Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Creați un centru de apeluri în 5 minute.

Bucurați-vă de sunete deosebit de clare și asistență digitală.

  • ✓ Fără tarif de configurare    
  • ✓ Asistență pentru clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Programul informatic complet de centru de apeluri vă așteaptă

Interacționați fără probleme cu clienții pe toate canalele. LiveAgent, programul informatic de centru de apeluri omnicanal dematerializat, este tot ceea ce veți aveți nevoie pentru a oferi clienților servicii fiabile și personalizate.

Sistemul nostru telefonic de centru de apeluri VoIP (voce peste protocol de internet) este dotat cu funcții avansate, cum ar fi răspunsuri vocale interactive, solicitări de apelare inversă, distribuire automată a apelurilor, direcționare inteligentă a apelurilor, transferuri de apeluri, înregistrare nelimitată pentru apeluri, precum și apeluri video HD — iar toate acestea reprezintă doar începutul.

Ce este un program informatic de centru de apeluri?

Un program informatic de centru de apeluri este un sistem care permite întreprinderii dumneavoastră să gestioneze atât apelurile în intrare, cât și cele în ieșire. Termenul de program de centru de apeluri este deseori folosit interschimbabil cu termenul de program de centru de contact.

Diferența principală este că programul informatic de centru de contact permite întreprinderilor să conecteze mai multe canale într-o singură interfață. Prin urmare, clienții dumneavoastră vă pot contacta prin telefon, poștă electronică, forum, rețele sociale, conversații directe etc.

Printre beneficiile utilizării programului informatic de centru de apeluri se numără asigurarea calității, rata redusă de abandonare a apelurilor, eficiența îmbunătățită a agenților, o mai bună experiență a clienților și creșterea vânzărilor.

Cum puteți beneficia de programul informatic cuprinzător de centru de apeluri oferit de LiveAgent?

Experiențe personalizate pentru clienți

Soluția informatică pentru centru de apeluri permite agenților să gestioneze eficient toate apelurile de asistență primite din partea clienților. Caracteristicile-cheie care creează experiențe superioare pentru clienți sunt distribuirea automată a apelurilor, răspunsurile vocale interactive și apelurile interne.

Fiecare întreprindere ar trebui să se străduiască să îmbunătățească experiența clienților (CX), întrucât experiențele pozitive sunt memorabile și deseori au ca rezultat fidelizarea pe termen lung a clienților și creșterea vânzărilor pentru întreprinderile de orice dimensiune.

Productivitate sporită

Există două funcții principale de centru de apeluri care pot ajuta la sporirea productivității agenților. Una dintre acestea o reprezintă răspunsurile vocale interactive (IVR), iar cealaltă este direcționarea bazată pe competențe, care oferă întreprinderii posibilitatea de a conecta imediat un client la agentul sau departamentul potrivit.

Soluția IVR creează un traseu mai bun pentru clienți, deoarece este mai puțin probabil ca aceștia să fie transferați fără succes. Prin urmare, agenții de servicii pentru clienți pot soluționa eficient și profesional mai multe solicitări.

Calitate îmbunătățită a echipelor de servicii de asistență pentru clienți

O caracteristică standard care este destul de puțin utilizată, dar foarte benefică este înregistrarea nelimitată a apelurilor. O multitudine de întreprinderi presupun că este utilizată doar ca un instrument de prevenție împotriva acțiunilor în justiție. Totuși, aceasta este și o modalitate excelentă de a indica cu precizie zone de îmbunătățire.

Analiza în timp real a apelurilor de asistență pentru clienți vă oferă posibilitatea de a recunoaște punctele forte și punctele slabe ale performanței agenților, lucru care vă poate ajută să creați un plan cuprinzător pentru îmbunătățirea continuă. În plus, poate reprezenta o formă de instruire pentru agenții noi de servicii pentru clienți, deoarece este o modalitate excelentă de a învăța procedurile companiei cu ajutorul exemplelor.

Per total, toate aceste acțiuni pot îmbunătăți drastic satisfacția clienților, întrucât întreprinderea dumneavoastră va putea oferi servicii de asistență mai bune.

Centru de apeluri cu istoric nelimitat

Programul informatic de centru de apeluri oferit de LiveAgent este integrat direct cu fiecare canal pe care îl utilizați pentru a comunica cu clienții și potențialii clienți

Program informatic de centru de apeluri dematerializat

Economii
de neegalat

Centrul de apeluri bazat pe web al LiveAgent este o soluție eficientă din punct de vedere al costurilor pentru apelurile locale și internaționale de intrare și ieșire. Nu există costuri de utilizare ascunse sau tarife suplimentare. Adăugăm continuu caracteristici noi și ne îmbunătățim programul informatic, astfel că centrul de apeluri virtual va fi întotdeauna dotat cu cea mai nouă tehnologie — gratuit.

Centru de apeluri profesional și fiabil

Programul informatic de centru de apeluri oferit de LiveAgent este fiabil și scalabil, fiind astfel soluția perfectă de centru de apeluri pentru întreprinderi mici și corporații mari deopotrivă. Oferim asistență 24/7 pe mai multe canale de comunicare, 365 de zile pe an, precum și în mai multe limbi.

Centru de apeluri simplu și totodată puternic

Configurați-vă centrul de apeluri virtual și începeți să oferiți asistență vocală profesională în doar câteva minute. Alegeți-vă furnizorul VoIP din lista noastră de parteneri, configurați dispozitive nelimitate pentru agenți și începeți să răspundeți la apeluri telefonice direct din navigator.

Începeți de astăzi să puneți în aplicare soluția noastră

Configurarea centrului de apeluri nu trebuie să fie un coșmar. Cu LiveAgent puteți începe cu doar câteva clicuri.

reporting dashboard in liveagent

Vedere de ansamblu completă asupra soluției dumneavoastră de centru de contact

Asigurați-vă că centrul dumneavoastră de apeluri telefonice este utilizat corespunzător și că clienții au parte de cele mai bune servicii posibile, monitorizând statisticile privind apelurile, utilizarea, disponibilitatea agenților și evaluările agenților prin intermediul unui tablou de bord unificat de raportare, parte din caracteristicile avansate de analiză ale LiveAgent.

Identificați lacunele din performanță, revizuind toate măsurătorile centrului de apeluri și îmbunătățiți performanța serviciilor cu ajutorul informațiilor detaliate descoperite.

Utilizați sistemul nostru CRM nativ sau integrați-l pe al dumneavoastră

LiveAgent oferă un sistem CRM încorporat, dar integrează perfect și sisteme CRM majore (gestionarea relațiilor cu clienții) de la alți furnizori. Salvați, editați și vizualizați datele clienților în timp real, pentru a le asigura clienților cea mai bună experiență posibilă.

LiveAgent integrează mai multe programe informatice de gestionare a relațiilor cu clienții, inclusiv SharpSpring, SalesFlare, PipeDrive, Vectera și Highrise. Nu vedeți sistemul CRM preferat pe listă? Intrați în legătură cu noi și ne vom bucura să îl adăugăm.

Contact Fields
Call routing feature in LiveAgent's call center software

Automatizare puternică pentru gestionarea fluxului de lucru

Programul informatic de centru de apeluri omnicanal oferit de LiveAgent este plin cu funcții puternice de automatizare care pot îmbunătăți productivitatea agenților. Automatizați distribuirea sarcinilor (inclusiv a apelurilor prin folosirea funcției de distribuire automată a apelurilor) banale și repetitive și oferiți-le agenților centrului de contact flexibilitatea de a se concentra pe activități mai importante care duc la îmbunătățirea satisfacției și fidelității clienților și concomitent la mai multe oportunități de vânzare.

Gestionați-vă cu ușurința forța de muncă la distanță

În prezent, munca la distanță este noua normalitate. Trebuie să dispuneți de instrumente de afaceri, pentru a vă adapta la aceste noi condiții. LiveAgent oferă un centru de apeluri dematerializat pentru cea mai bună optimizare a forței de muncă la distanță, astfel încât să puteți automatiza procesele, vizualiza date și oferi mai mult ajutor fiecărui agent care lucrează la distanță.

go remote

Confidențialitatea și securitatea datelor la cel mai înalt nivel

Programul informatic de centru de apeluri oferit de LiveAgent este conform cu RGPD, criptat HTTPS și a trecut de auditul de verificare Google OAuth API.

Union icon

Securitatea
produselor

Soluția noastră de centru de contact dematerializat rulează pe o conexiune securizată care utilizează protocolul HTTPS. Întreaga comunicare între navigator și centrul de contact dematerializat este criptată, inclusiv conversațiile directe, apelurile centrului de apeluri și comunicarea prin poștă electronică.

Cloud icon

Securitatea
centrului de date

Serverele LiveAgent sunt găzduite în unități de nivel III+ sau IV sau PCI DSS, SSAE-16 sau conforme cu ISO 27001. Unitățile centrelor noastre de date se află într-un perimetru securizat cu zone de securitate pe mai multe niveluri, pază cu personal 24/7, supraveghere video CCTV, identificare multifactorială și multe altele.

Web icon

Securitatea
rețelei

Rețeaua noastră este protejată de paravane de protecție suplimentare, cea mai bună tehnologie de ruter din categoria sa, transport HTTPS securizat prin rețele publice și tehnologii de detectare și/sau prevenire a intruziunilor în rețea (IDS/IPS) care monitorizează și/sau blochează traficul malițios și atacurile în rețea.

Caracteristicile programului de centru de apeluri

Apeluri interne
Programul informatic de centru de apeluri LiveAgent oferă apeluri gratuite nelimitate între toți agenții centrului de contact. Oferiți-le agenților posibilitatea de a se ajuta unul pe celălalt, în vederea soluționării cererilor clienților în timp real.
Program informatic de birou de asistență omnicanal
Programul nostru informatic de centru de contact omnicanal adună mesajele clienților de pe mai multe canale de comunicare, Facebook, Instagram, Viber, Twitter, conversații directe, portal pentru clienți și poștă electronică.
Funcții clic pentru apelare și corespondență către
Centrul nostru bazat pe web poate apela orice număr de telefon de pe internet. Pur și simplu dați clic pe numărul pe care doriți să îl apelați, iar LiveAgent se ocupă de restul. LiveAgent mai poate utiliza protocoale „corespondență către”.
Transferuri de apeluri
Programul informatic de centru de apeluri LiveAgent oferă transferuri asistate pentru apeluri. Transferurile asistate sporesc satisfacția clienților, întrucât acestea asigură că apelantul este conectat la un alt agent de centru de apeluri înainte de încheierea apelului.
Sistem telefonic de centru de apeluri VoIP
Programul informatic de centru de apeluri LiveAgent integrează peste 99% de furnizori VoIP. Nu vedeți furnizorul VoIP preferat pe listă? Contactați-ne și ne vom bucura să îl adăugăm.
Funcții de apelare inversă
Sporiți satisfacția clienților, oferindu-le acestora posibilitatea de a solicita să fie apelați înapoi atunci când agenții centrului de contact nu sunt disponibili să preia apeluri.
Program informatic de centru de apeluri în ieșire
Ajutați-i proactiv pe clienți, intrând în legătură cu ei prin intermediul programului nostru informatic de centru de apeluri în ieșire. Îmbunătățiți relațiile cu clienții, optimizați interacțiunile în ieșire cu clienții și generați mai multe oportunități de vânzare.
Direcționarea apelurilor către un dispozitiv personal
Agenții au opțiunea de a direcționa apelurile primite către un dispozitiv personal, cum ar fi un telefon mobil. Această opțiune permite agenților să ofere clienților asistență din mers sau de pe dispozitivul preferat.
Compatibilitate cu mai multe dispozitive de apelare și numere de telefon
Conectați numere de telefon și dispozitive de apelare nelimitate cu soluția dumneavoastră de centru de apeluri. LiveAgent este compatibil atât cu dispozitive de apelare fizice, cât și cu cele virtuale, cum ar fi cele de tip softphone.
Spațiu de lucru omnicanal pentru agenți
Centrul de contact al LiveAgent oferă un spațiu de lucru omnicanal bogat în context pentru agenți. Oferiți-le agenților tranziții fără probleme între a răspunde la apeluri și a găsi date importante despre clienți. LiveAgent facilitează găsirea tuturor informațiilor contextuale despre traseul de soluționare a problemei clientului de la început până la final.
Integrări CRM native și terțe
Asigurați-vă că agenții oferă în orice moment servicii informative și personalizate, prin integrarea sistemului CRM favorit în centrul nostru de apeluri bazat pe web. Dacă nu aveți un program informatic CRM preferat, puteți utiliza instrumentul nostru nativ de gestionare a relației cu clienții, accesibil direct înăuntrul panoului de detalii/informații pentru tichete.
Integrarea telefoniei computerizate (CTI)
Integrați-vă calculatoarele, laptopurile, și telefoanele fizice cu programul informatic de centru de apeluri LiveAgent. Preluați și efectuați apeluri cu ușurință în timp ce oferiți clienților asistență impecabilă.
Notificări directe în aplicație
Activați notificările directe (push) pentru spațiul de lucru, iar programul informatic de centru de contact vă va alerta printr-o notificare directă de fiecare dată când primiți un tichet, un apel sau un mesaj sonor.
Jurnale de apeluri
Revizuiți-vă jurnalele de apeluri pentru a descoperi date despre apelurile efectuate, primite, preluate sau ratate de agenții centrului de contact într-un anumit interval de timp. Examinarea jurnalelor programului informatic de centru de apeluri vă poate ajuta să îmbunătățiți calitatea serviciilor, ajutându-vă să identificați decalajele de performanță între diferite grupuri de agenți și departamente.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
Programul informatic de centru de apeluri LiveAgent este compatibil cu arbori IVR complecși. Înregistrați-vă propriile mesaje IVR sau încărcați fișiere preînregistrate și adăugați-le în sistemul de răspuns vocal LiveAgent pentru a direcționa apelanții către agenții sau departamentele adecvate.
Distribuirea automată a apelurilor (ACD)
Aplicația noastră de centru de apeluri direcționează și distribuie automat apelurile, în funcție de prioritatea agenților sau aleatoriu. Alegeți care setare este cea mai potrivită pentru dumneavoastră, precum și alte setări personalizate, cum ar fi timpii de pauză între apeluri.
Înregistrarea apelurilor
Programul informatic de centru de contact LiveAgent are capabilități nelimitate de înregistrare a apelurilor. Fiecare apel telefonic efectuat, primit sau preluat prin LiveAgent este înregistrat și stocat automat și poate fi redat oricând. Utilizați funcția de înregistrare a apelurilor pentru asigurarea calității, instructaje sau în scopuri juridice.
Tehnologie softphone
Programul informatic de centru de apeluri LiveAgent este compatibil cu toți furnizorii softphone, inclusiv Bria, ZoiPer și Linphone. Transformați orice calculator, laptop, telefon mobil sau tabletă într-un dispozitiv informatic de centru de apeluri la distanță pentru asistență din mers pentru clienți.
Program informatic de centru de apeluri de intrare
Nu trebuie să vă stresați sau să monitorizați continuu mai multe dispozitive cu privire la apelurile telefonice primite. Programul nostru informatic de centru de apeluri de intrare este un instrument fiabil care vă va notifica oricând un client încearcă să vă contacteze pe unul dintre numerele de telefon sau dispozitivele conectate.
Bază de cunoștințe încorporată
Îmbunătățiți satisfacția și fidelitatea clienților, oferindu-le asistență 24/7, chiar și atunci când agenții centrului de contact sunt inactivi. A oferi o soluție de autoservire, cum ar fi o bază de cunoștințe plină cu articole de îndrumare utile, întrebări frecvente și un forum comunitar, este o necesitate pentru orice afacere modernă.
Rapoarte istorice
Utilizați rapoartele noastre istorice pentru vă îmbunătăți continuu serviciul pentru clienți. Creați diagrame cu bare, diagrame cu linii, diagrame radiale sau diagrame zonale și segmentați datele în funcție de săptămână, lună, an sau un interval de date personalizat, pentru a examina performanța fiecărui agent, canal, departament sau echipe. Vedeți câte apeluri au fost efectuate, ratate, preluate și cât a durat fiecare apel. LiveAgent oferă funcții de raportare nelimitate.
Program informatic de apeluri video
Programul nostru informatic de centru de apeluri bazat pe web permite agenților de contact să întrețină videoconversații cu clienții. Oferiți asistență mai personalizată pentru a consolida relațiile cu clienții și îmbunătăți experiența clienților.

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim soluții administrative de migrare de la cele mai populare soluții de birou de asistență.

badges
what-is-ticketing-system-ticket-status-LiveAgent-example

O mai bună organizare cu un spațiu de lucru unificat pentru agenți

Programul informatic de centru de apeluri LiveAgent este ușor de utilizat, dar suficient de puternic să impresioneze profesioniștii. Oferim o interfață cu utilizatorul intuitivă, cu un spațiu de lucru unificat pentru agenți sub forma unei căsuțe de mesaje universale centralizate. Fiecare interacțiune cu clienții este bine organizată în sistemul omnicanal și poate fi localizată cu ușurință cu ajutorul tichetelor, filtrelor speciale sau barei de căutare.

Oferindu-le agenților centrului de contact o vedere de ansamblu holistică asupra fiecărui tichet și a traseului de soluționare a problemei al fiecărui client, agenții se pot asigura ca clienții să aibă parte de o experiență ireproșabilă și personalizată pe toate canalele pentru servicii de asistență.

Centru de contact ușor de gestionat

Programul informatic de centru de apeluri LiveAgent este flexibil, scalabil, pe deplin personalizabil și ușor de gestionat. Indiferent că întreprinderea dumneavoastră activează în industria comerțului electronic, sănătății, educației, automobilelor sau SaaS, tehnologia avansată a centrului nostru de contact, cum ar fi IVR și ACD, pot fluidiza procesul de asistență prin direcționarea apelanților către agenții sau departamentele adecvate.

Real-time-chat

Soluție atotcuprinzătoare de centru de apeluri pentru afaceri mici și organizații mari

Conectați-vă toate conturile de rețele sociale cu programul nostru informatic de centru de contact pentru a îmbunătăți productivitatea agenților și a păstra în siguranță datele clienților. Programul informatic de asistență LiveAgent se integrează cu Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger și Viber.

Programul informatic de birou de asistență LiveAgent se mândrește cu cea mai rapidă interfață de conversații directe de pe piață. Convertiți vizitatorii paginii de internet în clienți în doar câteva secunde. Intrați în legătură proactiv, oferiți ajutor personalizat și informatic și bucurați-vă de satisfacție îmbunătățită pentru clienți, în timp ce aveți parte de mai multe vânzări.

Fluidizați toate solicitările clienților într-un spațiu de lucru omnicanal centralizat pentru agenți, folosind programul nostru informatic de gestionare a tichetelor. Atribuiți tichete diferitelor departamente și diferiților agenți și organizați fiecare solicitare în funcție de etichete, prioritate sau data primirii. Vizualizați traseul de soluționare a problemei al fiecărui client de la început până la final, pe mai multe canale de asistență și într-un format bogat în context, folosind fluxul nostru hibrid de tichete.

Creați-vă și proiectați-vă propria bază de cunoștințe cu ajutorul editorului nostru WYSIWYG (rezultatul văzut este cel obținut). Îmbunătățiți satisfacția clienților, oferindu-le acestora instrumente de autoservire, cum ar fi articole de îndrumare, răspunsuri la întrebări frecvente sau forumuri comunitare.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Opțiuni nenumărate de personalizare

Programul informatic de centru de apeluri LiveAgent a fost dezvoltat având în vedere flexibilitatea, scalabilitatea și colaborarea în echipă. Întrucât fiecare întreprindere (indiferent de dimensiune sau de industria în care activează) are nevoi diferite, centrul nostru de contact este pe deplin personalizabil.

Programul nostru informatic poate fi scalat pentru operațiuni de orice dimensiune și cu orice scop, indiferent că centrul dumneavoastră de contact este specializat pe servicii de asistență la intrare pentru clienți, vânzări la ieșire sau ambele. Personalul nostru tehnic sau consultanții noștri profesioniști vă pot ajuta să creați cea mai eficientă și utilă soluție informatică potrivită pentru nevoile dumneavoastră.

Indiferent că activați în industria sănătății, SaaS sau a automobilelor sau lucrați cu echipe la distanță sau la fața locului, LiveAgent poate fi personalizat în funcție de nevoile dumneavoastră.

Peter Komornik

LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Program informatic de centru de apeluri omnicanal, avansat, ușor de utilizat și accesibil ca preț

Union icon

Securitate de top

Programul informatic de centru de contact LiveAgent este conform cu RGPD, verificat de Google OAuth, criptat cu HTTPS și stochează datele clienților în centre de date de nivel III+ sau IV sau PCI DSS, SSAE-16 sau conforme cu ISO 27001.

Euro

Program informatic accesibil ca preț

Programul de centru de apeluri LiveAgent este oferit cu un model de prețuri tip freemium. Oferim un program gratuit de centru de apeluri, precum și o versiune avansată cu plată, pusă la dispoziție la un preț accesibil.

Cloud icon

SaaS dematerializat

LiveAgent este o soluție de centru de apeluri dematerializat. Accesați zilnic cu ușurință caracteristicile puternice ale centrului de contact.

Experiențe personalizate pe toate canalele

Oferiți-le clienților opțiunea de a vă contacta prin intermediul canalelor de asistență pe care le preferă. Indiferent că este vorba de conversații directe, poștă electronică, voce, video, rețele sociale sau conversații web, LiveAgent este gata să ofere experiența omnicanal ireproșabilă la care se așteaptă clienții dumneavoastră.

Puneți la dispoziție servicii deosebit de personalizate, informative și bogate în context, folosind soluția noastră de centru de contact și bucurați-vă de relații de lungă durată cu clienții, satisfacție sporită a clienților, fidelitate îmbunătățită a clienților și mai multe oportunități de vânzare.

Ce cred clienții noștri?

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • Razvan Sava

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

Toate canalele de asistență sub un singur acoperiș

Programul informatic de centru de apeluri al LiveAgent integrează mai multe canale de comunicare și oferă aproape 200 de caracteristici.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Întrebări frecvent pentru programul informatic de centru de apeluri

Ce este un program informatic de centru de apeluri?

Un program informatic de centru de apeluri este o soluție care ajută întreprinderile să gestioneze apelurile telefonice primite de la clienți. Poate dispune de o multitudine de caracteristici, cum ar fi apeluri telefonice centralizate de la telefoane fixe sau pagini de internet, direcționare inteligentă, instrument automat de apelare sau chiar înregistrarea apelurilor. Un program de centru de apeluri ar trebui, de asemenea, să ajute agenții să acceseze informații importante despre clienți, cum ar fi istoricul comenzilor, informațiile de contact și tichetele anterioare.

Cum funcționează un program informatic de centru de apeluri?

Un program de centru de apeluri centralizează și direcționează apelurile venite de la telefoane fixe sau pagini de internet în programul dumneavoastră informatic. Dacă un client apelează, programul scanează data de baze cu clienți pentru a vedea dacă există informații prealabile despre apelant. Acele informații sunt apoi accesate de către un agent și examinate înainte de preluarea apelului. Între timp, apelul este pus în așteptare. Odată ce este preluat, apelul este înregistrat în vederea îmbunătățirii calității serviciilor.

Ce este IVR într-un mediu de centru de apeluri?

IVR este o tehnologie de răspunsuri vocale interactive. IVR permite calculatoarelor să interacționeze cu oamenii prin utilizarea comenzilor vocale sau a tonurilor de la o tastatură. Tehnologia IVR este utilizată într-un mediu de centru de apeluri pentru a direcționa apelurile către agenții sau departamentele adecvate. Această tehnologie poate fi utilizată și pentru preluarea informațiilor despre conturi sau pentru a oferi păreri și sugestii. Prin urmare, este o soluție excelentă pentru afaceri.

Care este funcția unui centru de apeluri?

Funcția principală a unui centru de apeluri este de a permite clienților să apeleze întreprinderi cu privire la orice fel de întrebări despre produse, politici, retururi, funcționalitate, depanare sau păreri.

Cât costă un program informatic de centru de apeluri?

Prețul depinde de calitatea programului ales. LiveAgent este o soluție de birou de asistență atotcuprinzătoare prevăzută și cu centru de apeluri. Prețul este calculat în funcție de numărul de agenți de care are nevoie compania pe lună. Abonamentul nostru atotcuprinzător pune la dispoziție un centru de apeluri complet, la prețul de 39$ pe lună pe agent.

Care sunt beneficiile oferite de un program informatic de centru de apeluri?

Printre beneficiile oferite de un program de centru de apeluri se numără eficiența îmbunătățită a agenților, interacțiunile mai bune cu clienții, experiența mai plăcută a clienților și creșterea vânzărilor.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație