Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Repertoriu
  • Canale de comunicare utilizate de centrul de asistență Splunk

Canale de comunicare utilizate de centrul de asistență Splunk

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Splunk. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Splunk. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Splunk și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Splunk, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Splunk

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Splunk

Splunk Asistență prin poștă electronică

N/A

Discutați cu reprezentantul companiei Splunk

Splunk Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei Splunk

Splunk Asistență centru de apeluri

+1 415-848-8400

Aflați mai multe despre produsele companiei Splunk

Splunk Bază de cunoștințe

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Splunk

Pagina de Instagram a Splunk

instagram.com/splunk/

Pagina de Facebook a Splunk

Pagina de Facebook a Splunk

facebook.com/splunk

Pagina de Twitter a Splunk

Pagina de Twitter a Splunk

twitter.com/splunk

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Splunk

Termenii și condițiile Splunk

N/A

Politica de confidențialitate a Splunk

Politica de confidențialitate a Splunk

N/A

Politica de securitate a Splunk

Politica de securitate a Splunk

N/A

Politica RGPD a Splunk

Politica RGPD a Splunk

N/A

Pagina de Wikipedia a Splunk

Pagina de Wikipedia a Splunk

N/A

Programul de afiliere al Splunk

Programul de afiliere al Splunk

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce reprezintă compania Splunk?

Splunk ajută organizațiile să adreseze întrebări, să primească răspunsuri, să ia măsuri și să întocmească analize pe baza datelor obținute.

Ce canale de comunicare utilizează Splunk?

Agenții serviciului clienți Splunk pot fi contactați prin următoarele canale de comunicare: call center, rețele de socializare, forum-uri.

 

Cum pot intra în legătură cu cei de la Splunk?

Puteți contacta reprezentanții Splunk prin apelare telefonică sau lăsându-le un mesaj pe platformele social media. Puteți de asemenea să utilizați baza de informații dacă preferați auto-asistența.

Care este adresa de email la care poate fi contactată compania Splunk?

Splunk nu oferă suport prin email. 

 

 

Compania Splunk oferă suport clienților prin live chat?

Nu, Splunk nu dispune de serviciul de live chat.

 

Cum pot discuta cu cineva din cadrul companiei Splunk?

Dacă preferați să discutați telefonic cu cei de la Splunk, îi puteți apela la numărul +1 415-848-8400

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație