O listă a canalelor de comunicare disponibile pentru contactarea serviciului clienți al Slack, inclusiv adrese de e-mail, chat live, rețele sociale și o bază de cunoștințe.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Slack. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Slack. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Slack și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Slack, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
https://api.slack.com/
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Slack este o modalitate nouă de a comunica cu membrii echipei. Este o metodă mai rapidă, mai bine organizată și mai sigură decât email-ul.
Slack este o modalitate nouă de a comunica cu membrii echipei. Este o metodă mai rapidă, mai bine organizată și mai sigură decât email-ul.
Serviciul clienți al Slack poate fi contactat prin email, live chat, rețele de socializare și centru de auto-asistență.
Puteți contacta Slack prin email, la adresa feedback@slack.com.
Da, Slack oferă suport prin live chat. Accesați această pagină si derulați până la sfârșit: https://slack.com/intl/en-sk/ and find the chat button.
Slack nu oferă suport prin telefon.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date