Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Slack. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Slack. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Slack și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Slack, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Slack este o modalitate nouă de a comunica cu membrii echipei. Este o metodă mai rapidă, mai bine organizată și mai sigură decât email-ul.
Slack este o modalitate nouă de a comunica cu membrii echipei. Este o metodă mai rapidă, mai bine organizată și mai sigură decât email-ul.
Serviciul clienți al Slack poate fi contactat prin email, live chat, rețele de socializare și centru de auto-asistență.
Puteți contacta Slack prin email, la adresa feedback@slack.com.
Da, Slack oferă suport prin live chat. Accesați această pagină si derulați până la sfârșit: https://slack.com/intl/en-sk/ and find the chat button.
Slack nu oferă suport prin telefon.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date