Contactează echipa de serviciu clienți a Capterra prin poștă electronică, call center sau rețelele de socializare. Există și o bază de cunoștințe disponibilă pentru asistență de tip autoservire.
Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Capterra. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Capterra. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Capterra și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Capterra, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Capterra ajută milioane de oameni să găsească cel mai bun software de afaceri.
Capterra ajută milioane de oameni să găsească cel mai bun software de afaceri.
Echipa de servicii pentru clienți de la Capterra oferă următoarele canale de asistență: e-mail, call center, asistență pe rețelele de socializare și asistență de tip autoservire.
Puteți contacta Capterra prin e-mail, prin telefon sau lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența de tip autoservire.
Puteți contacta asistența lor scriind un e-mail la adresa info@capterra.com.
Nu, Capterra nu oferă asistență prin chat live.
Dacă preferați asistența prin telefon, puteți contacta linia lor de asistență telefonică (703) 584-1700.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.