Află cum poți comunica cu centrul de asistență Sonos folosind email, apelare telefonică sau rețelele de socializare. Compania nu oferă însă suport prin live chat. Descoperă toate canalele de contact disponibile și adresa de email a centrului de suport.
Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Sonos. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Sonos. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Sonos și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Sonos, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Sonos este o companie producătoare și dezvoltatoare de produse audio.
Sonos este o companie producătoare și dezvoltatoare de produse audio.
Agenții serviciului clienți Sonos pot fi contactați prin următoarele canale de comunicare: email, call center, rețele de socializare, forum-uri.
Puteți contacta centrul de suport trimițând un email la adresa support@sonos.com
Nu, cei de la Sonos nu oferă suport prin live chat.
Dacă preferați să discutați telefonic cu cei de la Sonos, îi puteți apela la numărul 1-800-680-234
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.