Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Repertoriu
  • Canale de comunicare utilizate de centrul de asistență Uber

Canale de comunicare utilizate de centrul de asistență Uber

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Uber. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Uber. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Uber și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Uber, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Uber

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Uber

Uber Asistență prin poștă electronică

N/A

Discutați cu reprezentantul companiei Uber

Uber Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei Uber

Uber Asistență centru de apeluri

0808 189 7190

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei Uber.

Uber Forum

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Uber

Pagina de Instagram a Uber

instagram.com/uber/

Pagina de Facebook a Uber

Pagina de Facebook a Uber

facebook.com/UberEU

Pagina de Twitter a Uber

Pagina de Twitter a Uber

twitter.com/uber

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Uber

Termenii și condițiile Uber

N/A

Politica de confidențialitate a Uber

Politica de confidențialitate a Uber

N/A

Politica de securitate a Uber

Politica de securitate a Uber

N/A

Politica RGPD a Uber

Politica RGPD a Uber

N/A

Pagina de Wikipedia a Uber

Pagina de Wikipedia a Uber

N/A

Programul de afiliere al Uber

Programul de afiliere al Uber

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce reprezintă compania Uber?

Uber este o companie care pune la dispoziție vehicule pentru angajare, livrare mâncare și colete, curieri, transport marfă și nu numai.

Ce canale de comunicare utilizează Uber?

Agenții serviciului clienți Uber pot fi contactați prin următoarele canale de comunicare: call center, rețele de socializare și centrul de auto-asistență.

 

Cum pot intra în legătură cu cei de la Uber?

Puteți contacta reprezentanții Uber prin apelare telefonică sau lăsându-le un mesaj pe platformele social media. Puteți de asemenea să utilizați baza de informații dacă preferați auto-asistența.

 

Care este adresa de email la care poate fi contactată compania Uber?

Uber nu oferă suport prin email. Îi puteți contacta prin intermediul aplicației lor. 

Compania Uber oferă suport clienților prin live chat?

Nu, Uber nu oferă suport prin live chat.

Cum pot discuta cu cineva din cadrul companiei Uber?

Dacă preferați să discutați telefonic cu cei de la Uber, îi puteți apela la numărul 0808 189 7190

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație