Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Moovit. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Moovit. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Moovit și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Moovit, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Moovit, o companie Intel, este un furnizor de soluții MaaS (Mobility as a Service) de top.
Moovit, o companie Intel, este un furnizor de soluții MaaS (Mobility as a Service) de top.
Serviciul clienți al Moovit poate fi contactat prin intermediul următoarelor canale de comunicare: email, rețele de socializare și centru de auto-asistență.
Puteți contacta reprezentanții Moovit prin trimiterea unui email sau a unui mesaj pe platformele social media. În plus, puteți accesa baza de cunoștințe dacă sunteți adeptul auto-asistenței.
Puteți contacta centrul de suport al Moovit pe email la adresa support@moovit.com.
Nu, Moovit nu oferă suport prin live chat.
Moovit nu oferă suport prin telefon.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date