Cunoașterea înseamnă putere. Oferiți clienților dumneavoastră posibilitatea de a se ajuta singuri și ușurați rutina zilnică a agenților dumneavoastră prin crearea unei baze de cunoștințe inteligente și personalizabile.
LiveAgent este cel mai recenzat program informatic de asistență și evaluat ca numărul 1 pentru IMM-uri în 2020. Fiți mai aproape de clienți și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.
O bază de cunoștințe este o sursă unică de cunoștințe instituționale pe care compania dumneavoastră o oferă clienților 24/7, fără să necesite interacționarea cu clienții. Este practic un repertoriu plin de conținut care îi poate ajuta pe clienți să își depaneze problemele sau să găsească informațiile/soluțiile căutate.
În prezent, este un instrument destul de popular pentru oferirea de răspunsuri la întrebări obișnuite, astfel încât clienții nu trebuie să contacteze agenții și să aștepte inutil la rând. În schimb, agenții pot pur și simplu răspunde întrebărilor repetitive prin crearea de articole pentru clienți.
Baza de cunoștințe a LiveAgent este o parte dintr-un portal de autoservire. Astfel, nu doar că aveți posibilitatea de a crea articole pentru baza de cunoștințe, dar puteați crea și forumuri și permite clienților să urmărească starea și istoricul solicitărilor lor.
Completați-vă baza de cunoștințe cu forumuri, casete pentru păreri și sugestii din partea clienților și profitați de istoricul nelimitat de tichete.
LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
O platformă de bază de cunoștințe poate juca un rol crucial în cadrul asistenței generale pentru clienți.
Articolele din baza de cunoștințe sunt o modalitate excelentă de a oferi clienților servicii de autoservire 24/7. Dar dacă doriți să oferiți aceeași opțiune și pentru echipa internă? LiveAgent vă pune la dispoziție instrumentele potrivite.
Baza internă de cunoștințe oferită de LiveAgent vă permite să personalizați o bibliotecă virtuală care conține informații despre procesul de acomodare, cunoștințele companiei, evenimente, premii, promoții noi etc.
Baza internă de cunoștințe funcționează la fel ca cea pentru clienți. Prin urmare, puteți categorisi ordonat subiecte și beneficia de o casetă de căutare, pentru ca angajații să poată vizualiza imediat conținutul relevant.
Existența unei baze interne de cunoștințe nu doar că îmbunătățește productivitatea angajaților și fluxurile de lucru, dar permite și echipei de servicii pentru clienți să ofere asistență profesională fără niciun fel de întârzieri.
Forumul oferit de LiveAgent este un instrument puternic pentru împărtășirea cunoștințelor între clienți. Este un loc unde clienții se pot implica și ajuta reciproc în a își rezolva problemele și unde pot obține răspunsuri instantanee.
În plus, întreprinderile pot, de asemena, crea forumuri interne, care îmbunătățesc semnificativ colaborarea în cadrul echipei. De exemplu, forumul intern poate fi un mediu excelent pentru a discuta soluții și propuneri cu colegii. Mai mult, angajații pot vedea întrebările anterioare la care este posibil să fi răspuns deja colegii.
Părerile și sugestiile reprezintă o parte esențială și inevitabilă a fiecărei afacere. Chiar dacă nu le doriți, acestea vor continua să apară. Prin afacerea dumneavoastră ar trebui să considerați părerile utilizatorilor ca instrument pentru a vă îmbunătăți serviciile/produsele și pentru a crește. În plus, oferindu-le clienților oportunitatea de a își exprima părerea și de a oferi sugestii, îi faceți să se simtă auziți, aspect care, în cele din urmă, duce la îmbunătățirea fidelității clienților.
LiveAgent oferă un buton pentru păreri și sugestii deosebit de personalizabil și ușor de utilizat, o altă funcție puternică prin care utilizatorilor le sunt solicitate părerile/sugestiile. În acest mod, compania dumneavoastră dovedește că este deschisă părerilor clienților și că va depune eforturi să îndeplinească nevoile acestora.
Este esențial să aveți o bară cu motor de căutare puternic, astfel încât clienții dumneavoastră să poată găsi informațiile rapid și ușor. Organizarea conținutului bazei de cunoștințe în funcție de categorie este o modalitate excelentă de a facilita căutarea, dar majoritatea clienților nu își vor face timp să facă acest lucru doar pentru a găsi articolul relevant.
În plus, este esențial să rețineți că nu este suficient să aveți articole calitative în baza de cunoștințe. Dacă vizitatorii nu pot găsi conținutul adecvat, vor fi predispuși să intre inutil în legătură cu reprezentanții serviciilor pentru clienți. Așadar, nu subestimați funcția de căutare de calitate dintr-o bază de cunoștințe și încercați bara de căutare ușor de utilizat cu mai multe opțiuni de personalizare oferită de LiveAgent.
Existența unei baze eficiente de cunoștințe înseamnă ajutarea clienților cu conținut relevant. Cu toate acestea, nu ar trebui să uitați nici de angajați. Existența unui tablou de bord prietenos cu utilizatorul într-un instrument de gestionare a cunoștințelor reprezintă o altă funcție-cheie care poate fi deseori omisă.
Interfața LiveAgent permite agenților să creeze articole noi cu puțin sau deloc timp de instruire prealabilă. Sunteți gata să vedeți cum funcționează? Încercați demonstrația gratuită și experimentați pe cont propriu.
Scopul creării unei soluții informatice pentru o bază de cunoștințe virtuală este ca aceasta să fie ușor de căutat. Totuși, cu cât este produs mai mult conținut, cu atât mai haotic poate deveni. Prin urmare, LiveAgent vă permite să creați categorii, astfel încât atât clienții, cât și dumneavoastră să nu vă pierdeți în conținut.
Departamentele de servicii pentru clienți deseori trebuie să distribuie clienților anexe cu fișiere, cum ar fi documente în format PDF sau tutoriale video. Din acest motiv, este avantajoasă existența unui program informatic de gestionare a cunoștințelor care oferă o astfel de funcție, pentru a nu mai fi un chin trimiterea unui document Google prin Google Drive către un client. În schimb, puteți crea un articol relevant care să includă și un fișier anexat.
Crearea unei baze de cunoștințe nu trebuie să fie dificilă. Tot ce trebuie să faceți este să creați categorii specifice pentru a vă face baza de cunoștințe ușor de navigat. Pe urmă, completați aceste categorii cu conținut, folosind editorul WYSIWYG încorporat. Personalizați conținutul cu antetele, culorile, stilurile și imaginile preferate, pentru a crea o structură mai bună pentru articolele dumneavoastră. A fi accesibil și abordabil nu trebuie să fie ceva greu.
Cunoașterea înseamnă putere. Cu toate acestea, nu trebuie să vă coste sute de dolari pentru a o putea pune la dispoziția clienților. Prețurile noastre sunt construite ținând cont de acest lucru și de aceea sistemul de bază de cunoștințe face parte din cel mai ieftin plan al nostru.
Cel mai popular
Cu LiveAgent, mesajele de poștă electronică, conversațiile, apelurile și mențiunile pe rețele sociale vor ajunge într-o singură căsuță de mesaje universală. Citiți mai multe…
Asistența prin conversații directe este ingredientul-cheie pentru strategia de succes a oricărei companii de a obține clienți. Citiți mai multe…
Creați un centru de apeluri virtual ca parte din soluția de birou de asistență multicanal. LiveAgent centralizează într-un singur loc apelurile telefonice provenite de pe pagina de internet sau de la telefonul fix. Citiți mai multe…
Integrați-vă profilurile de rețele sociale în LiveAgent și răspundeți la comentarii, mesaje private sau mesaje Tweet direct din contul dumneavoastră. Citiți mai multe…
Vedeți testimonialele și poveștile noastre de succes și aflați cum LiveAgent vă poate îmbunătăți departamentul de servicii pentru clienți și cum îi poate face fericiți pe partenerii dumneavoastră de afaceri.
Fiți de ajutor și în perioada de inactivitate
Servicii de asistență unitare pentru clienți
Cunoștințe interne în cadrul companiei
Disponibilitate 24/7/365
Posibilitatea de a obține răspunsuri pe cont propriu
Cea mai rapidă asistență pentru clienți
Dacă afacerea dumneavoastră este activă pe plan internațional, oferirea de asistență fără a angaja agenți suplimentari de servicii pentru clienți poate reprezenta o provocare. Soluția de bază de cunoștințe oferită de LiveAgent este o modalitate excelentă de a pune la dispoziție o opțiune de autoservire 24/7 în mai multe țări.
Tot ce trebuie de făcut este să creați articole esențiale și să le oferiți în limbile în care este nevoie de asistență pentru clienți. Această soluție poate îmbunătăți experiența clienților și, prin urmare, satisfacție clienților.
În funcție de dimensiunea companiei, puteți crea o categorie pentru fiecare limbă sau, dacă trebuie să dezvoltați conținut extins, recomandăm crearea bazelor multiple de cunoștințe. În plus, puteți aplica această tactică bazei interne de cunoștințe a companiei.
Prin urmare, dacă dețineți o companie multinațională, vă puteți asigura că angajații sunt la curent cu noutățile companiei actualizările de produse/servicii etc.
Programele informatice de bază de cunoștințe, adesea numite programe informatice de documentație de asistență, captează, stochează și distribuie toate datele importante într-un singur loc ușor accesibil pentru clienți. Această bază de date electronică de autoservire oferă cea mai rapidă și convenabilă metodă de ajutor pentru oricine caută informații despre produse.
Întrucât este la dispoziția clienților chiar și atunci când agenții nu sunt activi, o bază de cunoștințe bine organizată poate economisi un număr enorm de resurse pentru compania dumneavoastră.
Opțiunile de personalizare, posibilitatea de a crea structuri organizate și adăugarea cu ușurință de conținut nou sunt doar câteva dintre componentele principale pe care companiile le au în vedere când aleg sistemul potrivit de bază de cunoștințe. Programul informatic bine ales pentru gestionarea cunoștințelor trebuie să se integreze unitar în alte canale de asistență pentru clienți și să ofere clienților o experiență ireproșabilă. Programul informatic de bază de cunoștințe oferit de LiveAgent este o parte dintr-un portal de clienți, care, la rândul său, este o parte dintr-un program informatic de birou de asistență multicanal.
Alăturați-vă miilor de companii care se bazează pe LiveAgent pentru a-și împărtăși cunoștințele cu clienții.
Programul informatic de bază de cunoștințe oferit de LiveAgent integrează mai multe canale de comunicare și oferă aproape 200 de caracteristici.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.