Sunteți nemulțumit de programul actual de suport?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă de pe piață la Pure Chat.

  • ✓ Fără taxă de instalare
  • ✓ Suport permanent, 24/7
  • ✓ Nu se solicită card bancar
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Sunteți în căutarea unei alternative la Pure Chat?

Doriți să obțineți mai multe pentru afacerea dvs. decât un serviciu de live chat? LiveAgent este alegerea perfectă pentru afacerea dvs.

Oferiți-le clienților dvs. mai multe opțiuni în ce privește modalitățile de contact. LiveAgent oferă suport prin email, live chat, rețele de socializare, call center și o bază de informații. În acest fel, acoperiți toate canalele de comunicație. Un sistem eficient al tichetelor organizează în mod logic toate comunicațiile astfel încât dvs. să vă puteți concentra pe ce este mai important – oferirea de suport clienților.

3 motive pentru care companiile aleg să migreze la LiveAgent

Mai accesibil

Economisiți bani! LiveAgent are un cost mai bun în comparație cu alte soluții de suport clienți.

Numeroase funcționalități

Cu cele peste 175 de funcționalități ale centrului de asistență, oferirea suportului va fi floare la ureche.

Satisfacție îmbunătățită

LiveAgent crește satisfacția clienților și îmbunătățește rata de conversie.

Pure Chat vs LiveAgent pe scurt

Funcționalități Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă pentru serviciul de suport clienți!Nu se solicită card bancar.
Pure Chat
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
LiveAgent oferă servicii de ticketing.
Pure Chat nu oferă servicii de ticketing.
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
LiveAgent oferă soluția Live Chat în cadrul planului Ticket+Chat al cărui tarif este $29/agent/lună.
Pure Chat oferă Live Chat în planul tarifar de $49/lună.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
LiveAgent oferă soluția Call Center.
Pure Chat nu oferă soluția Call Center.
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență.
Pure Chat nu oferă portalul de auto-asistență.
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
Pure Chat nu oferă integrare pentru Facebook.
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter.
Pure Chat nu oferă integrarea pentru Twitter.
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
Pure Chat nu oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
Pure Chat nu oferă integrare pentru Viber.
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații.
Pure Chat nu oferă posibilitatea creării bazei de informații.
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
Pure Chat nu oferă forum pentru clienți.
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor.
Pure Chat nu oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor.
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Pure Chat oferă funcții API cu planul tarifar de $49/lună.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
LiveAgent oferă soluția IVR.
Pure Chat nu oferă soluția IVR.
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
Pure Chat nu oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Pure Chat oferă istoric nelimitat cu planul tarifar de $49/lună.
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Pure Chat oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri cu planul tarifar de $99/lună.
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
Pure Chat nu oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Pure Chat oferă email-uri/tichete nelimitate cu planul tarifar de $49/lună.
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând doriți.
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
Pure Chat nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
Suport permanent, 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7, fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7, în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Pure Chat oferă opțiunea de suport permanent, 24/7, cu planul tarifar de $49/lună.
app installation - illustration

O alternativă impresionantă la Pure Chat

Live chat este doar începutul unui program de suport de succes precum LiveAgent. Acoperiți o varietate de canale de comunicare prin intermediul unui sistem eficient al tichetelor. Un sistem al tichetelor urmărește tot ce se întâmplă și transformă toate comunicările în tichete astfel încât să nu pierdeți nimic.

În afară de toate instrumentele utile precum email, live chat, rețele de socializare, call center și baza de informații, LiveAgent oferă mai mult de 175 de funcționalități și peste 40 de integrări.

Cel mai rapid live chat

Live chat este un instrument grozav în oferirea unei asistențe rapide și eficiente. Prin urmare, instrumentul dvs. de live chat ar trebui să fie cât mai rapid.

LiveAgent deține cel mai rapid widget de live chat de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde. Ajungeți la clienții dvs. cu o viteză uimitoare!

Watch the website loading time
Savings illustration

Obțineți mai mult cu mai puțin

Într-adevăr puteți obține tot ce am menționat pentru mai puțin decât credeți. LiveAgent are trei planuri tarifare care includ instrumente utile, funcționalități și integrări pentru a veni în sprijinul centrului dvs. de asistență. Pentru un serviciu grozav de suport clienți nu trebuie să alocați un buget impresionant.

Descoperiți planurile noastre tarifare pentru mai multe informații!

Aflați de ce migrează companiile la LiveAgent

man and woman winners-illustration

Căutați un program de suport mai bun?

LiveAgent a primit cele mai multe review-uri și este declarat programul de suport clienți numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în anul 2020. Fiți mai aproape de clienții dvs. și oferiți-le suport mai rapid cu LiveAgent.

Comparați-ne cu alte soluții de chat

Sunteți curios să aflați unde ne situăm în comparație cu alte soluții populare? Verificați pagina noastră de comparații și descoperiți tot ce avem de oferit.

    Articole legate deAlternative la Pure chat
    LiveAgent este o soluție de asistență care vă permite să vă duceți mai departe serviciul clienți. Email, chat live, rețele de socializare (Facebook, Instagram și multe altele).

    Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?

    Sumarizarea textului de marketing este esențială pentru înțelegerea sa.

    Ghidați-vă clienții și clienții potențiali prin canalul de vânzări al magazinului dvs. de comerț electronic, prin utilizarea software-ului de chat live de la LiveAgent.

    Chat live pentru comerț electronic și servicii

    Chat-ul live este o soluție esențială pentru afacerile de comerț electronic, oferind asistență rapidă și personalizată pentru clienți. Este un instrument puternic de marketing, contribuind la conversii și păstrarea clienților. Agenții de chat trebuie să aibă abilități tehnice și de comunicare excelente pentru a gestiona sesiunile de chat eficient.

    Faceți din comunicarea dvs. un efort fără riscuri și alegeți un instrument de comunicare puternic pentru întreprinderea dvs. - chat live de la LiveAgent.

    Chat live pentru întreprinderi de afaceri

    Agențiile pot personaliza fluxul de lucru adăugând etichete manual sau lăsând sistemul să o facă automat. Chat-ul live oferă multe avantaje, inclusiv monitorizarea vizitatorilor online și răspunsuri predefinite. Integrarea software-ului de chat live pe site-ul dvs. web este simplă și sigură. Este o soluție eficientă pentru asistența clienților și poate aduce beneficii pozitive întreprinderii dvs. de afaceri.

    Chat-ul live pe web este un tip de comunicare bazată pe web care are loc în timp real. Chat-ul live pe web nu necesită utilizarea unui software de chat suplimentar.

    Chat live pe web

    Chat-ul live pe web este esențial pentru comunicarea instantanee cu clienții. LiveAgent oferă acest serviciu, care poate crește satisfacția clienților și vânzările online.

    Chat-ul online gratuit este un tip de comunicare între două sau mai multe persoane prin intermediul internetului. Este un chat în timp real care utilizează o aplicație bazată pe web.

    Chat online gratuit

    LiveAgent oferă chat online gratuit în limba română, facilitând comunicarea rapidă și eficientă cu clienții. Acest chat în timp real este esențial pentru întreprinderi, oferind un avantaj competitiv și creșterea productivității serviciului clienți.

    Liveagent este soluția supremă de birou de asistență pentru afacerea dvs. Liveagent oferă asistență prin e-mail, chat live, social media, bază de cunoștințe și call center la un preț excelent. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți funcții separate pentru a vă personaliza biroul de ajutor.

    Căutați o alternativă ZenDesk Talk?

    LiveAgent este cel mai revizuit și apreciat software pentru asistență pentru IMM-uri în 2020. Ajutați clienții mai repde cu LiveAgent.

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

    Start Free Trial x