Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Contacte de Asistență CARTO

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei CARTO. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei CARTO. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei CARTO și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei CARTO, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al CARTO

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei CARTO

CARTO Asistență prin poștă electronică

support@carto.com

Discutați cu reprezentantul companiei CARTO

CARTO Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei CARTO

CARTO Asistență centru de apeluri

+1 917-463-3232

Aflați mai multe despre produsele companiei CARTO

CARTO Bază de cunoștințe

https://carto.com/developers/

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei CARTO.

CARTO Forum

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a CARTO

Pagina de Instagram a CARTO

N/A

Pagina de Facebook a CARTO

Pagina de Facebook a CARTO

facebook.com/CartoDB

Pagina de Twitter a CARTO

Pagina de Twitter a CARTO

twitter.com/CARTO

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile CARTO

Termenii și condițiile CARTO

N/A

Politica de confidențialitate a CARTO

Politica de confidențialitate a CARTO

N/A

Politica de securitate a CARTO

Politica de securitate a CARTO

N/A

Politica RGPD a CARTO

Politica RGPD a CARTO

N/A

Pagina de Wikipedia a CARTO

Pagina de Wikipedia a CARTO

N/A

Programul de afiliere al CARTO

Programul de afiliere al CARTO

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce este CARTO?

CARTO este o platformă de cloud computing Software as a Service (SaaS) care oferă instrumente GIS, de cartografiere web și de știință a datelor spațiale.

Ce tip de asistență oferă CARTO?

Echipa de servicii pentru clienți a CARTO oferă următoarele canale de asistență: e-mail, call center, asistență prin intermediul rețelelor de socializare și asistență de tip autoservire.

 

 

Cum pot contacta CARTO?

Puteți contacta CARTO trimițând un e-mail, sunând la linia lor de asistență telefonică sau lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența de tip autoservire.

 

 

Care este adresa de e-mail a CARTO?

Puteți contacta asistența lor scriind un e-mail la adresa support@carto.com.

CARTO dispune de chat live?

Nu, CARTO nu dispune de asistență prin chat live.

 

 

Cum pot vorbi cu cineva de la CARTO?

Dacă preferați asistența prin telefon, puteți contacta linia lor de asistență telefonică +1 917-463-3232.

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație