LiveAgent își propune să-și păstreze serviciul în siguranță pentru toată lumea, iar securitatea datelor este extrem de importantă. Programul nostru de divulgare a vulnerabilităților este destinat să minimizeze impactul oricăror defecte de securitate asupra instrumentelor noastre sau asupra utilizatorilor acestora. Programul de divulgare a vulnerabilității LiveAgent acoperă software-ul parțial sau complet scris de Unitatea de Calitate.
Dacă sunteți cercetător de securitate și ați descoperit o vulnerabilitate de securitate în cadrul Serviciului, apreciem ajutorul dvs. pentru a ne dezvălui în mod privat și pentru a ne oferi posibilitatea de a remedia problema înainte de a publica detalii tehnice.
LiveAgent va interacționa cu cercetătorii în domeniul securității atunci când ne sunt raportate vulnerabilități așa cum este descris aici. Vom valida, răspunde și remedia vulnerabilitățile în sprijinul angajamentului nostru față de securitate și confidențialitate. Nu vom întreprinde acțiuni în justiție împotriva, suspendării sau încetării accesului la Serviciu al celor care descoperă și raportează în mod responsabil vulnerabilitățile de securitate. LiveAgent își rezervă toate drepturile legale în caz de nerespectare.
Distribuiți detaliile despre orice vulnerabilitate suspectată cu echipa de dezvoltare LiveAgent la support@liveagent.com. Vă rugăm să nu dezvăluiți public aceste detalii în afara acestui proces fără permisiunea explicită. În raportarea eventualelor vulnerabilități suspectate, vă rugăm să includeți cât mai multe informații posibil. Dacă doriți să trimiteți mai multe rapoarte simultan, trimiteți numai un singur raport (cel mai important dacă este posibil) și așteptați un răspuns.
Suntem încântați să oferim o recompensă pentru informațiile de vulnerabilitate care ne ajută să ne protejăm clienții, ca mulțumire cercetătorilor în materie de securitate care aleg să participe la programul nostru de recompensare a erorilor. Recompensa obișnuită a recompenselor este de 50 $ per vulnerabilitate trimisă și verificată de echipa noastră de dezvoltare.
Vom recompensa doar primul raportor al unei vulnerabilități. Rapoartele duplicate nu vor fi recompensate.
Puteți testa numai un cont LiveAgent pentru care sunteți proprietarul contului sau un agent autorizat de proprietarul contului pentru a efectua astfel de testări. De exemplu:
Vă vom recompensa pentru următoarele tipuri de vulnerabilități:
Rapoartele despre momentul în care un atacator își poate amenința propriul cont numai cu rol de administrator nu vor fi recompensate cu o recompensă. XSS cauzat de un administrator nu va fi recompensat cu o recompensă.
Pentru a se califica, vulnerabilitatea trebuie să existe în cea mai recentă versiune publică (inclusiv versiunile publice lansate oficial) a software-ului. Doar vulnerabilitățile de securitate se vor califica. Ne-ar plăcea dacă oamenii ar raporta alte erori prin canalele corespunzătoare, dar din moment ce scopul acestui program este de a remedia vulnerabilitățile de securitate, numai erorile care duc la vulnerabilități de securitate vor fi eligibile pentru recompense. Alte erori vor fi acceptate la discreția noastră.
Vă rugăm să respectați următoarele instricțiuni pentru a fi eligibil pentru recompense în cadrul acestui program de divulgare:
În plus, vă rugăm să ne acordați cel puțin 90 de zile pentru a remedia vulnerabilitatea înainte de a discuta public sau de a face bloguri despre aceasta. Echipa noastră consideră că cercetătorii în materie de securitate au dreptul de a raporta cercetările lor și că divulgarea este extrem de benefică și înțelege că este o întrebare foarte subiectivă despre când și cum să reținem detalii pentru a atenua riscul ca informațiile despre vulnerabilitate să fie utilizate în mod abuziv. Dacă credeți că este necesară dezvăluirea anterioară, vă rugăm să ne informați pentru a putea începe o conversație.
Informăm public despre toate problemele de securitate rezolvate prin jurnalul de modificări. Problemele legate de securitate sunt marcate cu eticheta [Security].
Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?
LiveAgent este preferatul clienților în comparație cu alte servicii de asistență precum Zendesk și Freshdesk datorită prețului accesibil și a funcționalităților sale avansate, cum ar fi integrarea cu rețelele sociale, chatul live și automatizarea. Utilizatorii apreciază de asemenea echipa de asistență excelentă și posibilitatea de a trimite e-mailuri (nu tichete), de a atașa fișiere și de a organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în alte platforme de asistență.
DFRS folosește în prezent LiveAgent și Facebook pentru a comunica cu clienții. LiveAgent le permite să răspundă la tickete și mesaje în timp real și să ofere comunicare personalizată. Clienții au reacționat bine la aceste noi funcționalități, numărul solicitărilor acestora crescând. DFRS a remarcat că LiveAgent i-a ajutat să reducă timpul de lucru și să își îndeplinească obiectivele mai eficient.
V-ați săturat de programul actual de asistență pe rețele sociale?
Platformele de birou pentru asistența pentru rețele sociale oferă caracteristici avansate, cum ar fi sistemele CRM încorporate și mesajele programate, împreună cu răspunsuri predefinite, economisind timp și oferind răspunsuri rapide și personalizate clienților. O aplicație mobilă este disponibilă pentru a menține un serviciu excelent în mișcare, iar alternativele de birou oferă funcții bogate de automatizare pentru activitățile plictisitoare și repetitive.
LiveAgent este un software de serviciu pentru clienți care oferă soluții de gestionare a reclamațiilor, chat și email. Acesta poate fi util pentru afaceri și este disponibil pentru demonstrații și suport. LiveAgent oferă și integrări și opțiuni de prețuri diferite. Compania oferă, de asemenea, suport pentru clienți și o secțiune cu întrebări frecvente.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date