Tarife LiveAgent

7 sau 30 de zile de încercare gratuită
Încercare gratuită timp de 7 zile cu un e-mail gratuit, sau 30 de zile cu un e-mail al companiei
Nu este necesar cardul de credit Actualizați și plătiți pe parcurs Fără contracte Fără taxă de configurare Anulare în orice moment
Business
Enterprise
Economisiți până la 20% cu facturarea anuală

Planul Enterprise include

  • Toate caracteristicile din planul Extins
    Obțineți toate caracteristicile LiveAgent din planul Extins
  • Manager de cont cheie dedicat
    Veți primi un asistent LiveAgent dedicat
  • Asistență prioritară
    Vom acorda prioritate solicitărilor dvs.
  • Integrare Whatsapp asistată
    Vă vom ajuta să integrați WhatsApp-ul pentru dvs.
  • Configurare personalizată a facturării
    Vom ajusta facturarea în funcție de preferințele dvs.
  • Gestionarea programată a versiunilor
    Obțineți o fereastră de întreținere și un program de actualizare personalizat
  • Apel de evaluare a serviciului și rapoarte

    Beneficiați de un apel regulat de evaluare a serviciilor pentru a discuta calitatea serviciilor, pentru a sugera îmbunătățiri și pentru a obține un raport personalizat despre tichetele adresate echipei noastre de asistență
  • Până la 40 de roluri personalizate
    Creați roluri personalizate pentru agenții de asistență din organizația dvs.
  • Bază de cunoștințe pe mai multe niveluri
    Creați mai multe baze de cunoștințe diferite pe domenii diferite cu un singur cont LiveAgent
  • Integrarea canalelor asistate
    Obțineți ajutor pentru configurarea canalelor dvs.

Enterprise

O soluție de afaceri completă cu asistență suplimentară & servicii exclusive

$69 /agent

pe lună, facturat anual
sau $85 lună de lună

LiveAgent help desk software for enterprise

Căutați ceva în plus pentru afacerea dvs.?

Nu este nevoie să căutați mai departe. Planul Enterprise de la LiveAgent este alegerea potrivită pentru dvs.! Pe lângă toate instrumentele pe care le cunoașteți din planurile anterioare, beneficiați de servicii suplimentare, cum ar fi asistență prioritară pentru clienți, integrări asistate, un program de actualizare personalizat și multe altele. Aruncați o privire la lista completă de servicii și aflați cum puteți beneficia de planul Enterprise.

Sunteți într-o companie bună

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

* Serviciul este taxat conform listei de prețuri, pe care o găsiți în comparația completă a planurilor de mai jos

Comparați planurile

Consultați comparațiile noastre de planuri și selectați-l pe cel mai bun pentru dvs.

Large icon

Întreprinderi mari

$49/agent/lună/anual
Enterprise icon

Enterprise

$69/agent/lună/anual

Canale de comunicare

Portalul clienților
Configurați un portal pentru clienți cu o bază de cunoștințe, un forum și întrebări frecvente. Caracteristica portalului pentru clienți
Y Y Y Y Y
Formulare de contact – Butoane de contact
Oferiți clienților dvs. opțiunea de a vă contacta prin intermediul unui formular de contact plasat direct pe site-ul dvs. web.Caracteristica formularului de contact
3 10 50 1 200
Formulare de contact – În pagină
Oferiți clienților dvs. opțiunea de a vă contacta prin intermediul unui formular de contact plasat direct pe site-ul dvs. web.Caracteristica formularului de contact
3 10 50 1 200
Notificări Slack
Primiți o notificare Slack de fiecare dată când primiți un nou tichet sau un răspuns la un tichet în LiveAgent. Funcția de notificare Slack
Y Y Y Y
Forumul clienților
Creați un forum de comunitate online pentru utilizatorii dumneavoastră. Dați-le posibilitatea de a pune întrebări, de a oferi răspunsuri și de a conduce discuții. Caracteristica forumului pentru clienți
Y Y Y Y Y
Ticketing prin e-mail – Conturi de e-mail primite
Ticketingul inteligent de e-mail asigură că niciun e-mail nu se pierde sau rămâne fără răspuns. Sistemul nostru de ticketing previne, de asemenea, răspunsurile duplicate cu ajutorul funcției de detectare a coliziunii agenților.. Funcția de ticketing
3 10 150 2 150
Ticketing e-mail – Conturi de e-mail de ieșire
Ticketingul inteligent de e-mail asigură că niciun e-mail nu se pierde sau rămâne fără răspuns. Sistemul nostru de ticketing previne, de asemenea, răspunsurile duplicate cu ajutorul funcției de detectare a coliziunii agenților. Funcția de ticketing
3 10 150 2 150
Buton de chat live
Câștigați încrederea clienților și stimulați vânzările cu asistență personalizată prin chat live în timp real. Funcția de chat live
2 5 50 1 100
Invitații proactive la chat
Implicați vizitatorii site-ului dvs. web invitându-i să discute cu agenții dvs. prin chat. Caracteristica invitațiilor proactive la chat
Y Y Y
Call center
Utilizați call center-ul pentru a gestiona și trata eficient interacțiunile cu clienții. Caracteristica centrului de apeluri
Y Y Y
Butoane de feedback
Încurajați clienții să vă trimită noi idei și feedback pentru dezvoltarea viitoare. Funcția Feedback&Sugestii
Y Y Y
Viber
Răspundeți la mesajele Viber direct din tabloul de bord LiveAgent. Funcția Viber
$39/lună $39/lună Y Y
Twitter
Monitorizați cuvintele-cheie unice și răspundeți la Tweeturile care necesită acțiune. Toate răspunsurile date de LiveAgent sunt trimise sub formă de Tweeturi. Funcția Twitter
$39/lună $39/lună Y Y
Facebook
Răspundeți la mesajele, postările, comentariile sau mențiunile de pe Facebook direct din LiveAgent. Funcția Facebook
$39/lună $39/lună Y Y
Facebook + Instagram
Integrarea Instagram nu este posibilă fără integrarea Facebook. Funcția Instagram
$39/lună + $19/lună $39/lună+ $19/lună $39/lună + $19/lună Y Y
WhatsApp
Integrați numărul dvs. de WhatsApp cu sistemul de ticketing LiveAgent și utilizați-l pentru a răspunde la mesajele WhatsApp în cadrul sistemului de ticketing. Notă: Integrarea funcționează în prezent numai cu furnizorii Twilio și 360dialog.
3 numere 3+ numere
Funcționalitatea apelurilor video
Creșteți vânzările outbound și îmbunătățiți satisfacția clienților cu ajutorul funcției noastre de apel video. Faceți apeluri personale și nu uitați să zâmbiți! Funcția de apel video
Y Y Y

Managementul conversației

Istoricul tichetelor
Stocați toate tichetele și transcrierile de chat pe termen nelimitat. Accesați în orice moment toate tichetele, conversațiile și înregistrările apelurilor anterioare în scopuri de asigurare a calității, juridice sau de formare.
Nelimitat Nelimitat Nelimitat 7 zile Nelimitat
Îmbinarea tichetelor
Ați primit mai multe tichete despre aceeași problemă și doriți să le combinați? Nici o problemă! Folosiți funcția noastră de îmbinare a tichetelor.
Y Y Y Y Y
Câmpuri personalizate pentru tichete
Ați aflat informații valoroase? Creați un câmp personalizat pentru tichet și adăugați-l la panoul de informații al tichetului. Caracteristica câmpului personalizat pentru tichete
Y Y Y Y Y
Tichete divizate
Ați primit un tichet cu mai multe cereri? Împărțiți tichetul în două și atribuiți-le pe fiecare la un agent/departament diferit. Funcția de divizare a tichetelor
Y Y Y Y Y
Tichete interne
Creați un tichet intern pentru colegii dumneavoastră. Notele sunt vizibile doar pentru agenți, deci nu trebuie să vă faceți griji că alți utilizatori finali sau clienți vă văd notele private. Bilete interne
Y Y Y Y Y
Atașamente
Trageți și plasați cu ușurință atașamentele (imagini, muzică, videoclipuri, documente etc.) pentru a le partaja cu clienții dumneavoastră. Funcția atașamente
Y Y Y Y Y
Acțiuni în masă cu tichete
Selectați mai multe tichete deodată și executați acțiuni în masă pentru a economisi timp. Cu această funcție, puteți rezolva, transfera sau șterge mai multe tichete cu un singur clic. Funcția de acțiuni în masă pentru tichete
Y Y Y Y Y
Pentru a rezolva Algoritmul
Stabilirea automată a priorităților tichetelor care trebuie rezolvate în funcție de acordurile de nivel de servicii (SLA) și de data și ora la care au fost primite. Funcția de rezolvare
Y Y Y Y Y
Sondaj de satisfacție a rezolvării tichetelor
Trimiteți automat e-mailuri de sondaj de satisfacție a tichetelor după fiecare interacțiune pentru a vă asigura că clienții dvs. primesc servicii de înaltă calitate.
Y Y Y
Etichete personalizate
Adăugați etichete personalizate pentru a organiza și filtra tichetele în timp ce vizualizați conținutul acestora dintr-o privire.
Y Y Y Y Y
Filtre personalizate pentru tichete
Creați filtre unice pentru tichete pentru a facilita căutarea și filtrarea. Funcția de filtre personalizate pentru tichete
300 filtre / agent 500 filtre / agent 1000 filtre / agent 50 filtre / agent 5000 filtre / agent
Note ale agentului la tichete
Adăugați note private la tichete. Notele private sunt vizibile doar pentru agenți, astfel încât nu trebuie să vă faceți griji cu privire la faptul că clienții sau alți utilizatori finali le pot vedea. Funcția Note ale agenților la tichete
Y Y Y Y Y
Tablouri de bord în timp real
O imagine de ansamblu în timp real a statisticilor de utilizare
Y Y Y Y Y
Transferuri de tichete
Transferați tichetele către agenții sau departamentele care sunt cel mai bine echipate pentru a le gestiona cu un singur clic.
Y Y Y Y Y
Editor WYSIWYG
Utilizați editorul nostru WYSIWYG pentru a stiliza conținutul e-mailurilor, șabloanelor de e-mail și articolelor din baza de cunoștințe.Caracteristica editorului WYSIWYG
Y Y Y Y Y
File de tichete multiple
Rezolvând mai mult de un tichete la un moment dat? Nici o problemă! Deschideți mai multe file de tichete în aplicația LiveAgent și comutați între ele după cum este necesar.Funcția File de tichete multiple
Y Y Y Y Y
Ore de lucru
Când sunteți disponibil pentru a vă ajuta clienții? Anunțați-i cu ajutorul funcției Ore de lucru
Y Y Y Y Y
Departamente
Creați departamente de vânzări, marketing și asistență tehnică pentru a facilita rutarea tichetelor și împărțirea responsabilităților..Caracteristicile departamentelor
10 20 150 3 300
Roluri în departamente Y
Mesaje predefinite
Accelerați-vă răspunsurile prin utilizarea unor secvențe predefinite de text.. Funcția de mesaje predefinite
20 100 500 1000
Contacte și grupuri
Segmentați clienții în funcție de interese, vârstă, naționalitate sau orice alt criteriu.Funcția Contacte și Grupuri
Y Y Y Y Y
Răspunsuri predefinite
Creați răspunsuri predefinite pentru întrebările de asistență la care se poate răspunde cu un răspuns generic. Funcția Răspunsuri predefinite
20 100 500 1000
Transcrieri de chat
Clienții dvs. au nevoie de o copie a conversației pe care au avut-o cu dvs.? Puneți-le la dispoziție transcrieri de chat prin e-mail.
Y Y Y Y
Partajarea fișierelor prin chat
Chat-ul nostru live suportă partajarea de fișiere JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF și TXT.
Y Y Y Y Y
Fereastra de chat mobilă
Widgeturile noastre de chat live sunt responsive – clienții pot începe cu ușurință chat-ul pe mobil sau pe desktop.
Y Y Y Y Y
Setarea mesajului de bun venit pe chat
Trimiteți mesaje automate de bun venit prin chat noilor vizitatori ai site-ului dvs. web pentru a le arăta că sunteți online și că sunteți disponibil pentru a-i ajuta la nevoie.
Y Y Y Y Y
Monitorizarea vizitatorilor în timp real
Monitorizați ce fac vizitatorii site-ului dvs. web. Vedeți ce URL-uri au deschis, cât timp au navigat pe fiecare pagină și primiți o notificare atunci când navighează pe o pagină nouă de pe site-ul dvs. web.
Y Y Y
Sondaje de satisfacție prin chat
Obțineți feedback imediat după fiecare interacțiune cu clienții.Aflați cum puteți îmbunătăți, ce s-a făcut bine și monitorizați satisfacția clienților în timp. Funcția de evaluare a agenților
Y Y Y
Urmărirea timpului
Obțineți o înțelegere mai profundă a performanței biroului dvs. de asistență prin urmărirea obiceiurilor de lucru ale agenților. Vedeți cât timp le ia să răspundă la fiecare tichet, cât timp au stat online sau cât timp au avut pauzele. Funcția de urmărire a timpului
Y Y
Coada de așteptare a apelurilor
În cazul în care toți agenții online sunt ocupați cu apeluri în curs, LiveAgent va crea automat o coadă de apeluri pentru apelanții noi.Indicator de coadă de apeluri
Y Y Y
IVR
Îmbunătățiți experiența clienților dvs. în centrul de apeluri prin conceperea unor arbori de răspuns vocal interactiv (IVR) cuprinzători care îi direcționează către departamentul de asistență sau agentul corect. Caracteristica IVR
Y Y Y
În înregistrările apelurilor
Înregistrarea nelimitată a apelurilor vă asigură că sunteți întotdeauna protejat cu înregistrări de înaltă calitate ale apelurilor dvs., oricând aveți cea mai mare nevoie de ele. Funcția de înregistrare nelimitată a apelurilor<
Y Y Y
Rutare de apeluri & transferuri
Software-ul nostru pentru call center este echipat cu ACD și transferuri de apeluri cu asistență. Bucurați-vă de tranziții de apeluri fără probleme de la un departament sau agent la altul începând de astăzi. Funcția de rutare a apelurilor și transferuri de apeluri
Y Y Y
Roluri personalizate
Creați și denumiți roluri și personalizați permisiunile agenților. Funcția Roluri personalizate feature
3 40

Personalizare

Chei API
Conectați diverse programe, software sau instrumente cu LiveAgent și automatizați nenumărate sarcini. Caracteristica API
1 5 10 100
Șabloane de mail pentru clienți
Configurați șabloanele de e-mail pentru clienții și agenții dvs. Toate șabloanele de e-mail trimise de LiveAgent pot fi formatate ca e-mailuri HTML sau text simplu. Caracteristica de șabloane de e-mail
Y Y Y Y
Reguli & Reguli de timp
Creați declanșatoare personalizate, reguli de automatizare și reguli de timp pentru a accelera sarcinile repetitive care nu necesită atenția agenților dvs. Caracteristica reguli și Reguli de timp
Y Y Y Y
Gamificare
Motivați, distrați, creșteți productivitatea și încurajați colaborarea în cadrul echipelor. Caracteristica de gamificare
Y Y Y Y Y
Personalizarea widget-urilor formularului de contact
Alegeți un widget de formular de contact din galeria noastră de șabloane și personalizați-l pentru a se potrivi cu estetica afacerii dvs.
Y Y Y Y Y
Personalizarea widget-urilor de chat
Alegeți un widget de chat din galeria noastră de șabloane și personalizați-l pentru a se potrivi cu paleta de culori a afacerii dvs.
Y Y Y Y Y
Configurarea sunetului
Personalizați sau dezactivați orice sunete de notificare pe care le auziți în LiveAgent. Alegeți din sunetele noastre existente sau încărcați propriile fișiere. Caracteristica de configurare a sunetului
Y Y Y
Căutare & înlocuire
LiveAgent poate căuta automat șiruri de caractere specifice în fiecare mesaj primit și le poate înlocui cu altceva înainte de a fi afișate sau stocate în baza de date. Caracteristica de căutare & înlocuire
Y Y Y
Personalizarea widget-urilor de apelare
Creați widget-uri de apelare atrăgătoare sau alegeți din galeria noastră de șabloane. Personalizați orice design existent în funcție de nevoile dvs.
Y Y Y Y
Personalizarea widget-urilor pentru apeluri video
Creați widget-uri atractive pentru apeluri video sau alegeți un design existent din galeria noastră de șabloane. Personalizați orice șablon existent în funcție de nevoile dvs.
Y Y
Baza de cunoștințe
Creați categorii în portalul Clienți pe baza produselor, serviciilor sau tipurilor de clienți. Adăugați articole din baza de cunoștințe, forumuri sau panouri de feedback. Baza de cunoștințe
1 2 3 1 10
Baza de cunoștințe multiplă
Baza de cunoștințe multiplă* vă oferă posibilitatea de a crea un număr nelimitat de portaluri separate pentru clienți, fiecare dintre acestea putând avea propriul design, setări și conținut unic. Baza de cunoștințe
$19 / lună / per acc $19 / lună / per acc $19 / lună / per acc Y
Branding gratuit
Îndepărtați marca LiveAgent din ferestrele și butoanele de chat live, baza de cunoștințe/portalul clienților, ferestrele și butoanele de apelare, formularele de contact, formularele de feedback și șabloanele de e-mail.
$19 / lună / per acc $19 / lună / per acc Y
Parcare de domeniu personalizată
Parcați-vă contul LiveAgent pentru a-l face accesibil de pe propriul domeniu. Parcare de domeniu personalizată
Y Y Y Y Y

Caracteristicile IA

Asistent de răspuns IA
nouÎmbunătățiți-vă asistența pentru clienți cu AI Answer Assistant. Cu ajutorul ChatGPT și a cheii dvs. API OpenAI, acesta generează răspunsuri de e-mailuri perfecționate, simplificând răspunsurile și sporind eficiența agentului.
Y Y

Raportare

Prezentare generală a analizelor
Obțineți o imagine de ansamblu a asistenței dumneavoastră pentru clienți. Vedeți cine interacționează cu compania dvs. și monitorizați serviciile pe care le primesc. Funcția de prezentare generală a analizelor
Y Y Y
Raport de performanță
Monitorizați performanța agenților de asistență. Vedeți cine este cel mai productiv, cine preferă e-mailurile în locul chat-urilor live și cine oferă rezultate constante în timp. Funcția Raport de performanță
Y Y Y
Raportul agentului
Creați rapoarte de agent pentru timpul de lucru, răspunsurile la bilete, chat-urile, apelurile, vânzările, evaluările și multe altele dintr-un anumit interval de timp. Caracteristica raportului agentului
Y Y Y
Evaluarea agenților
Generați rapoarte de evaluare a agenților, însoțite de comentariile clienților. Funcția de evaluare a agenților
Y Y Y
Raportul departamentului
Generați rapoarte despre numărul de tichete, chat-uri, apeluri și altele la care a răspuns fiecare departament într-un anumit interval de timp. Caracteristica raportului departamentului
Y Y Y
Raportul canalului
LiveAgent vă oferă informații detaliate despre fiecare canal de comunicare: e-mail, live chat, call center, formulare de contact, Instagram, mesaje pe Facebook, Tweets etc. Caracteristica raportului canalului
Y Y Y
Etichetă raport
Generați rapoarte de etichete pentru o anumită perioadă de timp. Intrările individuale pot fi sortate în funcție de intervalul de timp, departament, canal și agent. Caracteristica raportului de etichete
Y Y Y
Istoricul biletelor
Filtrați biletele în funcție de zi, săptămână, lună, an sau un interval de date personalizat pentru a genera un raport istoric al tichetelor. Aflați ce departamente au avut cele mai multe bilete alocate, ce agenți le-au rezolvat, starea lor actuală și multe altele.
Y Y Y
Raportul meu de muncă
Generați rapoarte despre munca pe care ați efectuat-o într-o zi, săptămână, lună, an sau în timpul unui interval de date personalizat. Aflați câte tichete v-au fost atribuite, din ce canal au provenit și care este starea lor actuală.
Y Y Y
Disponibilitatea agentului pentru apeluri, chat-uri, tichete
Monitorizați disponibilitatea agenților dvs. și vedeți exact când sunt online (dată, ore, de la, până la). Funcția de disponibilitate a agenților
Y Y Y
Apel, disponibilitate pentru chat
Generați rapoarte despre disponibilitatea fiecărui agent de a răspunde la apeluri și chat-uri. Descoperiți cine este cel mai implicat și cine trebuie să își intensifice eforturile de asistență.
Y Y Y
Apel, chat, încărcare tichet
Aflați ce agenți au avut cele mai multe tichete, apeluri și chat-uri alocate pentru a compara și optimiza sarcinile de lucru ale agenților dumneavoastră.
Y Y Y

Integrări

Integrări
Obțineți acces la toate plugin-urile LiveAgent și la integrările cu alte soluții software pentru a vă unifica și simplifica fluxul de lucru.
Y Y Y Y

Asistență și servicii

Serviciul Clienți
Oferim asistență pentru clienți 24/7 pe tot parcursul anului. Contactați-ne prin chat live, e-mail, telefon, rețele sociale sau prin intermediul portalului nostru pentru clienți. Oferim, de asemenea, asistență în mai multe limbi.
cel mai bun efort 24/7 24/7 cel mai bun efort 24/7
Configurare White Glove
Relaxați-vă și relaxați-vă în timp ce noi vă configurăm contul LiveAgent. Conectați-vă la un sistem de helpdesk gata de utilizare, care va crește productivitatea agenților dvs. și va îmbunătăți serviciile pentru clienți.
Y Y Y Y Y
Aplicații iPhone/Android
Oferim o aplicație LiveAgent atât pentru sistemele de operare Android, cât și pentru iOS. Caracteristici aplicații mobile iPhone/Android
Y Y Y Y Y
Suport pentru mai multe limbi
LiveAgent suportă în prezent 45 de traduceri în 45 de limbi, altele noi fiind adăugate în mod regulat. Funcția de suport pentru mai multe limbi
Y Y Y Y Y
Suport pentru mai multe site-uri web
Aveți mai multe afaceri, produse sau subdomenii cu site-uri web unice? Nicio problemă, LiveAgent poate prelua și raționaliza toate biletele într-un singur cont LiveAgent.
Y Y Y Y Y
Suport multibrand
Gestionați comunicarea cu biroul de asistență pentru mai multe mărci și afaceri dintr-un singur software.
Y Y Y Y Y
Telefon IP hardware
Vă simțiți mai confortabil folosind telefonul hardware? Nici o problemă! Conectați-l cu LiveAgent pentru a răspunde la apeluri de pe acesta. Nu este nevoie să folosiți telefoane soft sau să răspundeți la apeluri în browser dacă nu vă place.
Y Y Y Y Y
Instruire online pentru produse
Programați un curs de instruire LiveAgent pentru managerul dumneavoastră de asistență pentru a-l ajuta să înțeleagă mai bine instrumentul sau pentru a-l ajuta să rezolve unele probleme de configurare pe care le-ar putea întâmpina pe parcursul utilizării LiveAgent.
Y Y Y
Manager de cont senior
Sprijin din partea unui manager de cont ca punct de contact direct. Managerul de cont poate fi oferit la cerere în planul Large pentru conturile cu peste 50 de agenți.
Y
Echipă dedicată de integrare
Beneficiați de asistență pentru configurare din partea echipei noastre de experți care vă vor ajuta să începeți să folosiți instrumentele și funcțiile LiveAgent.
Y

Securitate și permisiuni

Centrul de date UE/SUA/UK/SG
În prezent, avem mai multe centre de date în întreaga lume. Instalăm conturile clienților noștri pe cel mai bun punct de server posibil, în funcție de locul în care se află și ținând cont de legile naționale ale acestora. Centre de date multiple
Y Y Y Y Y
Integrare SpamAssassin
Economisiți timp și luptați împotriva spam-ului cu filtrarea automată a spam-ului. LiveAgent implementează platforma antispam SpamAssassin, care blochează spam-ul. Funcția de filtrare a SPAM-ului
Y Y Y Y Y
Restricții de acces la panoul agentului
Limitați numărul de numere IP care au acces la panoul de agenți.
Y Y Y Y Y
Gestionarea politicii de parole
LiveAgent se asigură că parola pe care o selectați pentru contul dvs. nu a fost compromisă în încălcări anterioare ale securității datelor.
Y Y Y Y Y
Verificare în 2 etape
Protejați-vă contul LiveAgent cu parola dvs. și un cod suplimentar din aplicația mobilă Google Authenticator. Funcția de verificare în doi pași.
Y Y Y Y Y
Criptare HTTPS
Toate conturile găzduite de LiveAgent rulează pe o conexiune securizată folosind protocolul HTTPS. Caracteristica de criptare HTTPS
Y Y Y Y Y
Lista de vizitatori interziși
Este cineva care vă trimite spam sau este odios? Interziceți-i adresa de IP pentru a-i împiedica să discute cu dumneavoastră. Ridicați interdicția atunci când sunteți pregătit, consultând lista vizitatorilor care au fost excluși din chat.
Y Y Y Y Y
Jurnal de audit
Ați găsit ceva suspect? Examinați jurnalul de audit pentru a vedea ce acțiuni a efectuat fiecare agent într-o anumită perioadă de timp. Funcția de jurnal de audit
Y Y
SSO
Folosiți autentificarea unică (SSO) pentru a facilita autentificarea agenților dumneavoastră. Conectați-vă o singură dată fără a reintroduce factorii de autentificare și accelerați procesul.
Y Y
Personalizarea șabloanelor de e-mail de sistem
Modificați formularea și designul tuturor e-mailurilor de sistem și personalizați-le ori de câte ori aveți nevoie.
Y Y Y Y Y

Automatizare

Regulile evenimentului
Configurați reguli de automatizare pentru diverse evenimente și stabiliți ce acțiuni vor fi efectuate automat ori de câte ori se întâmplă un anumit eveniment în LiveAgent.
501505001000
Reguli de timp
Configurați reguli bazate pe timp care vor efectua acțiuni în mod automat după ce trec anumite perioade de timp în sistemul LiveAgent.
15100200
Reguli SLA
Stabiliți reguli interne de Acord de nivel de servicii (SLA) care să asigure o experiență fără probleme pentru agenții și clienții dvs. Folosiți-le pentru a determina responsabilitatea, sancțiunile și soluțiile pentru menținerea unui flux de lucru corect.
550100
Nivelurile SLA
Configurați regulile acordului de nivel de servicii (SLA) pe mai multe niveluri pentru a asigura fluxuri de lucru corecte pe mai multe niveluri. Le puteți utiliza pentru a specifica fluxurile de lucru în diferite circumstanțe.
520100

Cele mai bune experiențe ale clienților sunt
construite cu LiveAgent

  • Read Satur's story

    Satur

    Agenția de turism SATUR este cea mai mare agenție de turism slovacă cu peste 100 de ani de experiență și 90 000 de clienți mulțumiți, care au ocazia să călătorească…

    Aflați mai multe despre Satur

  • Read FrëschKëscht's story

    FrëschKëscht

    FrëschKëscht a început ca un proiect școlar și acum s-a transformat într-o companie reală datorită bunei asistențe pentru clienți și succesului.

    Aflați mai multe despre FrëschKëscht

View all

LiveAgent
Vedeți cum funcționează!

00:00/02:25

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Tarife LiveAgent

Aveți nevoie de ajutor pentru a decide
cel mai bun plan pentru dvs.?

Fiecare afacere este diferită. Dispunem de o echipă de manageri de succes al clienților gata să analizeze cazul dvs. specific de utilizare.

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Comparați diverse opțiuni de software de asistenţă și găsiți cea mai bună ofertă. Selectați numărul de agenți de care aveți nevoie, obțineți o comparație de prețuri și găsiți instrumentul ideal de ticketing.

Articole legate deTarife Enterprise

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x