Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Canale de comunicare ale Nielsen

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Nielsen. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Nielsen. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Nielsen și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Nielsen, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Nielsen

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Nielsen

Nielsen Asistență prin poștă electronică

N/A

Discutați cu reprezentantul companiei Nielsen

Nielsen Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei Nielsen

Nielsen Asistență centru de apeluri

+1.800.864.1224

Aflați mai multe despre produsele companiei Nielsen

Nielsen Bază de cunoștințe

https://www.nielsen.com/us/en/insights/resource/

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei Nielsen.

Nielsen Forum

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Nielsen

Pagina de Instagram a Nielsen

instagram.com/lifeatnielsen/

Pagina de Facebook a Nielsen

Pagina de Facebook a Nielsen

facebook.com/Nielsen/

Pagina de Twitter a Nielsen

Pagina de Twitter a Nielsen

twitter.com/nielsen

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Nielsen

Termenii și condițiile Nielsen

N/A

Politica de confidențialitate a Nielsen

Politica de confidențialitate a Nielsen

N/A

Politica de securitate a Nielsen

Politica de securitate a Nielsen

N/A

Politica RGPD a Nielsen

Politica RGPD a Nielsen

N/A

Pagina de Wikipedia a Nielsen

Pagina de Wikipedia a Nielsen

N/A

Programul de afiliere al Nielsen

Programul de afiliere al Nielsen

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Cu ce se ocupă cei de la Nielsen?

Nielsen este o companie de talie mondială care efectuează analize de date și oferă cea mai complexă și precisă imagine de ansamblu despre consumatori și comercianți de oriunde din lume.

 

Prin ce canale de comunicare oferă Nielsen suport?

Serviciul clienți al Nielsen poate fi contactat prin call center, rețele de socializare și centru de auto-asistență.

Cum pot contacta Nielsen?

Puteți contacta reprezentanții Nielsen prin apelarea centrului de call center sau lăsându-le un mesaj pe platformele social media. Puteți de asemenea să utilizați baza de informații dacă preferați auto-asistența.

Care este adresa de email a Nielsen?

Nielsen nu oferă suport prin email. Îi puteți contacta prin competarea unui formular de contact:

https://www.nielsen.com/us/en/contact-us/client-inquiries/

Nielsen deține serviciul de live chat?

Nu, Nielsen nu oferă suport prin live chat.

 

Cum pot discuta cu cineva de la Nielsen?

Dacă preferați să discutați telefonic, apelați numărul +1.800.864.1224

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație