Mobilizați clienții cu ajutorul programului informatic de bază de cunoștințe

Creați cu ușurință depozite de cunoștințe uluitoare și întrebări frecvente.

  • ✓ Fără tarif de configurare    
  • ✓ Servicii pentru clienți 24/7    
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software animation
Utilizat de

Program informatic de bază de cunoștințe pentru autoservire mai bună

Cunoașterea înseamnă putere. Oferiți clienților dumneavoastră posibilitatea de a se ajuta singuri și ușurați rutina zilnică a agenților dumneavoastră prin crearea unei baze de cunoștințe inteligente și personalizabile. LiveAgent este cel mai recenzat program informatic de asistență și evaluat ca numărul 1 pentru IMM-uri în 2020. Fiți mai aproape de clienți și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.
  • Program informatic de bază de cunoștințe pentru autoservire mai bună - Produse - Liveagent - Review Uri
  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • Program informatic de bază de cunoștințe pentru autoservire mai bună - Accounting Software AI Video Generation AI Writer Appointment Scheduling Software Behavior Analytics Tool Business Management Software Cloud Storage Services Content Marketing CRM Customer Portal Software Data Integration Software Electronic Signature Email Finder Email Marketing Software Email Tracking Software Form Builder Graphic Design Software Help Desk Landing Page Builder Lead Enrichment Lifetime Deal Platform Live Chat Loyalty Program Software Marketing Automation Meeting Transcription Software Mind Mapping Software Online Course Platform Password Management Software Podcast Hosting Popup Builder Project Management Software Push-to-talk Refer
  • sourceforge customers love us award for liveagent

Ce este o bază de cunoștințe?

O bază de cunoștințe este o sursă unică de cunoștințe instituționale pe care compania dumneavoastră o oferă clienților 24/7, fără să necesite interacționarea cu clienții. Este practic un repertoriu plin de conținut care îi poate ajuta pe clienți să își depaneze problemele sau să găsească informațiile/soluțiile căutate. În prezent, este un instrument destul de popular pentru oferirea de răspunsuri la întrebări obișnuite, astfel încât clienții nu trebuie să contacteze agenții și să aștepte inutil la rând. În schimb, agenții pot pur și simplu răspunde întrebărilor repetitive prin crearea de articole pentru clienți. Baza de cunoștințe a LiveAgent este o parte dintr-un portal de autoservire. Astfel, nu doar că aveți posibilitatea de a crea articole pentru baza de cunoștințe, dar puteați crea și forumuri și permite clienților să urmărească starea și istoricul solicitărilor lor. 
Youtube video:

O bază de cunoștințe este o parte a unui portal pentru clienți complex

Completați-vă baza de cunoștințe cu forumuri, casete pentru păreri și sugestii din partea clienților și profitați de istoricul nelimitat de tichete.

Peter Komornik

LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

4 pași simpli pentru a vă configura programul informatic de bază de cunoștințe

O platformă de bază de cunoștințe poate juca un rol crucial în cadrul asistenței generale pentru clienți.

Care sunt funcțiile avansate ale bazei de cunoștințe?

internal knowledge base

Bază internă de cunoștințe

Articolele din baza de cunoștințe sunt o modalitate excelentă de a oferi clienților servicii de autoservire 24/7. Dar dacă doriți să oferiți aceeași opțiune și pentru echipa internă? LiveAgent vă pune la dispoziție instrumentele potrivite. Baza internă de cunoștințe oferită de LiveAgent vă permite să personalizați o bibliotecă virtuală care conține informații despre procesul de acomodare, cunoștințele companiei, evenimente, premii, promoții noi etc. Baza internă de cunoștințe funcționează la fel ca cea pentru clienți. Prin urmare, puteți categorisi ordonat subiecte și beneficia de o casetă de căutare, pentru ca angajații să poată vizualiza imediat conținutul relevant. Existența unei baze interne de cunoștințe nu doar că îmbunătățește productivitatea angajaților și fluxurile de lucru, dar permite și echipei de servicii pentru clienți să ofere asistență profesională fără niciun fel de întârzieri. 

Forum

Forumul oferit de LiveAgent este un instrument puternic pentru împărtășirea cunoștințelor între clienți. Este un loc unde clienții se pot implica și ajuta reciproc în a își rezolva problemele și unde pot obține răspunsuri instantanee. În plus, întreprinderile pot, de asemena, crea forumuri interne, care îmbunătățesc semnificativ colaborarea în cadrul echipei. De exemplu, forumul intern poate fi un mediu excelent pentru a discuta soluții și propuneri cu colegii. Mai mult, angajații pot vedea întrebările anterioare la care este posibil să fi răspuns deja colegii.
Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent
Feedback & suggestions feature in help desk software - LiveAgent

Păreri și sugestii

Părerile și sugestiile reprezintă o parte esențială și inevitabilă a fiecărei afacere. Chiar dacă nu le doriți, acestea vor continua să apară. Prin afacerea dumneavoastră ar trebui să considerați părerile utilizatorilor ca instrument pentru a vă îmbunătăți serviciile/produsele și pentru a crește. În plus, oferindu-le clienților oportunitatea de a își exprima părerea și de a oferi sugestii, îi faceți să se simtă auziți, aspect care, în cele din urmă, duce la îmbunătățirea fidelității clienților. LiveAgent oferă un buton pentru păreri și sugestii deosebit de personalizabil și ușor de utilizat, o altă funcție puternică prin care utilizatorilor le sunt solicitate părerile/sugestiile. În acest mod, compania dumneavoastră dovedește că este deschisă părerilor clienților și că va depune eforturi să îndeplinească nevoile acestora.

Interfață de căutare

Este esențial să aveți o bară cu motor de căutare puternic, astfel încât clienții dumneavoastră să poată găsi informațiile rapid și ușor. Organizarea conținutului bazei de cunoștințe în funcție de categorie este o modalitate excelentă de a facilita căutarea, dar majoritatea clienților nu își vor face timp să facă acest lucru doar pentru a găsi articolul relevant. În plus, este esențial să rețineți că nu este suficient să aveți articole calitative în baza de cunoștințe. Dacă vizitatorii nu pot găsi conținutul adecvat, vor fi predispuși să intre inutil în legătură cu reprezentanții serviciilor pentru clienți. Așadar, nu subestimați funcția de căutare de calitate dintr-o bază de cunoștințe și încercați bara de căutare ușor de utilizat cu mai multe opțiuni de personalizare oferită de LiveAgent.
Search widgets feature in Customer portal software - LiveAgent
Liveagent dashboard

Tablou de bord prietenos cu utilizatorul

Existența unei baze eficiente de cunoștințe înseamnă ajutarea clienților cu conținut relevant. Cu toate acestea, nu ar trebui să uitați nici de angajați. Existența unui tablou de bord prietenos cu utilizatorul într-un instrument de gestionare a cunoștințelor reprezintă o altă funcție-cheie care poate fi deseori omisă. Interfața LiveAgent permite agenților să creeze articole noi cu puțin sau deloc timp de instruire prealabilă. Sunteți gata să vedeți cum funcționează? Încercați demonstrația gratuită și experimentați pe cont propriu.

Categorii

Scopul creării unei soluții informatice pentru o bază de cunoștințe virtuală este ca aceasta să fie ușor de căutat. Totuși, cu cât este produs mai mult conținut, cu atât mai haotic poate deveni. Prin urmare, LiveAgent vă permite să creați categorii, astfel încât atât clienții, cât și dumneavoastră să nu vă pierdeți în conținut.
Customer loyalty and retention - Knowledge Base - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Anexe

Departamentele de servicii pentru clienți deseori trebuie să distribuie clienților anexe cu fișiere, cum ar fi documente în format PDF sau tutoriale video. Din acest motiv, este avantajoasă existența unui program informatic de gestionare a cunoștințelor care oferă o astfel de funcție, pentru a nu mai fi un chin trimiterea unui document Google prin Google Drive către un client. În schimb, puteți crea un articol relevant care să includă și un fișier anexat.

Bază multiplă de cunoștințe

O bază multiplă de cunoștințe este foarte utilă atunci când companie vinde mai multe produse, mărci sau oferă diferite servicii independente. Un singur cont LiveAgent oferă posibilitatea de a crea baze nelimitate de cunoștințe, fiecare având propriile setări, aspect și conținut. Oferiți clienților cunoștințele de care au nevoie cu ajutorul unor ghiduri uimitoare.
Multi knowledge base feature in Customer portal software - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Un editor WYSIWYG puternic

Crearea unei baze de cunoștințe nu trebuie să fie dificilă. Tot ce trebuie să faceți este să creați categorii specifice pentru a vă face baza de cunoștințe ușor de navigat. Pe urmă, completați aceste categorii cu conținut, folosind editorul WYSIWYG încorporat. Personalizați conținutul cu antetele, culorile, stilurile și imaginile preferate, pentru a crea o structură mai bună pentru articolele dumneavoastră. A fi accesibil și abordabil nu trebuie să fie ceva greu.

Un program informatic de bază de cunoștințe corect

Cunoașterea înseamnă putere. Cu toate acestea, nu trebuie să vă coste sute de dolari pentru a o putea pune la dispoziția clienților. Prețurile noastre sunt construite ținând cont de acest lucru și de aceea sistemul de bază de cunoștințe face parte din cel mai ieftin plan al nostru.
$15 lună

Tichet

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • Adrese de e-mail nelimitate
  • Rapoarte avansate
  • Portal pentru clienți + forum
$29 lună

Ticket+chat

  • Tot ce este în Ticket, plus:
  • Butoane de chat nelimitate
  • Managementul feedback-ului
  • Monitorizare în timp real a vizitatorilor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 buton de chat
  • 1 număr de telefon
  • 1 adresă de e-mail

Alte caracteristici de bază ale LiveAgent

Portalul de bază de cunoștințe este doar vârful aisbergului. Atingeți-vă potențialul maxim cu programul informatic de birou de asistență multicanal LiveAgent.
Cu LiveAgent, mesajele de poștă electronică, conversațiile, apelurile și mențiunile pe rețele sociale vor ajunge într-o singură căsuță de mesaje universală. Citiți mai multe…
Asistența prin conversații directe este ingredientul-cheie pentru strategia de succes a oricărei companii de a obține clienți. Citiți mai multe…
Creați un centru de apeluri virtual ca parte din soluția de birou de asistență multicanal. LiveAgent centralizează într-un singur loc apelurile telefonice provenite de pe pagina de internet sau de la telefonul fix. Citiți mai multe…
Integrați-vă profilurile de rețele sociale în LiveAgent și răspundeți la comentarii, mesaje private sau mesaje Tweet direct din contul dumneavoastră. Citiți mai multe…

Nu se pot înșela peste 30.000 de companii

Vedeți testimonialele și poveștile noastre de succes și aflați cum LiveAgent vă poate îmbunătăți departamentul de servicii pentru clienți și cum îi poate face fericiți pe partenerii dumneavoastră de afaceri.

De ce un sistem de bază de cunoștințe?

70% dintre clienți preferă să caute răspunsuri înainte să contacteze serviciul pentru clienți. Configurați o bază de cunoștințe cu doar câteva clicuri, creați categorii și articole și adaptați-o rapid și ușor la aspectul companiei dumneavoastră, fără să fie nevoie să posedați cunoștințe de programare.
Business bag - icon

Beneficii comerciale

Fiți de ajutor și în perioada de inactivitate Servicii de asistență unitare pentru clienți Cunoștințe interne în cadrul companiei
ticketing software powerful collaboration - icon

Beneficii pentru clienți

Disponibilitate 24/7/365 Posibilitatea de a obține răspunsuri pe cont propriu Cea mai rapidă asistență pentru clienți
Person speaking multiple languages

Asistență în mai multe limbi

Dacă afacerea dumneavoastră este activă pe plan internațional, oferirea de asistență fără a angaja agenți suplimentari de servicii pentru clienți poate reprezenta o provocare. Soluția de bază de cunoștințe oferită de LiveAgent este o modalitate excelentă de a pune la dispoziție o opțiune de autoservire 24/7 în mai multe țări. Tot ce trebuie de făcut este să creați articole esențiale și să le oferiți în limbile în care este nevoie de asistență pentru clienți. Această soluție poate îmbunătăți experiența clienților și, prin urmare, satisfacție clienților. În funcție de dimensiunea companiei, puteți crea o categorie pentru fiecare limbă sau, dacă trebuie să dezvoltați conținut extins, recomandăm crearea bazelor multiple de cunoștințe. În plus, puteți aplica această tactică bazei interne de cunoștințe a companiei. Prin urmare, dacă dețineți o companie multinațională, vă puteți asigura că angajații sunt la curent cu noutățile companiei actualizările de produse/servicii etc.

De ce au nevoie companiile
de o soluție de bază de cunoștințe?

Vă știți cel mai bine clienții. Oferiți-le informațiile de care au nevoie și concentrați-vă pe satisfacția lor.
Clock icon

Clienți nerăbdători care caută ajutor

Articolele bine scrise din baza de cunoștințe oferă clienților cel mai rapid ajutor. Redactați, proiectați și editați toate articolele din baza de cunoștințe cu un editor WYSIWYG.
Clienți nerăbdători care caută ajutor

Clienți pierduți și confuzi

Clienții pierduți se pot retrage. Pentru a împiedica acest lucru, creați întrebări frecvente (cu tot cu răspunsuri) și ghiduri tehnice pentru produse ca parte din portalul de asistență.
Clienți pierduți și confuzi

Serviciu pentru clienți suprasolicitat

Doriți să oferiți clienților servicii de asistență extraordinare având resurse limitate? Reduceți volumul de mesaje și conversații primite prin crearea unei baze de cunoștințe.

Ce este un program informatic de bază de cunoștințe?

Programele informatice de bază de cunoștințe, adesea numite programe informatice de documentație de asistență, captează, stochează și distribuie toate datele importante într-un singur loc ușor accesibil pentru clienți. Această bază de date electronică de autoservire oferă cea mai rapidă și convenabilă metodă de ajutor pentru oricine caută informații despre produse. Întrucât este la dispoziția clienților chiar și atunci când agenții nu sunt activi, o bază de cunoștințe bine organizată poate economisi un număr enorm de resurse pentru compania dumneavoastră.
LiveAgent - What is knowledge base software?
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Cum se alege instrumentul potrivit de bază de cunoștințe

Opțiunile de personalizare, posibilitatea de a crea structuri organizate și adăugarea cu ușurință de conținut nou sunt doar câteva dintre componentele principale pe care companiile le au în vedere când aleg sistemul potrivit de bază de cunoștințe. Programul informatic bine ales pentru gestionarea cunoștințelor trebuie să se integreze unitar în alte canale de asistență pentru clienți și să ofere clienților o experiență ireproșabilă. Programul informatic de bază de cunoștințe oferit de LiveAgent este o parte dintr-un portal de clienți, care, la rândul său, este o parte dintr-un program informatic de birou de asistență multicanal.

Alăturați-vă clubului companiilor de succes

Alăturați-vă miilor de companii care se bazează pe LiveAgent pentru a-și împărtăși cunoștințele cu clienții.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Alăturați-vă clubului companiilor de succes
Slido green logo
winners illustration

Toate canalele de asistență sub un singur acoperiș

Programul informatic de bază de cunoștințe oferit de LiveAgent integrează mai multe canale de comunicare și oferă aproape 200 de caracteristici.

Frequently asked questions

What are knowledge base tools?

Knowledge base tools are tools that enable your customers to find answers to their questions without having to contact your customer support team. Knowledge bases are found on a business's website in the form of a FAQ, forum or how-to articles.

What is knowledge base management?

Knowledge base management is a software designed to manage databases and support your users. Knowledge bases provide how-to articles, FAQs and forums.

How to build a knowledge base?

The first step of building a knowledge base is to decide what information you want in it. Then, decide on the structure of it, and start writing your first articles. Add visuals such as screenshots or video tutorials to make your content more user friendly. Add FAQs and forums. Publish your knowledge base and receive feedback and suggestions from your users, to see what else needs to be added.

What is a knowledge base software?

Knowledge base software is part of a complex help desk solution. It is a form of self-service for your website visitors/customers. Furthermore, your company can create articles, forums, and suggestion boards to improve the CX to the maximum potential.

How do you create a knowledge base in LiveAgent?

Each account comes with a free Customer portal/Knowledge base example, which you can fully customize based on your preferences. For customization, navigate to Customer Portal>General>Settings.

Why is knowledge base important?

Knowledge bases are important because they reduce the workload of customer service agents, and save time for customers. Instead of having to contact businesses and waiting for an answer, customers can immediately find the answer they need online without having to contact anyone.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație