Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Completați-vă baza de cunoștințe cu forumuri, casete pentru păreri și sugestii din partea clienților și profitați de istoricul nelimitat de tichete.
LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Most Popular
Programul informatic de bază de cunoștințe oferit de LiveAgent integrează mai multe canale de comunicare și oferă aproape 200 de caracteristici.
Knowledge base tools are tools that enable your customers to find answers to their questions without having to contact your customer support team. Knowledge bases are found on a business's website in the form of a FAQ, forum or how-to articles.
Knowledge base management is a software designed to manage databases and support your users. Knowledge bases provide how-to articles, FAQs and forums.
The first step of building a knowledge base is to decide what information you want in it. Then, decide on the structure of it, and start writing your first articles. Add visuals such as screenshots or video tutorials to make your content more user friendly. Add FAQs and forums. Publish your knowledge base and receive feedback and suggestions from your users, to see what else needs to be added.
Knowledge base software is part of a complex help desk solution. It is a form of self-service for your website visitors/customers. Furthermore, your company can create articles, forums, and suggestion boards to improve the CX to the maximum potential.
Each account comes with a free Customer portal/Knowledge base example, which you can fully customize based on your preferences. For customization, navigate to Customer Portal>General>Settings.
Knowledge bases are important because they reduce the workload of customer service agents, and save time for customers. Instead of having to contact businesses and waiting for an answer, customers can immediately find the answer they need online without having to contact anyone.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date