Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Canale de comunicare ale Slack

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Slack. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Slack. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Slack și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Slack, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Slack

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Slack

Slack Asistență prin poștă electronică

feedback@slack.com

Discutați cu reprezentantul companiei Slack

Slack Asistență prin conversații directe

Buton pentru conversații directe pe pagina de internet

Apelați serviciul de asistență al companiei Slack

Slack Asistență centru de apeluri

N/A

Aflați mai multe despre produsele companiei Slack

Slack Bază de cunoștințe

https://api.slack.com/

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei Slack.

Slack Forum

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Slack

Pagina de Instagram a Slack

instagram.com/slackhq/

Pagina de Facebook a Slack

Pagina de Facebook a Slack

facebook.com/slackhq

Pagina de Twitter a Slack

Pagina de Twitter a Slack

twitter.com/slackhq

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Slack

Termenii și condițiile Slack

N/A

Politica de confidențialitate a Slack

Politica de confidențialitate a Slack

N/A

Politica de securitate a Slack

Politica de securitate a Slack

N/A

Politica RGPD a Slack

Politica RGPD a Slack

N/A

Pagina de Wikipedia a Slack

Pagina de Wikipedia a Slack

N/A

Programul de afiliere al Slack

Programul de afiliere al Slack

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Cu ce se ocupă cei de la Slack?

Slack este o modalitate nouă de a comunica cu membrii echipei. Este o metodă mai rapidă, mai bine organizată și mai sigură decât email-ul.

Prin ce canale de comunicare oferă Slack suport?

Serviciul clienți al Slack poate fi contactat prin email, live chat, rețele de socializare și centru de auto-asistență.

Cum pot contacta Slack?

Puteți contacta reprezentanții Slack prin trimiterea unui email, prin intermediul serviciului de live chat, disponibil pe website-ul lor sau lăsându-le un mesaj pe platformele social media. Puteți de asemenea să utilizați baza de informații dacă preferați auto-asistența.

Care este adresa de email a Slack?

Puteți contacta Slack prin email, la adresa feedback@slack.com.

Slack oferă deține serviciul de live chat?

Da, Slack oferă suport prin live chat. Accesați această pagină si derulați până la sfârșit: https://slack.com/intl/en-sk/ and find the chat button.

 

Cum pot discuta cu cineva de la Slack?

Slack nu oferă suport prin telefon.

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație