Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Repertoriu
  • Canale de comunicare utilizate de centrul de asistență Sonos

Canale de comunicare utilizate de centrul de asistență Sonos

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Sonos. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Sonos. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Sonos și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Sonos, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Sonos

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Sonos

Sonos Asistență prin poștă electronică

support@sonos.com

Discutați cu reprezentantul companiei Sonos

Sonos Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei Sonos

Sonos Asistență centru de apeluri

1-800-680-234

Aflați mai multe despre produsele companiei Sonos

Sonos Bază de cunoștințe

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Sonos

Pagina de Instagram a Sonos

instagram.com/sonos/

Pagina de Facebook a Sonos

Pagina de Facebook a Sonos

facebook.com/sonos

Pagina de Twitter a Sonos

Pagina de Twitter a Sonos

twitter.com/sonos

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Sonos

Termenii și condițiile Sonos

N/A

Politica de confidențialitate a Sonos

Politica de confidențialitate a Sonos

N/A

Politica de securitate a Sonos

Politica de securitate a Sonos

N/A

Politica RGPD a Sonos

Politica RGPD a Sonos

N/A

Pagina de Wikipedia a Sonos

Pagina de Wikipedia a Sonos

N/A

Programul de afiliere al Sonos

Programul de afiliere al Sonos

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce reprezintă compania Sonos?

Sonos este o companie producătoare și dezvoltatoare de produse audio.

Ce canale de comunicare utilizează Sonos?

Agenții serviciului clienți Sonos pot fi contactați prin următoarele canale de comunicare: email, call center, rețele de socializare, forum-uri.

 

Cum pot intra în legătură cu cei de la Sonos?

Puteți contacta reprezentanții Sonos prin trimiterea unui email, apelare telefonică sau lăsându-le un mesaj pe platformele social media. Puteți de asemenea să utilizați baza de informații dacă preferați auto-asistența.

 

Care este adresa de email la care poate fi contactată compania Sonos?

Puteți contacta centrul de suport trimițând un email la adresa support@sonos.com

Compania Sonos oferă suport clienților prin live chat?

Nu, cei de la Sonos nu oferă suport prin live chat.

 

Cum pot discuta cu cineva din cadrul companiei Sonos?

Dacă preferați să discutați telefonic cu cei de la Sonos, îi puteți apela la numărul 1-800-680-234

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație