• Repertoriu
  • Canale de comunicare utilizate de centrul de asistență Suse

Canale de comunicare utilizate de centrul de asistență Suse

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Suse. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Suse. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Suse și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Suse, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Accesați https://www.suse.com/
Canale de comunicare utilizate de centrul de asistență Suse - Accesați https://www.suse.com/
SUSE offers the industry’s most adaptable Linux operating system and the only open Kubernetes management platform. Run & secure cloud and on-prem workloads Run SAP Deliver mission-critical SAP solutions. Orchestrate cloud-native apps Edge Deploy intelligent devices to the edge. Secure your digital enterprise.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Suse

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Suse

Suse Asistență prin poștă electronică

blunduke@suse.com

Discutați cu reprezentantul companiei Suse

Suse Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei Suse

Suse Asistență centru de apeluri

+49-(0)911-740-53-0

Aflați mai multe despre produsele companiei Suse

Suse Bază de cunoștințe

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Suse

Pagina de Instagram a Suse

N/A

Pagina de Facebook a Suse

Pagina de Facebook a Suse

facebook.com/SUSEWorldwide

Pagina de Twitter a Suse

Pagina de Twitter a Suse

twitter.com/SUSE

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Informații juridice

Termenii și condițiile Suse

Termenii și condițiile Suse

N/A

Politica de confidențialitate a Suse

Politica de confidențialitate a Suse

N/A

Politica de securitate a Suse

Politica de securitate a Suse

N/A

Politica RGPD a Suse

Politica RGPD a Suse

N/A

Alte referințe

Pagina de Wikipedia a Suse

Pagina de Wikipedia a Suse

N/A

Programul de afiliere al Suse

Programul de afiliere al Suse

N/A

Locație

SUSE oferă soluții nemaiîntâlnite de transformare digitală pentru companii

Frequently asked questions

Ce reprezintă compania SUSE?

SUSE oferă soluții nemaiîntâlnite de transformare digitală pentru companii prin simplificarea, modernizarea și îmbunătățirea soluțiilor clasice de cloud.

Ce canale de comunicare utilizează SUSE?

Agenții serviciului clienți SUSE pot fi contactați prin următoarele canale de comunicare: email, call center, rețele de socializare, forum-uri.

 

Cum pot intra în legătură cu cei de la SUSE?

Puteți contacta reprezentanții SUSE prin apelare telefonică sau lăsându-le un mesaj pe platformele social media. Puteți de asemenea să utilizați baza de informații dacă preferați auto-asistența.

 

Care este adresa de email la care poate fi contactată compania SUSE?

Puteți contacta centrul de suport SUSE trimițând un email la adresa blunduke@suse.com

Compania SUSE oferă suport clienților prin live chat?

Nu, SUSE nu oferă suport prin live chat.

 

Cum pot discuta cu cineva din cadrul companiei SUSE?

Dacă preferați să discutați telefonic cu cei de la SUSE, îi puteți apela la numărul +49-(0)911-740-53-0

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație