Vă petreceți prea mult timp pentru a vă ocupa de solicitările clienților în loc să lucrați la alte lucruri importante? Nu sunteți singur!
Reducerea cantității tichetelor este o sarcină dificilă, cu toate acestea, cu instrumentele potrivite, puteți organiza haosul, puteți atribui responsabilități și rămâne la curent cu toate solicitările primite de la clienți.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Software-ul biroului de asistență poate reduce cantitatea tichetelor prin caracteristici avansate, cum ar fi:
Baza de cunoștințe
Un chat live nativ
Call center încorporat
Pe măsură ce cantitatea tichetelor scade, agenții dvs. de asistență se vor putea concentra pe sarcini mai complexe. Fluxul lor de lucru va fi mai eficient și ei vor fi mai productivi.
Pe măsură ce cantitatea tichetelor scade, agenții dvs. vor putea răspunde mult mai rapid la solicitările primite. Prin urmare, vor putea răspunde la mai multe tichete decât înainte.
Când agenții se confruntă cu un ciclu nesfârșit de solicitări fără lumină la capătul tunelului, sunt sortiți epuizării.
Clienții sunt nerăbdători și doresc răspunsuri la întrebările lor cât mai curând posibil. Pe măsură ce timpul de rezoluție a tichetelor scade, satisfacția clienților crește.
Oferim servicii de migrare concierge de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.
Sistemul robust de tichete LiveAgent simplifică toate solicitările de pe e-mail, chat live, rețele sociale, call center și baza de cunoștințe într-o singură căsuță de e-mail universală care poate fi accesată de toți agenții în același timp.
Construiți un call center virtual ca parte a soluției de asistență multi-canal. LiveAgent centralizează apelurile telefonice de pe site-ul dvs. web sau linia fixă într-un singur loc. Construiți arbori IVR complecși pentru a direcționa apelurile în mod corespunzător și pentru a reduce cantitatea tichetelor.
Integrați-vă profilurile de rețele sociale cu LiveAgent și răspundeți la comentariile de pe Facebook și Instagram, mesajele private pe Facebook Messenger sau Tweets menționând compania dvs. direct din tabloul de bord LiveAgent.
Utilizați funcții avansate de automatizare, cum ar fi răspunsuri predefinite sau reguli de automatizare, pentru a economisi timp și a fi mai eficient. Când îmbunătățiți productivitatea agenților, se îmbunătățesc și timpii de rezoluție a tichetelor și, la rândul său, cantitatea tichetelor scade.
Funcția de gamificare LiveAgent încurajează o concurență sănătoasă între agenți și, la rândul său, îmbunătățește productivitatea. Pe măsură ce agenții dvs. concurează pentru niveluri, ecusoane și recompense, cantitatea tichetelor va scădea semnificativ. Și nu se va simți ca o corvoadă!
Reduceți cantitatea tichetelor analizând care canale generează cele mai multe tichete. Alocați mai mulți agenți departamentelor corespunzătoare ca întăriri atunci când este necesar. LiveAgent vă va oferi o imagine de ansamblu completă a eforturilor dvs. de serviciu pentru clienți, astfel încât să puteți acoperi decalajul dintre așteptări și realitate.
“Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert
Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik
„Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron
„Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam
„Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad
„Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga
“Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal
„Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison
LiveAgent a fost cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2019-2020.
Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență pentru clienți.
Cu peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și personalizări infinite, instrumentul se adaptează cu ușurință la cerințele afacerii dvs.
Complet bazat pe cloud, sigur, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.
Obțineți soluția noastră de birou de asistență profesională la un preț fix lunar, fără taxe ascunse sau angajamente pe termen lung. Înscrieți-vă pentru o perioadă de încercare gratuită de 14 zile pentru a obține acces complet la toate funcțiile disponibile.
Ce mai așteptați? Începeți să reduceți cantitatea tichetelor astăzi!
Cel mai popular
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date