Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Canalele de comunicare ale Adyen

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Adyen. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Adyen. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Adyen și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Adyen, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Adyen

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Adyen

Adyen Asistență prin poștă electronică

N/A

Discutați cu reprezentantul companiei Adyen

Adyen Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei Adyen

Adyen Asistență centru de apeluri

+1 (415) 367 1502

Aflați mai multe despre produsele companiei Adyen

Adyen Bază de cunoștințe

https://docs.adyen.com/

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Adyen

Pagina de Instagram a Adyen

N/A

Pagina de Facebook a Adyen

Pagina de Facebook a Adyen

facebook.com/AdyenPayments/

Pagina de Twitter a Adyen

Pagina de Twitter a Adyen

twitter.com/Adyen

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Adyen

Termenii și condițiile Adyen

N/A

Politica de confidențialitate a Adyen

Politica de confidențialitate a Adyen

N/A

Politica de securitate a Adyen

Politica de securitate a Adyen

N/A

Politica RGPD a Adyen

Politica RGPD a Adyen

N/A

Pagina de Wikipedia a Adyen

Pagina de Wikipedia a Adyen

N/A

Programul de afiliere al Adyen

Programul de afiliere al Adyen

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Cu ce se ocupă Adyen?

Adyen este o platformă de înregistrare a plăților oferind o infrastructură modernă end-to-end care se conectează direct la Visa, Mastercard și la metodele preferate de plată ale clienților.

Ce tip de suport oferă compania Adyen?

Serviciul clienți al Adyen poate fi contactat prin call center, rețele de socializare, forum-uri și centru de auto-asistență.

 

Cum pot contacta compania Adyen?

Puteți contacta reprezentanții Adyen prin apelarea telefonică sau lăsându-le un mesaj pe platformele social media. În plus, puteți accesa baza de cunoștințe dacă sunteți adeptul auto-asistenței.

 

Care este adresa de email a celor de la Adyen?

Puteți contacta Adyen prin completarea unui formular de contact: https://www.adyen.help/hc/en-us/requests/new

Adyen oferă servicii de suport prin live chat?

Nu, Adyen nu oferă suport prin live chat.

 

Cum pot discuta cu un reprezentant Adyen?

Dacă doriți să-i contactați telefonic, apelați centrul call center al acestora:

https://www.adyen.com/contact

 

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație