Acest articol își propune să ofere informații despre canalele de comunicare utilizate de centrul de asistență Suse. Sunt prezentate metodele de contact disponibile pentru serviciul clienți, inclusiv numere de telefon și adrese de email, precum și paginile de rețele sociale pe care Suse este prezentă. De asemenea, este menționată disponibilitatea bazelor de cunoștințe și a forumurilor pentru auto-asistența.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Suse. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Suse. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Suse și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Suse, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
SUSE oferă soluții nemaiîntâlnite de transformare digitală pentru companii
SUSE oferă soluții nemaiîntâlnite de transformare digitală pentru companii prin simplificarea, modernizarea și îmbunătățirea soluțiilor clasice de cloud.
Agenții serviciului clienți SUSE pot fi contactați prin următoarele canale de comunicare: email, call center, rețele de socializare, forum-uri.
Puteți contacta centrul de suport SUSE trimițând un email la adresa blunduke@suse.com
Nu, SUSE nu oferă suport prin live chat.
Dacă preferați să discutați telefonic cu cei de la SUSE, îi puteți apela la numărul +49-(0)911-740-53-0
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date