Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei CafePress. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei CafePress. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei CafePress și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei CafePress, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
CafePress este cel mai bun magazin online de cadouri din lume.
CafePress este cel mai bun magazin online de cadouri din lume.
Echipa de servicii pentru clienți a CafePress oferă următoarele canale de asistență: chat live, call center, asistență pe rețelele de socializare și asistență pe forum.
Puteți contacta CafePress prin inițierea unui chat cu un agent live pe site-ul lor, apelând linia lor de asistență telefonică sau lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza forumul lor dacă preferați asistența de tip autoservire.
CafePress nu oferă asistență prin e-mail.
Da, CafePress oferă asistență prin chat live. Mergeți în partea de jos a paginii: https://www.cafepress.com/ și găsiți butonul de chat.
Dacă preferați asistența prin telefon, puteți contacta linia lor de asistență telefonică (844) 988-0030.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date