Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Hesk. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Hesk. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Hesk și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Hesk, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Hesk este un program software care oferă organizațiilor (IT) tehnologice funcționalitățile unui centru help desk.
Hesk este un program software care oferă organizațiilor (IT) tehnologice funcționalitățile unui centru help desk.
Serviciul clienți al Hesk poate fi contactat prin intermediul următoarelor canale de comunicare: email, call center, rețele de socializare, forum pentru clienți și centru de auto-asistență.
Puteți contacta reprezentanții Hesk prin trimiterea unui email, apelarea centrului call center sau trimiterea unui mesaj pe platformele social media. În plus, puteți accesa baza de cunoștințe dacă sunteți adeptul auto-asistenței.
Puteți contacta centrul de suport al Hesk pe email la adresa info@sysaid.com.
Nu, Hesk nu oferă suport prin live chat.
Dacă doriți să-i contactați telefonic, apelați numărul 1-800-686-7047.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date