Centrul de asistență Uber utilizează call center-ul, rețelele de socializare și centrul de auto-asistență pentru a fi contactat de clienți.
Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Uber. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Uber. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Uber și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Uber, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
https://help.uber.com/driving-and-delivering
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
uber.com/legal/en/document/?country=pakistan&lang=en&name=general-terms-of-use
uber.com/legal/ro/document/?country=united-states&lang=en&name=privacy-notice
N/A
uber.com/en-GB/blog/uber-data-protection-officer/
N/A
uber.com/en-LK/blog/introducing-the-uber-affiliate-program/
Uber este o companie care pune la dispoziție vehicule pentru angajare, livrare mâncare și colete, curieri, transport marfă și nu numai.
Uber este o companie care pune la dispoziție vehicule pentru angajare, livrare mâncare și colete, curieri, transport marfă și nu numai.
Agenții serviciului clienți Uber pot fi contactați prin următoarele canale de comunicare: call center, rețele de socializare și centrul de auto-asistență.
Uber nu oferă suport prin email. Îi puteți contacta prin intermediul aplicației lor.
Nu, Uber nu oferă suport prin live chat.
Dacă preferați să discutați telefonic cu cei de la Uber, îi puteți apela la numărul 0808 189 7190
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.