Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Splunk. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Splunk. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Splunk și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Splunk, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Splunk ajută organizațiile să adreseze întrebări, să primească răspunsuri, să ia măsuri și să întocmească analize pe baza datelor obținute.
Splunk ajută organizațiile să adreseze întrebări, să primească răspunsuri, să ia măsuri și să întocmească analize pe baza datelor obținute.
Agenții serviciului clienți Splunk pot fi contactați prin următoarele canale de comunicare: call center, rețele de socializare, forum-uri.
Puteți contacta reprezentanții Splunk prin apelare telefonică sau lăsându-le un mesaj pe platformele social media. Puteți de asemenea să utilizați baza de informații dacă preferați auto-asistența.
Splunk nu oferă suport prin email.
Nu, Splunk nu dispune de serviciul de live chat.
Dacă preferați să discutați telefonic cu cei de la Splunk, îi puteți apela la numărul +1 415-848-8400
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date