Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Bund.de. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Bund.de. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Bund.de și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Bund.de, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Bund.de este o companie de software & internet. Service.bund.de este poarta de acces la serviciile și informațiile online ale Administrației Federale Germane și ale altor agenții publice.
Echipa de servicii clienți de la Bund.de oferă următoarele canale de asistență: e-mail, call center și asistență de tip autoservire.
Puteți contacta Bund.de prin completarea formularului: https://www.service.bund.de/Content/DE/Service/Kontakt/kontakt_node.html;jsessionid=E641EAAC651D1EB2C90187ED99379EF2.1_cid296
Nu, Bund.de nu dispune de asistență prin chat live.
Dacă preferați să apelați telefonic echipa de asistență, puteți contacta linia lor de asistență telefonică 0049 22899 358-0, +49 221 758-0
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date