Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Patreon. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Patreon. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Patreon și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Patreon, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Patreon este o platformă pe bază de abonamente prin care artiștii și creatorii sunt plătiți mai ușor.
Patreon este o platformă pe bază de abonamente prin care artiștii și creatorii sunt plătiți mai ușor.
Serviciul clienți al Patreon poate fi contactat prin intermediul următoarelor canale de comunicare: call center, rețele de socializare, forum pentru clienți și centru de auto-asistență.
Puteți contacta reprezentanții Patreon prin apelarea centrului call center sau prin trimiterea unui mesaj pe platformele social media. În plus, puteți accesa baza de cunoștințe dacă sunteți adeptul auto-asistenței.
Patreon nu oferă suport prin email.
Nu, Patreon nu oferă suport prin live chat.
Dacă doriți să-i contactați telefonic, apelați numărul +1 (833) 972-8766.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date