Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Contacte de Asistență Accor

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Accor. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Accor. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Accor și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Accor, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Accor

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Accor

Accor Asistență prin poștă electronică

N/A

Discutați cu reprezentantul companiei Accor

Accor Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei Accor

Accor Asistență centru de apeluri

+33 (0)1 61 61 80 80

Aflați mai multe despre produsele companiei Accor

Accor Bază de cunoștințe

https://group.accor.com/en/sitemap

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei Accor.

Accor Forum

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Accor

Pagina de Instagram a Accor

instagram.com/accor/

Pagina de Facebook a Accor

Pagina de Facebook a Accor

facebook.com/Accor/

Pagina de Twitter a Accor

Pagina de Twitter a Accor

twitter.com/accor

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Accor

Termenii și condițiile Accor

N/A

Politica de confidențialitate a Accor

Politica de confidențialitate a Accor

N/A

Politica de securitate a Accor

Politica de securitate a Accor

N/A

Politica RGPD a Accor

Politica RGPD a Accor

N/A

Pagina de Wikipedia a Accor

Pagina de Wikipedia a Accor

N/A

Programul de afiliere al Accor

Programul de afiliere al Accor

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce este Accor?

Accor este liderul grupului hotelier Augmented Hospitality, care oferă experiențe unice și semnificative în 5 100 de hoteluri din 110 țări.

Ce tip de asistență oferă Accor?

Echipa de servicii pentru clienți a Accor oferă următoarele canale de asistență: call center, asistență prin intermediul rețelelor de socializare și asistență de tip autoservire.

 

 

 

Cum pot contacta Accor?

Puteți contacta Accor sunând la linia de asistență telefonică sau lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența de tip autoservire.

 

Care este adresa de e-mail a Accor?

 Accor nu oferă asistență prin e-mail. 

 

Accor dispune de chat live?

Nu, Accor nu dispune de asistență prin chat live.

 

 

Cum pot vorbi cu cineva de la Accor?

Dacă preferați asistența prin telefon, puteți contacta liniile lor de asistență:

https://group.accor.com/en/contact-us/address-book

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație