Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Contacte de Asistență Amazon

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Amazon. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Amazon. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Amazon și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Amazon, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Amazon

Discutați cu reprezentantul companiei Amazon

Amazon Asistență prin conversații directe

Buton pentru conversații directe pe pagina de internet

Apelați serviciul de asistență al companiei Amazon

Amazon Asistență centru de apeluri

00 1 206-922-0880

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei Amazon.

Amazon Forum

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Amazon

Pagina de Instagram a Amazon

instagram.com/amazon

Pagina de Facebook a Amazon

Pagina de Facebook a Amazon

facebook.com/Amazon/

Pagina de Twitter a Amazon

Pagina de Twitter a Amazon

twitter.com/amazon

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

Agenții de asistență ai companiei Amazon răspund la mesajele prin poștă electronică, de regulă, în decurs de 2 zile .

Repertoriu

SLA conversații directe

Agenții conectați ai companiei Amazon răspund la conversații, de regulă, în decurs de 15 minute .

Repertoriu

SLA centru de apeluri

Reprezentații de apeluri ai companiei Amazon răspund la apeluri, de regulă, în decurs de 15 minute .

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Amazon

Termenii și condițiile Amazon

N/A

Politica de confidențialitate a Amazon

Politica de confidențialitate a Amazon

N/A

Politica de securitate a Amazon

Politica de securitate a Amazon

N/A

Politica RGPD a Amazon

Politica RGPD a Amazon

N/A

Pagina de Wikipedia a Amazon

Pagina de Wikipedia a Amazon

N/A

Programul de afiliere al Amazon

Programul de afiliere al Amazon

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce este Amazon?

Amazon este o companie multinațională americană de tehnologie, care se concentrează pe comerț electronic, cloud computing, streaming digital și inteligență artificială.

Ce tip de asistență oferă Amazon?

Echipa de asistență pentru clienți de la Amazon oferă următoarele canale de asistență: e-mail, chat live, call center, asistență pe rețelele de socializare, asistență pe forum și asistență de tip autoservire.

Cum pot contacta Amazon?

Puteți contacta Amazon prin e-mail, prin inițierea unui chat cu un agent live pe site-ul lor, prin apelarea liniei telefonice directe sau lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența de tip autoservire.

Care este adresa de e-mail a Amazon?

Puteți contacta serviciul de asistență scriind la una dintre adresele de e-mail: primary@amazon.com, resolution@amazon.com, orders@amazon.com, charge-inquiries@amazon.com.

Amazon dispune de chat live?

Da, Amazon dispune de asistență prin chat live. Mergeți pe site: 

https://www.amazon.it/gp/help/customer/contact-us

 

Cum pot vorbi cu cineva de la Amazon?

Dacă preferați asistența prin telefon, puteți contacta liniile lor de asistență:

https://www.amazon.it/gp/help/customer/contact-us#b

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație