Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Canalele de comunicare ale Lyft

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Lyft. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Lyft. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Lyft și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Lyft, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Lyft

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Lyft

Lyft Asistență prin poștă electronică

supportlyftup@lyft.com

Discutați cu reprezentantul companiei Lyft

Lyft Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei Lyft

Lyft Asistență centru de apeluri

(855) 865-9553

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei Lyft.

Lyft Forum

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Lyft

Pagina de Instagram a Lyft

instagram.com/lyft/

Pagina de Facebook a Lyft

Pagina de Facebook a Lyft

facebook.com/lyft

Pagina de Twitter a Lyft

Pagina de Twitter a Lyft

twitter.com/lyft

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Lyft

Termenii și condițiile Lyft

N/A

Politica de confidențialitate a Lyft

Politica de confidențialitate a Lyft

N/A

Politica de securitate a Lyft

Politica de securitate a Lyft

N/A

Politica RGPD a Lyft

Politica RGPD a Lyft

N/A

Pagina de Wikipedia a Lyft

Pagina de Wikipedia a Lyft

N/A

Programul de afiliere al Lyft

Programul de afiliere al Lyft

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Cine sunt cei de la Lyft?

Lyft este prietenul dvs. care deține o mașină atunci când aveți nevoie să ajungeți undeva. Călătoriți cu Lyft și veți economisi bani.

 

Care sunt modalitățile prin care Lyft oferă suport clienților?

Serviciul clienți al Lyft poate fi contactat prin intermediul următoarelor canale de comunicare: email, call center, rețele de socializare și centru de auto-asistență.

 

Cum pot lua legătura cu cei de la Lyft?

Puteți contacta reprezentanții Lyft prin trimiterea unui email, apelarea centrului call center sau trimiterea unui mesaj pe platformele social media. În plus, puteți accesa baza de cunoștințe dacă sunteți adeptul auto-asistenței.

 

Care este adresa de email a celor de la Lyft?

Puteți contacta centrul de suport al Lyft pe email la adresa supportlyftup@lyft.com

Lyft oferă suport prin live chat?

Nu, Lyft nu oferă suport prin live chat.

 

Cum pot discuta cu cineva de la Lyft?

Dacă doriți să-i contactați telefonic, apelați numărul (855) 865-9553.

 

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație