor sau lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența de tip autoservire.
Puteți contacta asistența lor scriind un e-mail la adresa support@dashlane.com.
Da, Dashlane oferă asistență prin chat live. Mergeți în partea de jos a paginii: https://support.dashlane.com/hc/en-us și găsiți butonul de mesaj.
Dashlane nu are asistență telefonică pentru clienți.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date