Aici sunt prezentate canalele prin care puteți lua legătura cu echipa de serviciu clienți a companiei Fandom, inclusiv adrese de email, numere de telefon, forum și pagini de rețele sociale.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Fandom. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Fandom. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Fandom și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Fandom, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Fandom vă oferă știri din multe domenii și promovează cultura pop.
Fandom vă oferă știri din multe domenii și promovează cultura pop.
Serviciul clienți al Fandom poate fi contactat prin intermediul următoarelor canale de comunicare: email, call center, rețele de socializare și centru de auto-asistență.
Puteți contacta reprezentanții Fandom prin trimiterea unui email, apelarea centrului call center sau trimiterea unui mesaj pe platformele social media. În plus, puteți accesa baza de cunoștințe dacă sunteți adeptul auto-asistenței.
Puteți contacta centrul de suport al Fandom pe email la adresa community@fandom.com.
Nu, Fandom nu oferă suport prin live chat.
Dacă doriți să-i contactați telefonic, apelați numărul (415) 762-0780.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date