Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Canale de comunicare ale Monotype

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Monotype. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Monotype. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Monotype și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Monotype, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Monotype

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Monotype

Monotype Asistență prin poștă electronică

N/A

Discutați cu reprezentantul companiei Monotype

Monotype Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei Monotype

Monotype Asistență centru de apeluri

N/A

Aflați mai multe despre produsele companiei Monotype

Monotype Bază de cunoștințe

N/A

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei Monotype.

Monotype Forum

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Monotype

Pagina de Instagram a Monotype

instagram.com/bymonotype/

Pagina de Facebook a Monotype

Pagina de Facebook a Monotype

facebook.com/ByMonotype

Pagina de Twitter a Monotype

Pagina de Twitter a Monotype

twitter.com/monotype

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

Agenții de asistență ai companiei Monotype răspund la mesajele prin poștă electronică, de regulă, în decurs de 1 zi .

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Monotype

Termenii și condițiile Monotype

N/A

Politica de confidențialitate a Monotype

Politica de confidențialitate a Monotype

N/A

Politica de securitate a Monotype

Politica de securitate a Monotype

N/A

Politica RGPD a Monotype

Politica RGPD a Monotype

N/A

Pagina de Wikipedia a Monotype

Pagina de Wikipedia a Monotype

N/A

Programul de afiliere al Monotype

Programul de afiliere al Monotype

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Cu ce se ocupă cei de la Monotype?

Monotype dă posibilitatea minților strălucite să construiască brand-uri autentice utilizând design-ul, tehnologia și expertiza.

Prin ce canale de comunicare oferă Monotype suport?

Serviciul clienți al Monotype poate fi contactat prin email prin formualrul de contact și rețele de socializare.

Cum pot contacta Monotype?

Puteți contacta reprezentanții Monotype prin trimiterea unui email completând formaulrul de contact sau lăsându-le un mesaj pe platformele social media.

Care este adresa de email a Monotype?

Puteți contacta Monotype prin completarea formaularului de contact: https://www.monotype.com/company/contact

Monotype oferă serviciul de live chat?

Nu, Monotype nu oferă suport prin live chat.

Cum pot discuta cu cineva de la Monotype?

Monotype nu oferă suport prin telefon.

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație