Asistență VIP

Disponibilitate & sfera serviciului

Aceasta este o caracteristică suplimentară disponibilă în cazul în care clientul mai mare necesită o persoană dedicată și este disponibilă numai pentru cel mai înalt plan (all-inclusive), cu o taxă suplimentară de 1000 € / lună.

Domeniul de asistență dedicat 

Punct de contact unic dedicat

Veți avea un agent de asistență dedicat, pe care îl veți cunoaște după nume, dedicat dvs. și companiei dvs., pe care îl puteți contacta în orice moment.

De asemenea, veți avea acces la un buton unic de chat care vă va permite să vă adresați direct agentului dvs. dedicat. De asemenea, veți avea acces la calendarul lor și veți putea programa un apel cu ei.

Acces prioritar la agenții superiori

Dacă aveți nevoie de asistență avansată, vă vom direcționa imediat către un agent tehnic de nivel 2 care are experiență în gestionarea problemelor tehnice complexe.

Revizuirea apelurilor

Puteți rezerva un apel cu agentul dvs. de asistență dedicat pentru asistență, formare de caracteristici sau schimbări de implementare a sistemului de brainstorming.

Ready to improve your productivity with omnichannel help desk software?​

Disponibilitatea agentului de asistență dedicat

În afară de asistența de chat 24/7 de pe site-ul nostru și asistența de e-mail standard, veți obține:

  • Asistență dedicată prin chat de la ora 9:00 până la ora 17:00 CET luni – vineri
    • Apelurile primite în afara orelor de program vor fi redirecționate către un mesaj vocal și vom face tot posibilul să apelăm înapoi / să acționăm cât mai curând posibil.
  • Asistență dedicată prin e-mail de la 9:00 A.M. până la ora 17:00 CET luni – vineri
    • Vom colecta e-mailurile primite în afara orelor de program; cu toate acestea, nu putem garanta nicio acțiune până în următoarea zi lucrătoare.
  • Asistență dedicată prin apeluri: puteți rezerva un apel cu agentul dvs. de asistență dedicat în funcție de disponibilitatea calendarului acestuia.

Timpii de răspuns VIP SLA

SeveritateDefinițieTimpi de Răspuns Inițial VizațiTimpi de Răspuns Vizați a fi Urmăriți
Severitatea 1 CriticăServiciul e căzut sau nu este disponibil.
Situația oprește operațiunile comerciale ale clienților și nu există nicio soluție procedurală.
1 oră sau mai puțin.4 ore sau mai puțin. Agenții de asistență vor colabora cu administratorii noștri pentru a restabili serviciul cât mai curând posibil.
Severitate 2 MareDegradare semnificativă a performanței.
Serviciile cloud sunt operaționale, dar prezintă performanțe foarte degradate până la impactul semnificativ asupra utilizării.
1 oră sau mai puțin.4 ore sau mai puțin.
Agenții de asistență vor colabora cu administratorii noștri pentru a restabili serviciul cât mai curând posibil.
Severitate 3 StandardO pierdere parțială a serviciilor cloud cu impact asupra afacerii clienților.
De exemplu, e-mailurile noi nu sunt preluate sau o integrare specifică nu funcționează.
2 ore lucrătoare sau mai puțin.
Agentul dvs. dedicat va iniția contactul în termen de 1-2 ore, de obicei imediat.
2 zile lucrătoare sau mai puțin
Agentul dvs. dedicat se va ocupa de toate comunicările și vă va ține la curent.
Severitate 4 Remedierea erorilorÎntrebare privind o eroare (o problemă non-critică).
De exemplu, întâmpinați o defecțiune specifică atunci când utilizați LiveAgent (de exemplu, o condiție specifică a regulii nu funcționează sau altceva similar).
O zi lucrătoare sau mai puțin
Agentul dvs. dedicat vă va contacta în termen de 24 de ore, de obicei imediat.
Agentul dvs. dedicat se va ocupa de toate comunicările și vă va ține la curent.
Severitate 5 CerereSolicitați o consultație de configurare, sugestie de funcții noi sau orice altă întrebare pentru asistența noastră.
De exemplu, configurarea regulilor de automatizare, consultarea unui caz de utilizare, întrebarea despre o caracteristică sau altele similare.
O zi lucrătoare sau mai puțin.
Agentul dvs. dedicat vă va contacta în termen de 24 de ore, de obicei imediat.
Agentul dvs. dedicat se va ocupa de toate comunicările și vă va ține la curent.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Cum să contactați serviciul clienți BCG prin e-mail, asistență prin chat live, număr de telefon, asistență pe rețelele de socializare și asistență cu autoservire.

Contacte Asistență BCG

LiveAgent este un software popular pentru servicii de clienți, inclusiv sistem de gestionare a reclamațiilor, software pentru centre de apeluri primite și portal clienți. Aceștia oferă și sisteme de telefonie VoIP și software de autoservire. LiveAgent poate fi contactat prin diferite canale de vânzări. Ei își construiesc contul și tabloul de bord pentru clienți și utilizează module cookie.

Cum să contactați serviciul clienți Acronis prin e-mail, asistență prin chat live, număr de telefon, asistență pe rețelele de socializare și asistență de tip autoservire.

Contacte de Asistență Acronis

Acronis provides software for backup with ransomware protection for both home and business use. Their customer support team offers various channels including email, live chat, call center, social media, forums, and self-service. Contact methods include filling out a form, initiating a live chat, calling their support hotline, or leaving a message on social media. Acronis also has a knowledge base for self-service assistance.

Tichetul de asistență este o cerere primită de un sistem de ticketing. Fiecare tichet creat are propriul ID unic. Tichetul de asistență este deschis până când nu este rezolvat.

Tichet de asistență

LiveAgent oferă suport excelent și caracteristici mobile, fiind o alternativă populară la Jira. Platforma permite adăugarea de fişiere şi crearea unui spaţiu online de comunitate pentru clienţi. De asemenea, oferă şi alte resurse conexe, cum ar fi şabloane de e-mail şi software pentru gestionarea proiectelor.

Fiecare tichet are propria durată de viață. Rezolvat, Deschis, Nou, etc. Când un anumit tichet necesită atenție specială, status-ul acestuia poate fi personalizat.

Status personalizat

LiveAgent oferă soluții pentru îmbunătățirea serviciului de asistență pentru clienți, inclusiv gestionarea eficientă a clienților, reducerea scorului de efort al clienților și creșterea satisfacției acestora prin oferirea de resurse utile și asistență de calitate. Compania utilizează soluții soft pentru centre de apeluri, portaluri de clienți și gestionare a e-mailurilor, și oferă integrări și alternativă. În plus, există o listă de verificare pentru asigurarea calității serviciului de asistență care include aspecte importante precum adresarea clientului pe nume și propunerea de soluții clare.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație