Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Canalele de comunicare ale AfterShip

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Aftership. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Aftership. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Aftership și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Aftership, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Aftership

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Aftership

Aftership Asistență prin poștă electronică

N/A

Discutați cu reprezentantul companiei Aftership

Aftership Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei Aftership

Aftership Asistență centru de apeluri

N/A

Aflați mai multe despre produsele companiei Aftership

Aftership Bază de cunoștințe

https://help.aftership.com/hc/en-us

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei Aftership.

Aftership Forum

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Aftership

Pagina de Instagram a Aftership

instagram.com/aftership/

Pagina de Facebook a Aftership

Pagina de Facebook a Aftership

facebook.com/aftership/

Pagina de Twitter a Aftership

Pagina de Twitter a Aftership

twitter.com/aftership

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Aftership

Termenii și condițiile Aftership

N/A

Politica de confidențialitate a Aftership

Politica de confidențialitate a Aftership

N/A

Politica de securitate a Aftership

Politica de securitate a Aftership

N/A

Politica RGPD a Aftership

Politica RGPD a Aftership

N/A

Pagina de Wikipedia a Aftership

Pagina de Wikipedia a Aftership

N/A

Programul de afiliere al Aftership

Programul de afiliere al Aftership

N/A

Întrebări frecvente

Cu ce se ocupă AfterShip?

AfterShip oferă soluții automatizate SaaS pentru companii, care încorporează toate instrumentele necesare după efectuarea unei vânzări, optimizate pentru afacerile eCommerce, fie că sunt retaileri sau marketplace online.

Ce tip de suport oferă compania AfterShip?

Serviciul clienți al AfterShip poate fi contactat prin rețele de socializare și centru de auto-asistență.

 

Cum pot contacta compania AfterShip?

Puteți contacta reprezentanții AfterShip prin trimiterea unui mesaj pe platformele social media. În plus, puteți accesa baza de cunoștințe dacă sunteți adeptul auto-asistenței.

 

Care este adresa de email a celor de la AfterShip?

Puteți contacta AfterShip completând formularul de contact: https://help.aftership.com/hc/en-us/requests/new

AfterShip oferă servicii de suport prin live chat?

Nu, AfterShip nu oferă suport prin live chat.

 

Cum pot discuta cu un reprezentant AfterShip?

AfterShip nu oferă suport prin telefon.

 

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație