Acesta este un ghid despre cum puteți intra în contact cu echipa de asistență pentru clienți a Moovit, inclusiv prin telefon, email și rețelele sociale.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Moovit. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Moovit. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Moovit și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Moovit, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Moovit, o companie Intel, este un furnizor de soluții MaaS (Mobility as a Service) de top.
Moovit, o companie Intel, este un furnizor de soluții MaaS (Mobility as a Service) de top.
Serviciul clienți al Moovit poate fi contactat prin intermediul următoarelor canale de comunicare: email, rețele de socializare și centru de auto-asistență.
Puteți contacta reprezentanții Moovit prin trimiterea unui email sau a unui mesaj pe platformele social media. În plus, puteți accesa baza de cunoștințe dacă sunteți adeptul auto-asistenței.
Puteți contacta centrul de suport al Moovit pe email la adresa support@moovit.com.
Nu, Moovit nu oferă suport prin live chat.
Moovit nu oferă suport prin telefon.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date