Acesta este un ghid pentru contactarea serviciului clienți al Shedul prin e-mail și platforme de social media. Nu există suport prin telefon sau chat live.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Fresha. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Fresha. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Fresha și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Fresha, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Fresha, denumită anterior Shedul este un program software de tip cloud de gestionare a afacerii și a întâlnirilor.
Fresha, denumită anterior Shedul este un program software de tip cloud de gestionare a afacerii și a întâlnirilor.
Serviciul clienți al Shedul poate fi contactat prin email, rețele de socializare, forum-uri și centru de auto-asistență.
Puteți contacta reprezentanții Shedul prin trimiterea unui email sau lăsându-le un mesaj pe platformele social media. Puteți de asemenea să utilizați baza de informații dacă preferați auto-asistența.
Puteți contacta Shedul prin email, la adresa info@shedul.com.
Nu, Shedul nu oferă suport prin live chat.
Shedul nu oferă suport prin telefon.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date