Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Repertoriu
  • Canale de comunicare utilizate de centrul de asistență Truste

Canale de comunicare utilizate de centrul de asistență Truste

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Truste. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Truste. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Truste și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Truste, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Truste

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Truste

Truste Asistență prin poștă electronică

support@trustarc.com

Discutați cu reprezentantul companiei Truste

Truste Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei Truste

Truste Asistență centru de apeluri

+1 415-520-3400

Aflați mai multe despre produsele companiei Truste

Truste Bază de cunoștințe

N/A

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei Truste.

Truste Forum

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Truste

Pagina de Instagram a Truste

N/A

Pagina de Facebook a Truste

Pagina de Facebook a Truste

facebook.com/TrustArc/

Pagina de Twitter a Truste

Pagina de Twitter a Truste

twitter.com/trustarc

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Truste

Termenii și condițiile Truste

N/A

Politica de confidențialitate a Truste

Politica de confidențialitate a Truste

N/A

Politica de securitate a Truste

Politica de securitate a Truste

N/A

Politica RGPD a Truste

Politica RGPD a Truste

N/A

Pagina de Wikipedia a Truste

Pagina de Wikipedia a Truste

N/A

Programul de afiliere al Truste

Programul de afiliere al Truste

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce reprezintă compania Truste?

Truste (în prezent TrustArc) este cea mai importantă companie globală de cercetare, specializată în soluții de contabilitate, risc și conformitate în scopul protecției datelor și confidențialității.

Ce canale de comunicare utilizează Truste?

Agenții serviciului clienți Truste pot fi contactați prin următoarele canale de comunicare: email, call center și rețele de socializare.

 

Cum pot intra în legătură cu cei de la Truste?

Puteți contacta reprezentanții Truste prin trimiterea unui email, apelare telefonică sau lăsându-le un mesaj pe platformele social media.

 

Care este adresa de email la care poate fi contactată compania Truste?

Puteți contacta centrul de suport trimițând un email la adresa support@trustarc.com

Compania Truste oferă suport clienților prin live chat?

Nu, Truste nu dispune de serviciul de live chat.

 

Cum pot discuta cu cineva din cadrul companiei Truste?

Dacă preferați să discutați telefonic cu cei de la Truste, îi puteți apela la numărul +1 415-520-3400

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație