Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Canalele de comunicare ale Hesk

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Hesk. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Hesk. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Hesk și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Hesk, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Hesk

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Hesk

Hesk Asistență prin poștă electronică

info@sysaid.com

Discutați cu reprezentantul companiei Hesk

Hesk Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei Hesk

Hesk Asistență centru de apeluri

1-800-686-7047

Aflați mai multe despre produsele companiei Hesk

Hesk Bază de cunoștințe

https://www.hesk.com/knowledgebase/

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Hesk

Pagina de Instagram a Hesk

N/A

Pagina de Facebook a Hesk

Pagina de Facebook a Hesk

N/A

Pagina de Twitter a Hesk

Pagina de Twitter a Hesk

twitter.com/HESKdotCOM

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Hesk

Termenii și condițiile Hesk

N/A

Politica de confidențialitate a Hesk

Politica de confidențialitate a Hesk

N/A

Politica de securitate a Hesk

Politica de securitate a Hesk

N/A

Politica RGPD a Hesk

Politica RGPD a Hesk

N/A

Pagina de Wikipedia a Hesk

Pagina de Wikipedia a Hesk

N/A

Programul de afiliere al Hesk

Programul de afiliere al Hesk

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Cine sunt cei de la Hesk?

Hesk este un program software care oferă organizațiilor (IT) tehnologice funcționalitățile unui centru help desk.

Care sunt modalitățile prin care Hesk oferă suport clienților?

Serviciul clienți al Hesk poate fi contactat prin intermediul următoarelor canale de comunicare: email, call center, rețele de socializare, forum pentru clienți și centru de auto-asistență.

Cum pot lua legătura cu cei de la Hesk?

Puteți contacta reprezentanții Hesk prin trimiterea unui email, apelarea centrului call center sau trimiterea unui mesaj pe platformele social media. În plus, puteți accesa baza de cunoștințe dacă sunteți adeptul auto-asistenței.

Care este adresa de email a celor de la Hesk?

Puteți contacta centrul de suport al Hesk pe email la adresa info@sysaid.com.

 

Hesk oferă suport prin live chat?

Nu, Hesk nu oferă suport prin live chat.

 

Cum pot discuta cu cineva de la Hesk?

Dacă doriți să-i contactați telefonic, apelați numărul 1-800-686-7047.

 

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație