A lucra de la distanță având drept ajutor un program de asistență de la distanță devine din ce în ce mai mult o normalitate pentru majoritatea oamenilor de oriunde de pe glob. Chiar înainte de criza COVID-19, munca de la distanță câștiga teren.
Angajatorii încep să fie mai flexibili și să înțeleagă tot mai mult că angajații calificați și muncitori sunt valoroși pentru companie, indiferent de locul unde își desfășoară aceștia activitatea. De fapt, PRNewswire afirmă că 83% din afaceri au implementat o politică de lucru flexibilă sau intenționează să adopte una. Care este motivul? Citiți mai departe pentru a afla.
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Programele utilizate pentru desfășurarea activității de la distanță vă permit să colaborați cu echipa dvs. și să tratați clienții în același timp.
Programul de suport de la distanță ar trebui să aibă funcționalități care să vă ajute să comunicați cu ceilalți colegi și cu clienții utilizând numeroase canale, să automatizati fluxul de lucru, să urmăriți stadiul sarcinilor de îndeplinit și să întocmiți rapoarte detaliate.
Conform raportului anual al FlexJob, 65% din respondenți sunt mai productivi când lucrează de acasă decât atunci când lucrează într-un spațiu de lucru standard, unde pot fi distrași și întrerupți.
Conform studiului Amerisleep, 57% din angajații care lucrează de la distanță sunt mai mulțumiți de locul lor de muncă.
Studiul Amerisleep subliniază de asemenea că aproximativ 80% din angajații care lucrează de la distanță, referindu-se la nivelul de stres din cursul zilelor săptămânii, au afirmat fie că “nu sunt stresați” fie că sunt “moderat stresați.”
Angajații care lucrează de acasă tind să-și ia mai puține zile de concediu medical. Conform studiului Indeed cu privire la munca de la distanță, 50% din angajații care lucrează de acasă au afirmat că lucrul de acasă a dus la o diminuare a zilelor în care au fost bolnavi și 56% au spus că s-a redus numărul absențelor.
Dacă treceți prin perioade grele din cauza epidemiei de coronavirus, vă putem ajuta. Oferim opțiuni pe credite clienților care nu-și permit să achite abonamentul lunar LiveAgent. Contactați-ne prin intermediul serviciului de live chat sau trimiteți-ne un email în care să descrieți situația companiei dvs., iar noi vom găsi o soluție pentru dvs.
Programul de suport de la distanță potrivit vă permite să monitorizați orice, de la statistici de utilizare și performanța agenților până la aprecierea gradului de satisfacție al clienților. Întocmiți rapoarte ample în funcție de timp, departament, agent, etichetă sau canal de comunicație. Aflați mai multe…
Un program de management al fluxului de lucru ar trebui să vă ofere sprijin în gestionarea sarcinilor, volumului de muncă și agenților punându-vă la dispoziție funcționalități automatizate care atribuie responsabilități, optimizează volumul de muncă, distribuie sarcinile, detectează conflictul dintre agenți și multe altele. Aflați mai multe…
Programul de colaborare de la distanță ar trebui să ofere sprijin atât intern cât și extern prin apeluri voce și video. Apelurile interne vă permit să comunicați cu ceilalți colegi fără a fi necesar să apelați la aplicații terțe, iar apelurile exterioare vă permit să tratați clienții din confortul casei dvs. Aflați mai multe…
Programul de suport de la distanță ar trebui să vă permită să comunicați cu clienții și colegii de pe un singur ecran. Utilizați serviciul de live chat pentru a oferi asistență clienților în timp real și utilizați chat-ul intern pentru a comunica cu ceilalți colegi astfel încât munca în echipă să fie desăvârșită. Aflați mai multe…
LiveAgent este un loc unde găsiți tot ce ține de suport oferit de la distanță.
Încă din anul 2004 ajutăm afacerile să crească și să aibă grijă de clienții lor. Avem tot ce vă trebuie pentru a deține un serviciu de suport clienți de excepție.
Este un loc pentru tot ce înseamnă servicii de suport clienți ce includ ticketing, live chat, call center și suport social media.
LiveAgent a fost cel mai evaluat si apreciat ca fiind programul de suport clienți numărul 1 pentru companii mici și mijlocii în 2019 & 2020.
Acest program include peste 180 de funcționalități, peste 40 de integrări și opțiuni aproape nelimitate de personalizare în funcție de cerințele companiei dvs.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Pentru a afla care este cel mai bun program de suport de la distanță pentru compania dvs., verificați platformele de mărturii precum Capterra. Mai mult decât atât, comparați funcționalitățile, prețurile și gradul de personalizare al opțiunilor. Alegeți-le pe cele mai bune trei astfel de programe și testați-le. Fiecare companie de prestigiu care oferă suport deține un astfel de program.
Programul de suport de la distanță permite agenților să ofere suport clienților de oriunde s-ar afla, nefiind nimic necesar decât o conexiune la internet. Mai mult decât atât, este un program centralizat de support, cu ajutorul căruia puteți automatiza sarcinile agenților, analiza rapoarte și oferi răspunsuri în mod eficient clienților - toate dintr-un singur loc.
Un program adecvat de suport pune la dispoziție intrumente de monitorizare a ecranului, care vă permit să vizualizați și să urmăriți performanța agentului chiar zi de zi dacă este necesar.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date