Această pagină oferă informații despre canalele de comunicare pe care le puteți utiliza pentru a intra în contact cu centrul de asistență Splunk, inclusiv numărul de telefon, rețelele sociale și baza de cunoștințe. Aici puteți găsi informații despre acordurile la nivel de servicii și informații juridice specifice Splunk.
Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Splunk. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Splunk. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Splunk și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Splunk, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Splunk ajută organizațiile să adreseze întrebări, să primească răspunsuri, să ia măsuri și să întocmească analize pe baza datelor obținute.
Splunk ajută organizațiile să adreseze întrebări, să primească răspunsuri, să ia măsuri și să întocmească analize pe baza datelor obținute.
Agenții serviciului clienți Splunk pot fi contactați prin următoarele canale de comunicare: call center, rețele de socializare, forum-uri.
Puteți contacta reprezentanții Splunk prin apelare telefonică sau lăsându-le un mesaj pe platformele social media. Puteți de asemenea să utilizați baza de informații dacă preferați auto-asistența.
Splunk nu oferă suport prin email.
Nu, Splunk nu dispune de serviciul de live chat.
Dacă preferați să discutați telefonic cu cei de la Splunk, îi puteți apela la numărul +1 415-848-8400
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.