Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Completați-vă baza de cunoștințe cu forumuri, casete pentru păreri și sugestii din partea clienților și profitați de istoricul nelimitat de tichete.
LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Cel mai popular
Programul informatic de bază de cunoștințe oferit de LiveAgent integrează mai multe canale de comunicare și oferă aproape 200 de caracteristici.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Serviciul de relații cu clienții
Echipa de serviciu pentru clienți trebuie să răspundă la recenzii negative, să dezvolte conținut util și să urmărească KPI-uri pentru a proteja reputația brandului. Un helpdesk omnicanal poate îmbunătăți experiența clienților și reduce costurile.
Șabloane de e-mail de achiziție
Colectarea feedback-ului și utilizarea instrumentelor precum LiveAgent și NiceReply sunt importante pentru îmbunătățirea serviciului pentru clienți.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date