Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Repertoriu
  • Canale de comunicare utilizate de centrul de asistență Upserve

Canale de comunicare utilizate de centrul de asistență Upserve

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Upserve. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Upserve. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Upserve și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Upserve, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Upserve

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Upserve

Upserve Asistență prin poștă electronică

support@upserve.com

Discutați cu reprezentantul companiei Upserve

Upserve Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei Upserve

Upserve Asistență centru de apeluri

(855) 664-3887

Aflați mai multe despre produsele companiei Upserve

Upserve Bază de cunoștințe

N/A

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei Upserve.

Upserve Forum

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Upserve

Pagina de Instagram a Upserve

instagram.com/getupserve/

Pagina de Facebook a Upserve

Pagina de Facebook a Upserve

facebook.com/upserve

Pagina de Twitter a Upserve

Pagina de Twitter a Upserve

twitter.com/GetUpserve

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Upserve

Termenii și condițiile Upserve

N/A

Politica de confidențialitate a Upserve

Politica de confidențialitate a Upserve

N/A

Politica de securitate a Upserve

Politica de securitate a Upserve

N/A

Politica RGPD a Upserve

Politica RGPD a Upserve

N/A

Pagina de Wikipedia a Upserve

Pagina de Wikipedia a Upserve

N/A

Programul de afiliere al Upserve

Programul de afiliere al Upserve

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Cine sunt cei de la Upserve?

Upserve este ingredientul minune la care apelează restaurantele pentru a avea succes la scară largă. Upserve le pune la dispoziție tot ce au nevoie pentru a-și gestiona activitatea cu succes.

Ce tip de suport oferă compania Upserve?

Agenții serviciului clienți Upserve pot fi contactați prin următoarele canale de comunicare: email, call center, rețele de socializare.

 

Cum pot contacta compania Upserve?

Puteți contacta reprezentanții Upserve prin apelarea telefonică sau lăsându-le un mesaj pe platformele social media.

 

Care este adresa de email a celor de la Upserve?

Puteți contacta centrul de suport trimițând un email la adresa support@upserve.com

Upserve oferă servicii de suport prin live chat?

Nu, Upserve nu oferă suport prin live chat.

 

Cum pot discuta cu un reprezentant Upserve?

Dacă preferați să-i contactați telefonic, apelați numărul (855) 664-3887

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație