Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Repertoriu
  • Canale de comunicare utilizate de centrul de asistență Suse

Canale de comunicare utilizate de centrul de asistență Suse

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Suse. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Suse. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Suse și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Suse, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Suse

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Suse

Suse Asistență prin poștă electronică

blunduke@suse.com

Discutați cu reprezentantul companiei Suse

Suse Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei Suse

Suse Asistență centru de apeluri

+49-(0)911-740-53-0

Aflați mai multe despre produsele companiei Suse

Suse Bază de cunoștințe

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Suse

Pagina de Instagram a Suse

N/A

Pagina de Facebook a Suse

Pagina de Facebook a Suse

facebook.com/SUSEWorldwide

Pagina de Twitter a Suse

Pagina de Twitter a Suse

twitter.com/SUSE

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Suse

Termenii și condițiile Suse

N/A

Politica de confidențialitate a Suse

Politica de confidențialitate a Suse

N/A

Politica de securitate a Suse

Politica de securitate a Suse

N/A

Politica RGPD a Suse

Politica RGPD a Suse

N/A

Pagina de Wikipedia a Suse

Pagina de Wikipedia a Suse

N/A

Programul de afiliere al Suse

Programul de afiliere al Suse

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce reprezintă compania SUSE?

SUSE oferă soluții nemaiîntâlnite de transformare digitală pentru companii prin simplificarea, modernizarea și îmbunătățirea soluțiilor clasice de cloud.

Ce canale de comunicare utilizează SUSE?

Agenții serviciului clienți SUSE pot fi contactați prin următoarele canale de comunicare: email, call center, rețele de socializare, forum-uri.

 

Cum pot intra în legătură cu cei de la SUSE?

Puteți contacta reprezentanții SUSE prin apelare telefonică sau lăsându-le un mesaj pe platformele social media. Puteți de asemenea să utilizați baza de informații dacă preferați auto-asistența.

 

Care este adresa de email la care poate fi contactată compania SUSE?

Puteți contacta centrul de suport SUSE trimițând un email la adresa blunduke@suse.com

Compania SUSE oferă suport clienților prin live chat?

Nu, SUSE nu oferă suport prin live chat.

 

Cum pot discuta cu cineva din cadrul companiei SUSE?

Dacă preferați să discutați telefonic cu cei de la SUSE, îi puteți apela la numărul +49-(0)911-740-53-0

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație