Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Artboard 6

Asistență VIP

Adriána Imrichová

Adriána Imrichová

Modificat ultima oară pe July 9, 2021 la 4:44 pm

Disponibilitate & sfera serviciului

Aceasta este o caracteristică suplimentară disponibilă în cazul în care clientul mai mare necesită o persoană dedicată și este disponibilă numai pentru cel mai înalt plan (all-inclusive), cu o taxă suplimentară de 1000 € / lună.

Domeniul de asistență dedicat 

Punct de contact unic dedicat

Veți avea un agent de asistență dedicat, pe care îl veți cunoaște după nume, dedicat dvs. și companiei dvs., pe care îl puteți contacta în orice moment.

De asemenea, veți avea acces la un buton unic de chat care vă va permite să vă adresați direct agentului dvs. dedicat. De asemenea, veți avea acces la calendarul lor și veți putea programa un apel cu ei.

Acces prioritar la agenții superiori

Dacă aveți nevoie de asistență avansată, vă vom direcționa imediat către un agent tehnic de nivel 2 care are experiență în gestionarea problemelor tehnice complexe.

Revizuirea apelurilor

Puteți rezerva un apel cu agentul dvs. de asistență dedicat pentru asistență, formare de caracteristici sau schimbări de implementare a sistemului de brainstorming.

Ready to improve your productivity with omnichannel help desk software?

Disponibilitatea agentului de asistență dedicat

În afară de asistența de chat 24/7 de pe site-ul nostru și asistența de e-mail standard, veți obține:

  • Asistență dedicată prin chat de la ora 9:00 până la ora 17:00 CET luni – vineri
    • Apelurile primite în afara orelor de program vor fi redirecționate către un mesaj vocal și vom face tot posibilul să apelăm înapoi / să acționăm cât mai curând posibil.
  • Asistență dedicată prin e-mail de la 9:00 A.M. până la ora 17:00 CET luni – vineri
    • Vom colecta e-mailurile primite în afara orelor de program; cu toate acestea, nu putem garanta nicio acțiune până în următoarea zi lucrătoare.
  • Asistență dedicată prin apeluri: puteți rezerva un apel cu agentul dvs. de asistență dedicat în funcție de disponibilitatea calendarului acestuia.

Timpii de răspuns VIP SLA

SeveritateDefinițieTimpi de Răspuns Inițial VizațiTimpi de Răspuns Vizați a fi Urmăriți
Severitatea 1 CriticăServiciul e căzut sau nu este disponibil.
Situația oprește operațiunile comerciale ale clienților și nu există nicio soluție procedurală.
1 oră sau mai puțin.4 ore sau mai puțin. Agenții de asistență vor colabora cu administratorii noștri pentru a restabili serviciul cât mai curând posibil.
Severitate 2 MareDegradare semnificativă a performanței.
Serviciile cloud sunt operaționale, dar prezintă performanțe foarte degradate până la impactul semnificativ asupra utilizării.
1 oră sau mai puțin.4 ore sau mai puțin.
Agenții de asistență vor colabora cu administratorii noștri pentru a restabili serviciul cât mai curând posibil.
Severitate 3 StandardO pierdere parțială a serviciilor cloud cu impact asupra afacerii clienților.
De exemplu, e-mailurile noi nu sunt preluate sau o integrare specifică nu funcționează.
2 ore lucrătoare sau mai puțin.
Agentul dvs. dedicat va iniția contactul în termen de 1-2 ore, de obicei imediat.
2 zile lucrătoare sau mai puțin
Agentul dvs. dedicat se va ocupa de toate comunicările și vă va ține la curent.
Severitate 4 Remedierea erorilorÎntrebare privind o eroare (o problemă non-critică).
De exemplu, întâmpinați o defecțiune specifică atunci când utilizați LiveAgent (de exemplu, o condiție specifică a regulii nu funcționează sau altceva similar).
O zi lucrătoare sau mai puțin
Agentul dvs. dedicat vă va contacta în termen de 24 de ore, de obicei imediat.
Agentul dvs. dedicat se va ocupa de toate comunicările și vă va ține la curent.
Severitate 5 CerereSolicitați o consultație de configurare, sugestie de funcții noi sau orice altă întrebare pentru asistența noastră.
De exemplu, configurarea regulilor de automatizare, consultarea unui caz de utilizare, întrebarea despre o caracteristică sau altele similare.
O zi lucrătoare sau mai puțin.
Agentul dvs. dedicat vă va contacta în termen de 24 de ore, de obicei imediat.
Agentul dvs. dedicat se va ocupa de toate comunicările și vă va ține la curent.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație