Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Contacte de Asistență Capterra

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Capterra. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Capterra. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Capterra și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Capterra, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Capterra

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Capterra

Capterra Asistență prin poștă electronică

info@capterra.com

Discutați cu reprezentantul companiei Capterra

Capterra Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei Capterra

Capterra Asistență centru de apeluri

(703) 584-1700

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei Capterra.

Capterra Forum

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Capterra

Pagina de Instagram a Capterra

instagram.com/capterra/

Pagina de Facebook a Capterra

Pagina de Facebook a Capterra

facebook.com/Capterra/

Pagina de Twitter a Capterra

Pagina de Twitter a Capterra

twitter.com/capterra

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Capterra

Termenii și condițiile Capterra

N/A

Politica de confidențialitate a Capterra

Politica de confidențialitate a Capterra

N/A

Politica de securitate a Capterra

Politica de securitate a Capterra

N/A

Politica RGPD a Capterra

Politica RGPD a Capterra

N/A

Pagina de Wikipedia a Capterra

Pagina de Wikipedia a Capterra

N/A

Programul de afiliere al Capterra

Programul de afiliere al Capterra

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce este Capterra?

Capterra ajută milioane de oameni să găsească cel mai bun software de afaceri. 

Ce tip de asistență oferă Capterra?

Echipa de servicii pentru clienți de la Capterra oferă următoarele canale de asistență: e-mail, call center, asistență pe rețelele de socializare și asistență de tip autoservire.

 

 

 

Cum pot contacta Capterra?

Puteți contacta Capterra prin e-mail, prin telefon sau lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența de tip autoservire.

 

 

Care este adresa de e-mail a Capterra?

Puteți contacta asistența lor scriind un e-mail la adresa info@capterra.com.

Capterra dispune de chat live?

Nu, Capterra nu oferă asistență prin chat live.

 

Cum pot vorbi cu cineva de la Capterra?

Dacă preferați asistența prin telefon, puteți contacta linia lor de asistență telefonică (703) 584-1700.

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație