Nenumărate modalități de îmbunătățire cu
un singur instrument

Reduceți cantitatea tichetelor cu ajutorul LiveAgent.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Asistență clienți 24/7    
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Copleşit? Reduceți cantitatea tichetelor cu LiveAgent!

Vă petreceți prea mult timp pentru a vă ocupa de solicitările clienților în loc să lucrați la alte lucruri importante? Nu sunteți singur!

Reducerea cantității tichetelor este o sarcină dificilă, cu toate acestea, cu instrumentele potrivite, puteți organiza haosul, puteți atribui responsabilități și rămâne la curent cu toate solicitările primite de la clienți.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Ultimate omni-channel help desk software experience

Software de asistență în misiune de salvare

Software-ul biroului de asistență poate reduce cantitatea tichetelor prin caracteristici avansate, cum ar fi:

Knowledge base Baza de cunoștințe

Pluginuri pentru rețele sociale

Un chat live nativ

Call center Call center încorporat

De ce este important să scădem cantitatea tichetelor?

Increase productivity

Îmbunătățește productivitatea

Pe măsură ce cantitatea tichetelor scade, agenții dvs. de asistență se vor putea concentra pe sarcini mai complexe. Fluxul lor de lucru va fi mai eficient și ei vor fi mai productivi.

Decrease load times

Scade timpul de așteptare

Pe măsură ce cantitatea tichetelor scade, agenții dvs. vor putea răspunde mult mai rapid la solicitările primite. Prin urmare, vor putea răspunde la mai multe tichete decât înainte.

Prevent burnouts

Previne epuizarea

Când agenții se confruntă cu un ciclu nesfârșit de solicitări fără lumină la capătul tunelului, sunt sortiți epuizării.

Ready to switch to LiveAgent

Îmbunătățește satisfacția

Clienții sunt nerăbdători și doresc răspunsuri la întrebările lor cât mai curând posibil. Pe măsură ce timpul de rezoluție a tichetelor scade, satisfacția clienților crește.

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii de migrare concierge de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Cum să reduceți cantitatea tichetelor cu LiveAgent

Tichete prin e-mail

Sistemul robust de tichete LiveAgent simplifică toate solicitările de pe e-mail, chat live, rețele sociale, call center și baza de cunoștințe într-o singură căsuță de e-mail universală care poate fi accesată de toți agenții în același timp.

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Chat live în timp real

Reduceți cantitatea tichetelor cu software-ul avansat de chat live LiveAgent. Oferiți clienților și vizitatorilor site-ului opțiunea de a obține răspunsuri la întrebările lor prin chat cu dvs. în timp real.

Apeluri vocale și video

Construiți un call center virtual ca parte a soluției de asistență multi-canal. LiveAgent centralizează apelurile telefonice de pe site-ul dvs. web sau linia fixă într-un singur loc. Construiți arbori IVR complecși pentru a direcționa apelurile în mod corespunzător și pentru a reduce cantitatea tichetelor.

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Canale de socializare

Integrați-vă profilurile de rețele sociale cu LiveAgent și răspundeți la comentariile de pe Facebook și Instagram, mesajele private pe Facebook Messenger sau Tweets menționând compania dvs. direct din tabloul de bord LiveAgent.

Web icon

Automatizare

Utilizați funcții avansate de automatizare, cum ar fi răspunsuri predefinite sau reguli de automatizare, pentru a economisi timp și a fi mai eficient. Când îmbunătățiți productivitatea agenților, se îmbunătățesc și timpii de rezoluție a tichetelor și, la rândul său, cantitatea tichetelor scade.

Gamificare

Funcția de gamificare LiveAgent încurajează o concurență sănătoasă între agenți și, la rândul său, îmbunătățește productivitatea. Pe măsură ce agenții dvs. concurează pentru niveluri, ecusoane și recompense, cantitatea tichetelor va scădea semnificativ. Și nu se va simți ca o corvoadă!

Analiza datelor

Reduceți cantitatea tichetelor analizând care canale generează cele mai multe tichete. Alocați mai mulți agenți departamentelor corespunzătoare ca întăriri atunci când este necesar. LiveAgent vă va oferi o imagine de ansamblu completă a eforturilor dvs. de serviciu pentru clienți, astfel încât să puteți acoperi decalajul dintre așteptări și realitate.

Motive pentru care companiile trec la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Ce face din LiveAgent instrumentul potrivit pentru scăderea cantității tichetelor?

Most reviewed and number 1

Cel mai recenzat și cel mai bine evaluat

LiveAgent a fost cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2019-2020.

Preferred by 21k businesses

Preferat de 21.000 de companii

Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență pentru clienți.

Packed with features

Plin de peste 180 de caracteristici

Cu peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și personalizări infinite, instrumentul se adaptează cu ușurință la cerințele afacerii dvs.

Cloud based and secure help desk

Bazat pe cloud și securizat

Complet bazat pe cloud, sigur, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.

Prețuri transparente și accesibile

Obțineți soluția noastră de birou de asistență profesională la un preț fix lunar, fără taxe ascunse sau angajamente pe termen lung. Înscrieți-vă pentru o perioadă de încercare gratuită de 14 zile pentru a obține acces complet la toate funcțiile disponibile.

Ce mai așteptați? Începeți să reduceți cantitatea tichetelor astăzi!

$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
Articole legate deReduceți cantitatea tichetelor

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație