Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Repertoriu
  • Canale de comunicare utilizate de centrul de asistență UpCity

Canale de comunicare utilizate de centrul de asistență UpCity

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei UpCity. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei UpCity. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei UpCity și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei UpCity, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al UpCity

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei UpCity

UpCity Asistență prin poștă electronică

info@upcity.com

Discutați cu reprezentantul companiei UpCity

UpCity Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei UpCity

UpCity Asistență centru de apeluri

+1 312-445-9615

Aflați mai multe despre produsele companiei UpCity

UpCity Bază de cunoștințe

N/A

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei UpCity.

UpCity Forum

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a UpCity

Pagina de Instagram a UpCity

instagram.com/upcityinc

Pagina de Facebook a UpCity

Pagina de Facebook a UpCity

facebook.com/upcityinc/

Pagina de Twitter a UpCity

Pagina de Twitter a UpCity

twitter.com/upcityinc

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile UpCity

Termenii și condițiile UpCity

N/A

Politica de confidențialitate a UpCity

Politica de confidențialitate a UpCity

N/A

Politica de securitate a UpCity

Politica de securitate a UpCity

N/A

Politica RGPD a UpCity

Politica RGPD a UpCity

N/A

Pagina de Wikipedia a UpCity

Pagina de Wikipedia a UpCity

N/A

Programul de afiliere al UpCity

Programul de afiliere al UpCity

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce reprezintă compania UpCity?

UpCity ajută companiile să găsească prestatori de servicii de încredere.

Ce canale de comunicare utilizează UpCity?

Agenții serviciului clienți UpCity pot fi contactați prin următoarele canale de comunicare: email, call center și rețele de socializare.

 

Cum pot intra în legătură cu cei de la UpCity?

Puteți contacta reprezentanții UpCity prin trimiterea unui email, apelarea telefonică sau lăsându-le un mesaj pe platformele social media.

 

Care este adresa de email la care poate fi contactată compania UpCity?

Puteți contacta centrul de suport UpCity trimițând un email la adresa info@upcity.com

Compania UpCity oferă suport clienților prin live chat?

Nu, UpCity nu oferă suport prin live chat.

 

Cum pot discuta cu cineva din cadrul companiei UpCity?

Dacă preferați să discutați telefonic cu cei de la UpCity, îi puteți apela la numărul +1 312-445-9615

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație