Canale de comunicare pentru serviciul clienți al companiei Springer, inclusiv adresa de email, numărul de telefon și paginile de social media. Nu sunt disponibile suport prin chat sau forum, iar baza de cunoștințe lipsește.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Springer. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Springer. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Springer și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Springer, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Springer oferă comunităților, informații specializate în domeniul științific și profesional.
Springer oferă comunităților, informații specializate în domeniul științific și profesional.
Agenții serviciului clienți Springer pot fi contactați prin următoarele canale de comunicare: email, call center, rețele de socializare.
Puteți contacta reprezentanții Springer prin trimiterea unui email, apelare telefonică sau lăsându-le un mesaj pe platformele social media.
Puteți contacta centrul de suport trimițând un email la adresa customerservice@springernature.com
Nu, Springer nu oferă suport prin live chat.
Dacă preferați să discutați telefonic cu cei de la Springer, îi puteți apela la numărul +49 (0) 6221 487 0
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date