Sunteți în căutarea unui program de suport de la distanță?

A lucra de la distanță având drept ajutor un program de asistență de la distanță devine din ce în ce mai mult o normalitate pentru majoritatea oamenilor de oriunde de pe glob. Chiar înainte de criza COVID-19, munca de la distanță câștiga teren.

Angajatorii încep să fie mai flexibili și să înțeleagă tot mai mult că angajații calificați și muncitori sunt valoroși pentru companie, indiferent de locul unde își desfășoară aceștia activitatea. De fapt, PRNewswire afirmă că 83% din afaceri au implementat o politică de lucru flexibilă sau intenționează să adopte una. Care este motivul? Citiți mai departe pentru a afla.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
real time collaboration - illustration

Ce reprezintă un program de suport de la distanță?

Programele utilizate pentru desfășurarea activității de la distanță vă permit să colaborați cu echipa dvs. și să tratați clienții în același timp.

Programul de suport de la distanță ar trebui să aibă funcționalități care să vă ajute să comunicați cu ceilalți colegi și cu clienții utilizând numeroase canale, să automatizati fluxul de lucru, să urmăriți stadiul sarcinilor de îndeplinit și să întocmiți rapoarte detaliate.

Care sunt beneficiile utilizarii unui program de lucru de la distanță?

activity - gif

Creșterea productivității angajaților

Conform raportului anual al FlexJob, 65% din respondenți sunt mai productivi când lucrează de acasă decât atunci când lucrează într-un spațiu de lucru standard, unde pot fi distrași și întrerupți.

heart turning black and white - gif

Creșterea gradului de satisfacție al muncii depuse

Conform studiului Amerisleep, 57% din angajații care lucrează de la distanță sunt mai mulțumiți de locul lor de muncă.

tune - gif

Reducerea nivelului de stres al angajaților

Studiul Amerisleep subliniază de asemenea că aproximativ 80% din angajații care lucrează de la distanță, referindu-se la nivelul de stres din cursul zilelor săptămânii, au afirmat fie că “nu sunt stresați” fie că sunt “moderat stresați.”

temperature weather - gif

Este mai sănătos

Angajații care lucrează de acasă tind să-și ia mai puține zile de concediu medical. Conform studiului Indeed cu privire la munca de la distanță, 50% din angajații care lucrează de acasă au afirmat că lucrul de acasă a dus la o diminuare a zilelor în care au fost bolnavi și 56% au spus că s-a redus numărul absențelor.

Savings illustration

Criza COVID-19 vă afectează afacerea?

Dacă treceți prin perioade grele din cauza epidemiei de coronavirus, vă putem ajuta. Oferim opțiuni pe credite clienților care nu-și permit să achite abonamentul lunar LiveAgent. Contactați-ne prin intermediul serviciului de live chat sau trimiteți-ne un email în care să descrieți situația companiei dvs., iar noi vom găsi o soluție pentru dvs.

Funcții de bază pentru un program de suport de la distanță

data analysis - illustration

Programul de suport de la distanță potrivit vă permite să monitorizați orice, de la statistici de utilizare și performanța agenților până la aprecierea gradului de satisfacție al clienților. Întocmiți rapoarte ample în funcție de timp, departament, agent, etichetă sau canal de comunicație. Aflați mai multe…

LiveAgent enable efficient team collaboration - illustration

Un program de management al fluxului de lucru ar trebui să vă ofere sprijin în gestionarea sarcinilor, volumului de muncă și agenților punându-vă la dispoziție funcționalități automatizate care atribuie responsabilități, optimizează volumul de muncă, distribuie sarcinile, detectează conflictul dintre agenți și multe altele. Aflați mai multe…

voice and video chat - illustration

Programul de colaborare de la distanță ar trebui să ofere sprijin atât intern cât și extern prin apeluri voce și video. Apelurile interne vă permit să comunicați cu ceilalți colegi fără a fi necesar să apelați la aplicații terțe, iar apelurile exterioare vă permit să tratați clienții din confortul casei dvs. Aflați mai multe…

Girl walking having written conversation on her phone

Programul de suport de la distanță ar trebui să vă permită să comunicați cu clienții și colegii de pe un singur ecran. Utilizați serviciul de live chat pentru a oferi asistență clienților în timp real și utilizați chat-ul intern pentru a comunica cu ceilalți colegi astfel încât munca în echipă să fie desăvârșită. Aflați mai multe…

Cum poate fi LiveAgent pentru munca la distanță?

LiveAgent este un loc unde găsiți tot ce ține de suport oferit de la distanță.

Încercați astăzi LiveAgent

Încă din anul 2004 ajutăm afacerile să crească și să aibă grijă de clienții lor. Avem tot ce vă trebuie pentru a deține un serviciu de suport clienți de excepție.

Web icon

Mai mult decât un program pentru munca la distanță

Este un loc pentru tot ce înseamnă servicii de suport clienți ce includ ticketing, live chat, call center și suport social media.

Cel mai evaluat și apreciat

LiveAgent a fost cel mai evaluat si apreciat ca fiind programul de suport clienți numărul 1 pentru companii mici și mijlocii în 2019 & 2020.

Funționalități flexibile și numeroase

Acest program include peste 180 de funcționalități, peste 40 de integrări și opțiuni aproape nelimitate de personalizare în funcție de cerințele companiei dvs.

Articole legate deProgram de suport de la distanță
Asistența pe canale multiple reprezintă o modalitate de a oferi clienților o gamă largă de opțiuni pentru a vă contacta. Puteți alege dintr-o gamă largă de platforme de socializare.

Asistență pe canale multiple

Strategiile eficiente de marketing se concentrează pe segmentarea corectă a pieței și adaptarea mesajelor pentru a atrage clienții potențiali. Canalele de comunicare adecvate și serviciile excelente contribuie la succesul în marketing. LiveAgent oferă asistență pe mai multe canale, precum e-mail, chat live, telefon, Facebook și Twitter, pentru a spori eficiența și răspunsul rapid.

Cum puteți contacta serviciul clienți Visa prin intermediul serviciilor de email, live chat, telefon, rețele de socializare și centru de auto-suport.

Canalele de comunicare ale Visa

Canalele de comunicare ale serviciului clienți Visa includ live chat, call center, rețele de socializare și centru de auto-asistență, accesibile prin mesaje electronice sau baza de cunoștințe.

Camera de conversații web sau canalele de conversații sunt termeni care descriu un loc virtual pentru comunicarea pe internet între utilizatorii cu un subiect comun.

Camera de conversații web

Camera de conversații web este o software pentru serviciul clienților, oferind caracteristici precum chat live, gestionare e-mailuri și reclamații, suport VoIP și centre de apeluri primite. LiveAgent este o platformă populară pentru serviciul clienților.

SendMyCall este un furnizor global de numere VoIP cu planuri de prețuri flexibile și accesibile, potrivite pentru orice afacere

SendMyCall

Telus LiveAgent este un software versatil pentru gestionarea serviciilor clienților, inclusiv apeluri, reclamații, e-mailuri și portalul clienților. Sendy E-mailul este un instrument puternic pentru promovarea afacerii, dar utilizatorii pot întâmpina probleme de funcționalitate și curba de învățare. Aplicația call center LiveAgent oferă integrări și caracteristici variate pentru serviciul clienților.

Vocea clientului este un proces în care sunt surprinse așteptările și preferințele unui client. Este o formă de feedback de la client.

Vocea clientului

Vocea clientului înseamnă obținerea feedback-ului și așteptărilor clienților, pentru a îmbunătăți produsele și serviciile. Este crucială pentru fidelizarea clienților și creșterea profiturilor. Utilizarea instrumente și procese automate poate îmbunătăți semnificativ relația cu clienții.

Software-ul de centru de contact LiveAgent vă permite să simplificați toate canalele de comunicare ale clienților într-o singură căsuță de e-mail unificată.

Creați o experiență perfectă de service cu software-ul de centru de contact

Servicii excelente și personalizate pentru clienți, inclusiv asistență tehnică online și software pentru succesul clienților. LiveAgent oferă soluții adaptate pentru a crea o experiență mai bună pentru clienți, cu caracteristici mobile și integrări utile.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Programați o demonstrație

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Programați o demonstrație
Start Free Trial x