Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Repertoriu
  • Canale de comunicare utilizate de centrul de asistență Themonic

Canale de comunicare utilizate de centrul de asistență Themonic

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Themonic. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Themonic. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Themonic și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Themonic, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Themonic

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Themonic

Themonic Asistență prin poștă electronică

support@themonic.com

Discutați cu reprezentantul companiei Themonic

Themonic Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei Themonic

Themonic Asistență centru de apeluri

N/A

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei Themonic.

Themonic Forum

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Themonic

Pagina de Instagram a Themonic

N/A

Pagina de Facebook a Themonic

Pagina de Facebook a Themonic

N/A

Pagina de Twitter a Themonic

Pagina de Twitter a Themonic

N/A

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

Agenții de asistență ai companiei Themonic răspund la mesajele prin poștă electronică, de regulă, în decurs de 12 ore .

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Themonic

Termenii și condițiile Themonic

N/A

Politica de confidențialitate a Themonic

Politica de confidențialitate a Themonic

N/A

Politica de securitate a Themonic

Politica de securitate a Themonic

N/A

Politica RGPD a Themonic

Politica RGPD a Themonic

N/A

Pagina de Wikipedia a Themonic

Pagina de Wikipedia a Themonic

N/A

Programul de afiliere al Themonic

Programul de afiliere al Themonic

N/A

Întrebări frecvente

Ce reprezintă compania Themonic?

Cu ajutorul Themonic găsiți teme foarte performante pentru blog-urile wordpress.

Ce canale de comunicare utilizează Themonic?

Agenții serviciului clienți Themonic pot fi contactați prin următoarele canale de comunicare: email și centrul de auto-asistență

 

Cum pot intra în legătură cu cei de la Themonic?

Puteți contacta reprezentanții Themonic prin trimiterea unui email. Puteți de asemenea să utilizați baza de informații dacă preferați auto-asistența.

 

Care este adresa de email la care poate fi contactată compania Themonic?

Puteți contacta centrul de suport trimițând un email la adresa support@themonic.com

Compania Themonic oferă suport clienților prin live chat?

Nu, Themonic nu dispune de serviciul de live chat.

 

Cum pot discuta cu cineva din cadrul companiei Themonic?

Themonic nu oferă suport prin telefon.

 

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație