Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Accor. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Accor. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Accor și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Accor, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Accor este liderul grupului hotelier Augmented Hospitality, care oferă experiențe unice și semnificative în 5 100 de hoteluri din 110 țări.
Accor este liderul grupului hotelier Augmented Hospitality, care oferă experiențe unice și semnificative în 5 100 de hoteluri din 110 țări.
Echipa de servicii pentru clienți a Accor oferă următoarele canale de asistență: call center, asistență prin intermediul rețelelor de socializare și asistență de tip autoservire.
Puteți contacta Accor sunând la linia de asistență telefonică sau lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența de tip autoservire.
Accor nu oferă asistență prin e-mail.
Dacă preferați asistența prin telefon, puteți contacta liniile lor de asistență:
https://group.accor.com/en/contact-us/address-book
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date