Contactează echipa de serviciu clienți a companiei CARTO prin email sau apelând la call center, sau găsește soluții în baza de cunoștințe și forumul lor online.
Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei CARTO. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei CARTO. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei CARTO și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei CARTO, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
CARTO este o platformă de cloud computing Software as a Service (SaaS) care oferă instrumente GIS, de cartografiere web și de știință a datelor spațiale.
CARTO este o platformă de cloud computing Software as a Service (SaaS) care oferă instrumente GIS, de cartografiere web și de știință a datelor spațiale.
Echipa de servicii pentru clienți a CARTO oferă următoarele canale de asistență: e-mail, call center, asistență prin intermediul rețelelor de socializare și asistență de tip autoservire.
Puteți contacta CARTO trimițând un e-mail, sunând la linia lor de asistență telefonică sau lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența de tip autoservire.
Puteți contacta asistența lor scriind un e-mail la adresa support@carto.com.
Nu, CARTO nu dispune de asistență prin chat live.
Dacă preferați asistența prin telefon, puteți contacta linia lor de asistență telefonică +1 917-463-3232.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.