Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Behance. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Behance. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Behance și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Behance, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
https://help.behance.net/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=4164
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Behance este o platformă de socializare deținută de Adobe, care pretinde să prezinte și să descopere lucrări creative.
Echipa de serviciu clienți de la Behance oferă următoarele canale de asistență: e-mail, asistență prin intermediul rețelelor de socializare, forum și asistență de tip autoservire.
Puteți contacta Behance prin e-mail sau lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența de tip autoservire.
Puteți contacta Behance prin completarea formularului: https://help.behance.net/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=4164
Nu, Behance nu dispune de asistență prin chat live.
Behance nu are asistență telefonică pentru clienți.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date