Program de divulgare a vulnerabilității

LiveAgent își propune să-și păstreze serviciul în siguranță pentru toată lumea, iar securitatea datelor este extrem de importantă. Programul nostru de divulgare a vulnerabilităților este destinat să minimizeze impactul oricăror defecte de securitate asupra instrumentelor noastre sau asupra utilizatorilor acestora. Programul de divulgare a vulnerabilității LiveAgent acoperă software-ul parțial sau complet scris de Unitatea de Calitate.

Dacă sunteți cercetător de securitate și ați descoperit o vulnerabilitate de securitate în cadrul Serviciului, apreciem ajutorul dvs. pentru a ne dezvălui în mod privat și pentru a ne oferi posibilitatea de a remedia problema înainte de a publica detalii tehnice.

LiveAgent va interacționa cu cercetătorii în domeniul securității atunci când ne sunt raportate vulnerabilități așa cum este descris aici. Vom valida, răspunde și remedia vulnerabilitățile în sprijinul angajamentului nostru față de securitate și confidențialitate. Nu vom întreprinde acțiuni în justiție împotriva, suspendării sau încetării accesului la Serviciu al celor care descoperă și raportează în mod responsabil vulnerabilitățile de securitate. LiveAgent își rezervă toate drepturile legale în caz de nerespectare.

Raportare

Distribuiți detaliile despre orice vulnerabilitate suspectată cu echipa de dezvoltare LiveAgent la support@liveagent.com. Vă rugăm să nu dezvăluiți public aceste detalii în afara acestui proces fără permisiunea explicită. În raportarea eventualelor vulnerabilități suspectate, vă rugăm să includeți cât mai multe informații posibil. Dacă doriți să trimiteți mai multe rapoarte simultan, trimiteți numai un singur raport (cel mai important dacă este posibil) și așteptați un răspuns.

Compensare

Suntem încântați să oferim o recompensă pentru informațiile de vulnerabilitate care ne ajută să ne protejăm clienții, ca mulțumire cercetătorilor în materie de securitate care aleg să participe la programul nostru de recompensare a erorilor. Recompensa obișnuită a recompenselor este de 50 $ per vulnerabilitate trimisă și verificată de echipa noastră de dezvoltare.

Vom recompensa doar primul raportor al unei vulnerabilități. Rapoartele duplicate nu vor fi recompensate.

Aria de aplicare

Puteți testa numai un cont LiveAgent pentru care sunteți proprietarul contului sau un agent autorizat de proprietarul contului pentru a efectua astfel de testări. De exemplu:

  • *yourdomain*.ladesk.com

Vă vom recompensa pentru următoarele tipuri de vulnerabilități:

  • Execuție de Comandă la Distanță (RCE)
  • Injecție SQL
  • Autentificare Defectă
  • Managementul Sesiunii Întrerupte
  • Controlul Accesului Bypass
  • Scripting între Site-uri (XSS)
  • Falsificare de Cereri între Site-uri (CSRF)
  • Deschiderea URL-urilor de redirecționare
  • Parcurgerea Registrelor

Rapoartele despre momentul în care un atacator își poate amenința propriul cont numai cu rol de administrator nu vor fi recompensate cu o recompensă. XSS cauzat de un administrator nu va fi recompensat cu o recompensă.

Pentru a se califica, vulnerabilitatea trebuie să existe în cea mai recentă versiune publică (inclusiv versiunile publice lansate oficial) a software-ului. Doar vulnerabilitățile de securitate se vor califica. Ne-ar plăcea dacă oamenii ar raporta alte erori prin canalele corespunzătoare, dar din moment ce scopul acestui program este de a remedia vulnerabilitățile de securitate, numai erorile care duc la vulnerabilități de securitate vor fi eligibile pentru recompense. Alte erori vor fi acceptate la discreția noastră.

Instrucțiuni

Vă rugăm să respectați următoarele instricțiuni pentru a fi eligibil pentru recompense în cadrul acestui program de divulgare:

  • Nu modificați sau ștergeți definitiv datele găzduite de LiveAgent.
  • Nu accesați intenționat datele LiveAgent non-publice mai mult decât este necesar pentru a demonstra vulnerabilitatea.
  • Nu realizați atacuri DDoS sau afectați, întrerupeți sau degradați serviciile noastre interne sau externe în alt mod.
  • Nu partajați informații confidențiale obținute de la LiveAgent, inclusiv, dar fără a se limita la informațiile de plată ale membrilor sau donatorilor, cu alte terțe părți.
  • Ingineria socială nu intră în aria de aplicare. Nu trimiteți e-mailuri de phishing și nu utilizați alte tehnici de inginerie socială împotriva oricui, inclusiv personalul QualityUnit, membrii, furnizorii sau partenerii.

În plus, vă rugăm să ne acordați cel puțin 90 de zile pentru a remedia vulnerabilitatea înainte de a discuta public sau de a face bloguri despre aceasta. Echipa noastră consideră că cercetătorii în materie de securitate au dreptul de a raporta cercetările lor și că divulgarea este extrem de benefică și înțelege că este o întrebare foarte subiectivă despre când și cum să reținem detalii pentru a atenua riscul ca informațiile despre vulnerabilitate să fie utilizate în mod abuziv. Dacă credeți că este necesară dezvăluirea anterioară, vă rugăm să ne informați pentru a putea începe o conversație.

Jurnal de modificări

Informăm public despre toate problemele de securitate rezolvate prin jurnalul de modificări. Problemele legate de securitate sunt marcate cu eticheta [Security].

Articole conexe
Un serviciu clienți excelent începe cu un software de asistență mai bun. Vedeți beneficiile LiveAgent și începeți să îl utilizați în 5 minute.

Oferiți clienților servicii de asistență excelente.

Software de asistență clienți LiveAgent: răspundeți pe toate canalele cu un sistem eficient. Încercare gratuită 30 zile, fără card bancar!

Vă întrebați ce face din LiveAgent o alegere bună pentru companiile de dezvoltare de software? Iată trei motive pentru care ne aleg.

Căutați un software de asistență mai bun?

Descoperiți de ce LiveAgent este alegerea preferată a companiilor de dezvoltare software! Cu funcții avansate de autoservire, asistență în timp real și concentrare pe nevoile clienților, LiveAgent vă ajută să rămâneți aproape de clienți și să le oferiți soluții rapide. Profitați de perioadele de încercare gratuită și alăturați-vă celor peste 21.000 de companii mulțumite care au îmbunătățit satisfacția clienților și vânzările. Începeți acum!

Programul informatic de portal pentru clienți va crește fidelitatea clienților și vânzările. Încercați perioada de încercare gratuită de 14 zile pentru LiveAgent și oferiți clienților servicii de calitate excelentă.

Un centru dedicat cu program informatic de portal pentru clienți

Descoperiți cel mai bun program informatic de portal pentru clienți în 2022 cu LiveAgent. Reduceți costurile și îmbunătățiți asistența oferind clienților acces la resurse, auto-servire și monitorizarea tichetelor. Beneficiați de o perioadă de încercare gratuită de 14 zile, fără necesitatea unui card bancar. Alăturați-vă liderilor din industrie precum Forbes și Airbus și oferiți servicii de calitate excepțională. Începeți acum!

Care sunt mai exact obligațiile zilnice în serviciul pentru clienți? Aflați cele 10 îndatoriri și responsabilități majore ale unui agent client.

Sarcini în serviciul pentru clienți

Descoperiți cele 10 responsabilități esențiale ale angajaților din serviciul pentru clienți, de la răspunsul la întrebările clienților și procesarea comenzilor, până la gestionarea reclamațiilor și monitorizarea KPI-urilor. Aflați cum un bun reprezentant trebuie să fie un comunicator empatic și un rezolvator de probleme eficient. Explorați și avantajele software-ului LiveAgent pentru optimizarea serviciului pentru clienți.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start a Free Trial x