Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Canalele de comunicare ale Mobirise

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Mobirise. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Mobirise. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Mobirise și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Mobirise, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Mobirise

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Mobirise

Mobirise Asistență prin poștă electronică

support@mobirise.com

Discutați cu reprezentantul companiei Mobirise

Mobirise Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei Mobirise

Mobirise Asistență centru de apeluri

N/A

Aflați mai multe despre produsele companiei Mobirise

Mobirise Bază de cunoștințe

https://mobirise.com/help/faq/

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Mobirise

Pagina de Instagram a Mobirise

instagram.com/mobirise/

Pagina de Facebook a Mobirise

Pagina de Facebook a Mobirise

facebook.com/Mobirise/

Pagina de Twitter a Mobirise

Pagina de Twitter a Mobirise

twitter.com/mobirise

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Mobirise

Termenii și condițiile Mobirise

N/A

Politica de confidențialitate a Mobirise

Politica de confidențialitate a Mobirise

N/A

Politica de securitate a Mobirise

Politica de securitate a Mobirise

N/A

Politica RGPD a Mobirise

Politica RGPD a Mobirise

N/A

Pagina de Wikipedia a Mobirise

Pagina de Wikipedia a Mobirise

N/A

Programul de afiliere al Mobirise

Programul de afiliere al Mobirise

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Cine sunt cei de la Mobirise?

Mobirise vă ajută să construiți website-uri grozave și foarte receptive, prin metoda drag and drop.

Care sunt modalitățile prin care Mobirise oferă suport clienților?

Serviciul clienți al Mobirise poate fi contactat prin intermediul următoarelor canale de comunicare: email, rețele de socializare, forum pentru clienți și centru de auto-asistență.

Cum pot lua legătura cu cei de la Mobirise?

Puteți contacta reprezentanții Mobirise prin trimiterea unui email sau a unui mesaj pe platformele social media. În plus, puteți accesa baza de cunoștințe dacă sunteți adeptul auto-asistenței.

Care este adresa de email a celor de la Mobirise?

 Puteți contacta centrul de suport al Mobirise pe email la adresa support@mobirise.com

Mobirise oferă suport prin live chat?

Nu, Mobirise nu oferă suport prin live chat.

 

Cum pot discuta cu cineva de la Mobirise?

Mobirise nu oferă suport prin telefon.

 

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație