Tarife LiveAgent

7 sau 30 de zile de încercare gratuită
Încercare gratuită timp de 7 zile cu un e-mail gratuit, sau 30 de zile cu un e-mail al companiei
Nu este necesar cardul de credit Actualizați și plătiți pe parcurs Fără contracte Fără taxă de configurare Anulare în orice moment
Business
Enterprise
Economisiți până la 20% cu facturarea anuală

Planul Enterprise include

  • Toate caracteristicile din planul Extins
    Obțineți toate caracteristicile LiveAgent din planul Extins
  • Manager de cont cheie dedicat
    Veți primi un asistent LiveAgent dedicat
  • Asistență prioritară
    Vom acorda prioritate solicitărilor dvs.
  • Integrare Whatsapp asistată
    Vă vom ajuta să integrați WhatsApp-ul pentru dvs.
  • Configurare personalizată a facturării
    Vom ajusta facturarea în funcție de preferințele dvs.
  • Gestionarea programată a versiunilor
    Obțineți o fereastră de întreținere și un program de actualizare personalizat
  • Apel de evaluare a serviciului și rapoarte

    Beneficiați de un apel regulat de evaluare a serviciilor pentru a discuta calitatea serviciilor, pentru a sugera îmbunătățiri și pentru a obține un raport personalizat despre tichetele adresate echipei noastre de asistență
  • Până la 40 de roluri personalizate
    Creați roluri personalizate pentru agenții de asistență din organizația dvs.
  • Bază de cunoștințe pe mai multe niveluri
    Creați mai multe baze de cunoștințe diferite pe domenii diferite cu un singur cont LiveAgent
  • Integrarea canalelor asistate
    Obțineți ajutor pentru configurarea canalelor dvs.

Enterprise

O soluție de afaceri completă cu asistență suplimentară & servicii exclusive

$69 /agent

pe lună, facturat anual
sau $85 lună de lună

LiveAgent help desk software for enterprise

Căutați ceva în plus pentru afacerea dvs.?

Nu este nevoie să căutați mai departe. Planul Enterprise de la LiveAgent este alegerea potrivită pentru dvs.! Pe lângă toate instrumentele pe care le cunoașteți din planurile anterioare, beneficiați de servicii suplimentare, cum ar fi asistență prioritară pentru clienți, integrări asistate, un program de actualizare personalizat și multe altele. Aruncați o privire la lista completă de servicii și aflați cum puteți beneficia de planul Enterprise.

Sunteți într-o companie bună

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

  • Badge for front runner in real estate CRM software

* Serviciul este taxat conform listei de prețuri, pe care o găsiți în comparația completă a planurilor de mai jos

Comparați planurile

Consultați comparațiile noastre de planuri și selectați-l pe cel mai bun pentru dvs.

Large icon

Întreprinderi mari

$49/agent/lună/anual
Enterprise icon

Enterprise

$69/agent/lună/anual

Communication channels

Customer Portal
Setup a customer portal complete with a knowledge base, forum, and FAQs. Customer portal feature
Y Y Y Y Y
Contact forms – Contact us buttons
Give your customers the option to reach out via a contact form that’s placed directly on your website.Contact form feature
3 10 20 1 200
Contact forms – In page
Give your customers the option to reach out via a contact form that’s placed directly on your website.Contact form feature
3 10 20 1 200
Slack notifications
Receive a Slack notification every time you receive a new ticket or a ticket response in LiveAgent. Slack notification feature
Y Y Y Y
Customer forum
Create an online community forum for your users. Empower them to ask questions, provide answers, and lead discussions. Customer forum feature
Y Y Y Y Y
Email ticketing – Incoming email accounts
Smart email ticketing ensures no emails get lost or remain unanswered. Our ticketing system also prevents duplicate responses with the agent collision detection feature. Ticketing feature
1 10 40 1 100
Email ticketing – Outgoing email accounts
Smart email ticketing ensures no emails get lost or remain unanswered. Our ticketing system also prevents duplicate responses with the agent collision detection feature. Ticketing feature
3 10 40 1 100
Live chat button
Gain customer trust and boost sales with personalized, real-time live chat support. Live chat feature
1 3 15 1 50
Proactive chat invitations
Engage your website visitors by inviting them to chat with your agents. Proactive chat invitations feature
Y Y Y
Feedback buttons
Encourage customers to send you new ideas and Feedback for future development. Feedback&Suggestions feature
Y Y Y
Viber
Respond to Viber messages directly from your LiveAgent dashboard. Viber feature
$39/month $39/month Y Y
Twitter
Monitor unique keywords and respond to Tweets that require action. All responses made from LiveAgent are sent as Tweets. Twitter feature
$39/month $39/month Y Y
Facebook & Instagram
Respond to Facebook messages, posts, comments, or mentions directly from LiveAgent. Facebook feature
$39/month $39/month Y Y
WhatsApp
Integrate your WhatsApp number with your LiveAgent ticketing system and use it to reply to WhatsApp messages within the ticketing system. Note: The integration currently works only with Twilio and 360dialog numbers.
3 accounts Y
Video call functionality
Increase outbound sales and improve customer satisfaction with our video call feature. Get personal, and don’t forget to smile! Video call feature
Y Y Y

Conversation management

Ticket history
Store all tickets and chat transcripts indefinitely.
Access all past tickets, conversations, and call recordings for quality assurance, legal, or training purposes at any time.
Unlimited Unlimited Unlimited 7 days Unlimited
Merge tickets
Received multiple tickets about the same issue and want to combine them? No problem! Use our merge tickets feature.
Y Y Y Y Y
Custom ticket fields
Learned some valuable information? Create a custom ticket field and add it to the ticket info panel. Custom ticket field feature
Y Y Y Y Y
Split tickets
Received a ticket with multiple requests? Split the ticket into two and assign each to a different agent/department. Split tickets feature
Y Y Y Y Y
Internal tickets
Create an internal note for your colleagues. The notes are visible to agents only, so there’s no need to worry that other end-users or customers seeing your private notes. Internal tickets
Y Y Y Y Y
Attachments
Easily drag and drop attachments (images, music, video, documents, etc.) to share them with your customers. Attachments feature
Y Y Y Y Y
Ticket mass actions
Select multiple tickets at once and run mass actions tosavetime. With this feature, you can resolve, transfer, or delete multiple tickets with a single click. Ticket mass actions feature
Y Y Y Y Y
To Solve Algorithm
Automatically prioritize tickets that need to be solved according to service level agreements (SLAs) and the date and time they were received. To Solve Feature
Y Y Y Y Y
Ticket satisfaction survey
Automatically send out ticket satisfaction survey emails after each interaction to ensure your customers receive high-quality service.
Y Y Y Y Y
Custom tags
Add custom tags to organize and filter through tickets while viewing their contents at a glance.
Y Y Y Y Y
Custom ticket filters
Create unique ticket filters to make searching and filtering easier. Custom ticket filters feature
3 filters / agent 5 filters / agent 20 filters / agent 1 filter / agent 100 filters / agent
Agent notes to tickets
Add private notes to tickets. Private notes are visible to
agents only, so there’s no need to worry about your customers or other end users seeing them. Agent notes to tickets feature
Y Y Y Y Y
Real-time dashboards
A real-time overview of your usage statistics.
Y Y Y Y Y
Ticket transfers
Transfer tickets to the agents or departments that are best equipped to handle them with a single click.
Y Y Y Y Y
WYSIWYG editor
Use our WYSIWYG editor to style the content of your emails, email templates, and knowledge base articles. WYSIWYG editor feature
Y Y Y Y Y
Multiple ticket tabs
Solving more than one ticket at a time? No problem! Open up multiple ticket tabs in your LiveAgent app and switch back and forth as needed. Multiple ticket tabs feature
Y Y Y Y Y
Business hours
When are you available to help your customers? Let them know with the Business hours feature
Y Y Y Y Y
Departments
Create sales, marketing, and tech support departments for easier ticket routing and division of responsibilities.Departments feature
10 20 50 3 100
Roles in departments Y
Canned messages
Speed up your responses by using predefined sequences of text. Canned messages feature
20 100 500 1000
Contacts & Groups
Segment customers by interests, age, nationality, or any other metric. Contacts feature & Groups feature
Y Y Y Y Y
Predefined answers
Create predefined answers for support queries that can be answered with a generic response. Predefined answers feature
20 100 500 1000
Chat transcripts
Do your customers need a copy of the conversation they’ve had with you? Provide them with chat transcripts via email.
Y Y Y Y
File sharing over chat
Our live chat supports JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF, and TXT file sharing.
Y Y Y Y Y
Mobile chat window
Our live chat widgets are responsive – customers can start chats on mobile or desktop with ease.
Y Y Y Y Y
Chat welcome message setting
Send out automated chat welcome messages to your new website visitors to showcase that you’re online and available to help them as needed.
Y Y Y Y Y
Real-time visitors monitor
Monitor what your website visitors are up to. See which URLs they have open, how long they’ve been browsing each page, and get notified when they navigate to a new page on your website.
Y Y Y
Chat Satisfaction Surveys
Get immediate feedback after each customer interaction.Find out how you can improve, what was done right, and monitor customer satisfaction over time. Agent ratings feature
Y Y Y Y
Time Tracking
Gain a deeper understanding of your help desk’s performance by tracking your agent’s working habits. See how long it takes them to respond to each ticket, how long they were online, or how long their breaks were. Time tracking feature
Y Y Y
Call Queueing
If all online agents are busy with ongoing calls, LiveAgent will automatically create a call queue for new callers. Call queue indicator
Y Y Y
IVR
Improve your customer’s call center experience by designing comprehensive interactive voice response (IVR) trees that route them to the correct support department or agent. IVR feature
Y Y Y
In call recordings
Unlimited call recording ensures that you are always
protected with high quality recordings of your calls whenever you need them most. Unlimited call recordings feature<
Y Y Y
Call routing & transfers
Our call center software is equipped with ACD and attended call transfers. Enjoy seamless call transitions from one department or agent to another starting today. Call routing and Call transfers feature
Y Y Y
Custom roles
Create and name roles and customize agent permissions. Custom roles feature
3 40

Customization

API keys / rate limits
Connect various programs, software, or tools with LiveAgent and automate countless tasks. API feature
1 5 10 100
Customer mail templates
Configure email templates for your customers and agents. All the email templates sent from LiveAgent can be formatted as HTML or plain text emails. Mail templates feature
Y Y Y Y Y
Rules & Time rules
Create custom triggers, automation rules, and time rules to speed up repetitive tasks that don’t require the attention of your agents. Rules and Time rules feature
Y Y Y Y
Gamification
Motivate, entertain, increase productivity, and foster collaboration in teams. Gamification feature
Y Y Y Y Y
Contact form widgets customization
Choose a contact form widget from our template gallery and customize it to match your business’s aesthetic.
Y Y Y Y Y
Chat widgets customization
Choose a chat widget from our template gallery and customize it to match your business’s color palette.
Y Y Y Y Y
Sound configuration
Customize or disable any notification sounds that you hear in LiveAgent. Choose from our existing sounds or upload your own files. Sound configuration feature
Y Y Y
Search & replace
LiveAgent can automatically search for specific strings in every incoming message and replace them with something else before being displayed or stored in the database. Search & replace feature
Y Y Y
Call widgets customization
Create enticing call widgets or choose from our template gallery. Customize any existing design according to your needs.
Y Y Y Y Y
Video call widgets customization
Create engaging video call widgets or choose an existing design from our template gallery. Customize any existing template according to your needs.
Y Y
Knowledge base
Create categories in your Customer portal based on your products, services, or types of customers. Add knowledge base articles, Forums, or feedback boards. Knowledge base
1 – default 1 2 1 – default 10
Multi-Knowlege base
Multi knowledge base* gives you the opportunity to create an unlimited amount of separate customer portals, where each one of them can have its own unique design, settings, and content. Knowledge base
$19 / month / per acc Y
Branding free
Remove LiveAgent branding from live chat windows and buttons, knowledge base/customer portal, call windows and buttons, contact forms, feedback forms, and email templates.
$19 / month / per acc $19 / month / per acc Y

Reporting

Analytics overview
Get an overview of your customer support. See who is interacting with your company and monitor the service they’re receiving. Analytics overview feature
Y Y Y
Performance report
Monitor the performance of your support agents. See who is the most productive, who prefers e-mails over live chats, and who delivers consistent results over time. Performance report feature
Y Y Y
Agent report
Create agent reports for work time, answered tickets, chats, calls, sales, ratings, and more from a specific time range. Agent report feature
Y Y Y
Agents ratings
Generate agent rating reports complete with customer’s comments. Agents ratings feature
Y Y Y
Department report
Generate reports about each department’s number of answered tickets, chats, calls, and more during a specific time range. Department report feature
Y Y Y
Channel report
LiveAgent provides you with detailed insights about every communication channel: email, live chat, call center, contact forms, Instagram, Facebook messages, Tweets etc. Channel report feature
Y Y Y
Tag report
Generate tag reports from a specific period of time. Individual entries can be sorted by time range, department, channel, and agent. Tag report feature
Y Y Y
Ticket history
Filter tickets by day, week, month, year, or a custom date range to generate a ticket history report. Find out which departments had the most assigned tickets, which agents solved them, their current statuses, and more.
Y Y Y
My work report
Generate reports about the work you’ve done in
a day, week, month, year, or during a custom date range. Find out how many tickets were assigned to you, from which channel they came from, and their current status.
Y Y Y
Agent availability for calls, chats, ticket
Monitor the availability of your agents and see exactly when they’re online (date, hours, from, to). Agent availability feature
Y Y Y
Call, chat availability
Generate reports about each agent’s availability to answer calls and chats. Discover who’s most involved, and who needs to ramp up their support efforts.
Y Y Y
Call, chat, ticket load
Find out which agents had the most tickets, calls, and chats assigned to them to compare and optimize your agent’s workloads.
Y Y Y

Integrations

Integrations
Get access to all LiveAgent plugins and integrations with other software solutions to unify and simplify your workflow.
Y Y Y Y

Support and services

Customer Service
We offer 24/7 customer support year-round. Contact us on live chat, email, phone, social media, or through our customer portal. We also offer multi-lingual support.
best effort 24/7 24/7 best effort 24/7
White Glove Setup
Sit back and relax while we set up your LiveAgent account for you. Log in to a ready to use helpdesk system that will boost your agent’s productivity and improve your customer service.
Y Y Y Y Y
iPhone/Android apps
We offer a LiveAgent app for both Android and iOS operating systems. iPhone/Android mobile applications feature
Y Y Y Y Y
Multiple language support
LiveAgent currently supports 45 language translations with new ones being added regularly. Multiple language support feature
Y Y Y Y Y
Multiple website support
Have multiple businesses, products, or subdomains with unique websites? No problem, LiveAgent can fetch and streamline all tickets into a single LiveAgent account.
Y Y Y Y Y
Multibrand Support
Handle help desk communication for multiple brands and business from one software.
Y Y Y Y Y
Hardware IP phone
Feel more comfortable using your hardware phone? No problem! Connect it with LiveAgent to answer calls on it. There’s no need to use softphones or answer calls in-browser if you’re not into it.
Y Y Y Y Y
Online product training
Schedule a LiveAgent training for your Support manager to help him understand the tool better or assist with some configuration challenges he may found on his way with LiveAgent.
Y Y Y
Senior account manager
Support from an account manager as direct point of contact. Account manager can be provided on request in the Large plan for accounts with 50+ agents.
Y Y
Dedicated onboarding team
Get white-glove setup assistance from our team of experts who will help you get started with LiveAgent’s tools and features.
Y Y

Security and permissions

EU/US/UK/SG Data Center
Currently, we have multiple data centers around the world. We are installing our customer accounts on the best possible server point depending on where they are located and taking their national laws into account. Multiple Data Centers
Y Y Y Y Y
SpamAssassin Integration
Save time and fight against spam with automatic spam filtering. LiveAgent implements the SpamAssassin anti-spam platform, which blocks spam. SPAM filters feature
Y Y Y Y Y
Access restriction to agent panel
Restrict the number of IP numbers that have access to your agent panel.
Y Y Y Y Y
Password Policy Management
LiveAgent ensures that the password you select for your account hasn’t been compromised in previous data breaches.
Y Y Y Y Y
2-step verification
Protect your LiveAgent account with your password and an additional code from the Google Authenticator mobile app. 2-step verification feature.
Y Y Y Y Y
HTTPS encryption
All LiveAgent hosted accounts run on a secure connection using the HTTPS protocol. HTTPS encryption feature
Y Y Y Y Y
Banned visitors list
Is someone spamming you or being obnoxious? Ban their IP address to prevent them from chatting with you. Lift the ban when you’re ready by reviewing the list of visitors who are banned from your chat.
Y Y Y Y Y
Audit Log
Find something suspicious? Review the audit log to see what actions each agent has performed during a specific period of time. Audit log feature
Y Y
Custom Domain hosting
Host your LiveAgent account on your own domain instead.
Y Y Y
SSO
Use single sign-on (SSO) to make logins easier for your agents. Log in once without re-entering authentication factors and speed up the process.
Y
Build-in email server
Use our mail servers to send out emails from LiveAgent under your confirmation, instead of yours.
Y Y
Customisation of system email templates
Change the wording and design of all system emails and customize them whenever you need to.
Y

Automation

Event Rules
Set up automation rules for various events and determine what actions will perform automatically whenever a specific event happens in LiveAgent.
1020100200
Time Rules
Set up time-based rules that will perform actions automatically after certain time periods pass in your LiveAgent system.
102040
SLA rules
Set up internal Service Level Agreement (SLA) rules that ensure a smooth experience for your agents and customers. Use them to determine responsibility, penalties and remedies for maintaining a correct workflow.
51020
SLA levels
Set up your Service Level Agreement (SLA) rules in multiple levels to ensure correct workflows on more than one level. You can use them to specify workflows in different circumstances.
51020

Cele mai bune experiențe ale clienților sunt
construite cu LiveAgent

  • Read Satur's story

    Satur

    Agenția de turism SATUR este cea mai mare agenție de turism slovacă cu peste 100 de ani de experiență și 90 000 de clienți mulțumiți, care au ocazia să călătorească…

    Read more about Satur

  • Read FrëschKëscht's story

    FrëschKëscht

    FrëschKëscht a început ca un proiect școlar și acum s-a transformat într-o companie reală datorită bunei asistențe pentru clienți și succesului.

    Read more about FrëschKëscht

  • Read Post Affiliate Pro's story

    Post Affiliate Pro

    Post Affiliate Pro este cel mai important software de urmărire a afiliaților disponibil din 2004. Este de încredere pentru peste 30 de mii de companii.

    Read more about Post Affiliate Pro

  • Read Zľava Dňa's story

    Zľava Dňa

    Zľava Dňa este un magazin online slovac, ce oferă produse cu oferte zilnice, servicii și cadouri cu reduceri de până la 90%.

    Read more about Zľava Dňa

  • Read Websupport's story

    Websupport

    Websupport este cel mai mare furnizor de servicii de găzduire web și registrator de domenii din Slovacia, Republica Cehă și Ungaria.

    Read more about Websupport

  • Read SolidTrust Pay's story

    SolidTrust Pay

    SolidTrust Pay este un furnizor de servicii de plată și portofel electronic pentru persoane fizice, antreprenori, startup-uri și întreprinderi mici.

    Read more about SolidTrust Pay

LiveAgent
Vedeți cum funcționează!

00:00/02:25

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Tarife LiveAgent

Aveți nevoie de ajutor pentru a decide
cel mai bun plan pentru dvs.?

Fiecare afacere este diferită. Dispunem de o echipă de manageri de succes al clienților gata să analizeze cazul dvs. specific de utilizare.

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Comparați diverse opțiuni de software de asistenţă și găsiți cea mai bună ofertă. Selectați numărul de agenți de care aveți nevoie, obțineți o comparație de prețuri și găsiți instrumentul ideal de ticketing.

Întrebări frecvente

Cum funcționează perioada de probă de 14 zile?

Fiecare perioadă de probă începe cu caracteristicile din planul Large și vă oferă acces la toate caracteristicile LiveAgent timp de 14 zile. Nu este necesar un card de credit pentru înscrierea la perioada de probă. Pentru a continua să vă utilizați contul, puteți trimite detaliile cardului de credit și puteți face upgrade la o versiune plătită.

Există contracte?

Nu. Nu există contracte. Facturăm lună de lună. Puteți să retrogradați și să faceți upgrade la planul dvs. și să adăugați sau să eliminați agenți în orice moment. Nu există taxe de configurare, iar serviciul clienți și actualizările de produse sunt gratuite pentru totdeauna.

Contul gratuit este cu adevărat gratuit?

Absolut da! Dorim ca firmele să se înscrie pentru planul nostru gratuit LiveAgent, să folosească funcțiile de bază ale helpdesk-ului, dar, în același timp, avem nevoie de limite pentru a reduce utilizarea abuzivă. Prin urmare, putem ajuta întreprinderile mai mici să se dezvolte și, eventual, să treacă la planurile noastre nelimitate, cu un set complet de funcții.

Datele mele sunt în siguranță?

Absolut! Oferim securitate de ultimă generație. Conturile noastre sunt găzduite în centre de date renumite, protejate de o supraveghere de 24 de ore. De asemenea, lucrăm cu numeroși cercetători în domeniul securității pentru a ne asigura că aplicația ține pasul cu cele mai recente standarde de securitate. Toate conturile includ criptarea SSL pentru a vă păstra datele în siguranță.

Oferiți asistență pentru clienții enterprise?

Da, oferim. Dacă sunteți o companie de tip enterprise, vă rugăm să ne contactați pentru a afla mai multe despre opțiuni. Alternativ, verificați prețurile noastre pentru întreprinderi sau trimiteți o cerere de ofertă.

Oferiți asistență VIP ca o caracteristică suplimentară?

Da, oferim asistență VIP pentru clienții care necesită SLA-uri speciale. Consultați pagina noastră VIP pentru a găsi mai multe informații despre asistența VIP.

Ce metode de plată acceptați?

Acceptăm toate cardurile de credit majore, inclusiv Mastercard, VISA, Diners și American Express. De asemenea, acceptăm plăți prin PayPal. Dacă doriți să folosiți un alt tip de metodă de plată, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți la support@liveagent.com.

Facturați fracţionat pentru agenți suplimentari ocazionali?

Vă vom factura doar pentru utilizarea reală. Nu vă vom percepe niciodată o taxă suplimentară în cazul în care serviciul dvs. clienți este sezonier sau ori de câte ori aveți nevoie să adăugați sau să eliminați agenți într-un anumit interval de timp.

Care este politica dvs. de utilizare echitabilă?

Dorim să ne asigurăm că toți clienții noștri se pot bucura și utiliza cu succes serviciul nostru, indiferent de orice condiții. În cazul în care unii clienți utilizează atât de multe date sau încalcă regulile încât ar putea afecta alți utilizatori, este posibil să contactăm acești contravenienți și să discutăm despre modificarea utilizării și a limitelor sau să le anulăm conturile. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a modifica limitele contului fără o notificare prealabilă.

Se poate trece între planurile gratuite/plătite?

Nu este posibil din punct de vedere tehnic să treci de la un cont gratuit la un cont de 14 zile de probă și invers. Nu vă faceți griji, puteți trece oricând de la un cont gratuit la un abonament plătit. Vă rugăm să rețineți că, după aceea, nu veți mai putea reveni la contul gratuit. Rețineți: conturile gratuite au limitări, astfel încât testarea tuturor funcțiilor LiveAgent disponibile este posibilă numai după ce faceți upgrade la un plan plătit sau după ce creați un alt cont de probă gratuit de 14 zile.

Unde sunt localizate datele mele?

Pentru a asigura servicii de viteză fulger, datele contului dvs. vor fi localizate în cel mai apropiat centru de date, în funcție de locația dvs. geografică. În prezent, avem centre de date în Dallas (SUA), Newark (SUA), Londra (Marea Britanie), Frankfurt (Germania), Singapore (Singapore) și Bratislava (Slovacia). Datele clienților noștri europeni sunt localizate într-unul dintre centrele noastre de date europene și suntem în conformitate cu GDPR.

Aveți alte întrebări?

Suntem aici pentru dumneavoastră! Nu ezitați să începeți o conversație prin chat live sau să ne trimiteți un e-mail la support@liveagent.com. Suportul nostru funcționează 24/7, inclusiv în zilele de sărbătoare și vom fi mai mult decât fericiți să vă ajutăm cu întrebarea dvs. De asemenea, suntem online pe chat live și suntem disponibili prin telefon în timpul orelor de lucru în majoritatea fusurilor orare.

Prețurile afișate pe site includ TVA?

Prețurile de pe site nu includ TVA, însă TVA-ul este inclus în facturi în funcție de câteva condiții. Dacă clientul are sediul în Uniunea Europeană, nu adăugăm TVA în factură în cazul în care acesta are un cod de TVA valid. În cazul în care clientul are sediul în Uniunea Europeană și nu are un cod de TVA valabil, TVA-ul va fi inclus în factură. În cazul în care clientul se află în afara Uniunii Europene, nu includem TVA în facturi. Dacă clientul este stabilit în Slovacia, este obligatoriu să adăugăm TVA în factură.

Resurse conexe pentruTarife Enterprise

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație