Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Canalele de comunicare ale Waze

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Waze. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Waze. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Waze și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Waze, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Waze

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Waze

Waze Asistență prin poștă electronică

support@waze.com

Discutați cu reprezentantul companiei Waze

Waze Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei Waze

Waze Asistență centru de apeluri

N/A

Aflați mai multe despre produsele companiei Waze

Waze Bază de cunoștințe

https://www.waze.com/sdk

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Waze

Pagina de Instagram a Waze

instagram.com/waze/

Pagina de Facebook a Waze

Pagina de Facebook a Waze

facebook.com/Waze

Pagina de Twitter a Waze

Pagina de Twitter a Waze

twitter.com/waze

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Waze

Termenii și condițiile Waze

N/A

Politica de confidențialitate a Waze

Politica de confidențialitate a Waze

N/A

Politica de securitate a Waze

Politica de securitate a Waze

N/A

Politica RGPD a Waze

Politica RGPD a Waze

N/A

Pagina de Wikipedia a Waze

Pagina de Wikipedia a Waze

N/A

Programul de afiliere al Waze

Programul de afiliere al Waze

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce este Waze?

Waze este o aplicație de navigare GPS deținută de cei de la Google. Funcționează pe telefoane tip smartphones și tablete care includ servicii de suport GPS.

Care sunt modalitățile prin care Waze oferă suport clienților?

Serviciul clienți al Waze poate fi contactat prin intermediul următoarelor canale de comunicare: email, rețele de socializare, forum pentru clienți și centru de auto-asistență.

Cum pot lua legătura cu cei de la Waze?

Puteți contacta reprezentanții Waze prin trimiterea unui email sau a unui mesaj pe platformele social media. În plus, puteți accesa baza de cunoștințe dacă sunteți adeptul auto-asistenței.

Care este adresa de email a celor de la Waze?

Puteți contacta centrul de suport al Waze pe email la support@waze.com.

Waze oferă suport prin live chat?

Nu, Waze nu oferă suport prin live chat.

Cum pot discuta cu cineva de la Waze?

Waze nu oferă suport prin telefon.

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație