Informații despre canalele de comunicare ale companiei IDC pentru serviciul clienți, inclusiv email, call center, rețele de socializare și auto-asistență.
Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei IDC. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei IDC. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei IDC și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei IDC, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
IDC analizează cumpărăturile efectuate de consumatori prin diferite dispozitive, aplicații, rețele sau servicii pentru a putea oferi soluții complete de efectuare cu succes a acestora.
IDC analizează cumpărăturile efectuate de consumatori prin diferite dispozitive, aplicații, rețele sau servicii pentru a putea oferi soluții complete de efectuare cu succes a acestora.
Serviciul clienți al IDC poate fi contactat prin intermediul următoarelor canale de comunicare: email, call center, rețele de socializare și centru de auto-asistență.
Puteți contacta reprezentanții IDC prin trimiterea unui email, apelarea centrului call center sau trimiterea unui mesaj pe platformele social media. În plus, puteți accesa baza de cunoștințe dacă sunteți adeptul auto-asistenței.
Puteți contacta centrul de suport al IDC pe email la adresa idc_support@idc.com.
Nu, IDC nu oferă suport prin live chat.
Dacă doriți să-i contactați telefonic, apelați numărul 1-800-343-4952.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.