Turn Clicks into Cash

Earn Effortlessly with Post Affiliate Pro!

Asistență VIP

Disponibilitate & sfera serviciului

Aceasta este o caracteristică suplimentară disponibilă în cazul în care clientul mai mare necesită o persoană dedicată și este disponibilă numai pentru cel mai înalt plan (all-inclusive), cu o taxă suplimentară de 1000 € / lună.

Domeniul de asistență dedicat 

Punct de contact unic dedicat

Veți avea un agent de asistență dedicat, pe care îl veți cunoaște după nume, dedicat dvs. și companiei dvs., pe care îl puteți contacta în orice moment.

De asemenea, veți avea acces la un buton unic de chat care vă va permite să vă adresați direct agentului dvs. dedicat. De asemenea, veți avea acces la calendarul lor și veți putea programa un apel cu ei.

Acces prioritar la agenții superiori

Dacă aveți nevoie de asistență avansată, vă vom direcționa imediat către un agent tehnic de nivel 2 care are experiență în gestionarea problemelor tehnice complexe.

Revizuirea apelurilor

Puteți rezerva un apel cu agentul dvs. de asistență dedicat pentru asistență, formare de caracteristici sau schimbări de implementare a sistemului de brainstorming.

Ready to improve your productivity with omnichannel help desk software?​

Disponibilitatea agentului de asistență dedicat

În afară de asistența de chat 24/7 de pe site-ul nostru și asistența de e-mail standard, veți obține:

  • Asistență dedicată prin chat de la ora 9:00 până la ora 17:00 CET luni – vineri
    • Apelurile primite în afara orelor de program vor fi redirecționate către un mesaj vocal și vom face tot posibilul să apelăm înapoi / să acționăm cât mai curând posibil.
  • Asistență dedicată prin e-mail de la 9:00 A.M. până la ora 17:00 CET luni – vineri
    • Vom colecta e-mailurile primite în afara orelor de program; cu toate acestea, nu putem garanta nicio acțiune până în următoarea zi lucrătoare.
  • Asistență dedicată prin apeluri: puteți rezerva un apel cu agentul dvs. de asistență dedicat în funcție de disponibilitatea calendarului acestuia.

Timpii de răspuns VIP SLA

SeveritateDefinițieTimpi de Răspuns Inițial VizațiTimpi de Răspuns Vizați a fi Urmăriți
Severitatea 1 CriticăServiciul e căzut sau nu este disponibil.
Situația oprește operațiunile comerciale ale clienților și nu există nicio soluție procedurală.
1 oră sau mai puțin.4 ore sau mai puțin. Agenții de asistență vor colabora cu administratorii noștri pentru a restabili serviciul cât mai curând posibil.
Severitate 2 MareDegradare semnificativă a performanței.
Serviciile cloud sunt operaționale, dar prezintă performanțe foarte degradate până la impactul semnificativ asupra utilizării.
1 oră sau mai puțin.4 ore sau mai puțin.
Agenții de asistență vor colabora cu administratorii noștri pentru a restabili serviciul cât mai curând posibil.
Severitate 3 StandardO pierdere parțială a serviciilor cloud cu impact asupra afacerii clienților.
De exemplu, e-mailurile noi nu sunt preluate sau o integrare specifică nu funcționează.
2 ore lucrătoare sau mai puțin.
Agentul dvs. dedicat va iniția contactul în termen de 1-2 ore, de obicei imediat.
2 zile lucrătoare sau mai puțin
Agentul dvs. dedicat se va ocupa de toate comunicările și vă va ține la curent.
Severitate 4 Remedierea erorilorÎntrebare privind o eroare (o problemă non-critică).
De exemplu, întâmpinați o defecțiune specifică atunci când utilizați LiveAgent (de exemplu, o condiție specifică a regulii nu funcționează sau altceva similar).
O zi lucrătoare sau mai puțin
Agentul dvs. dedicat vă va contacta în termen de 24 de ore, de obicei imediat.
Agentul dvs. dedicat se va ocupa de toate comunicările și vă va ține la curent.
Severitate 5 CerereSolicitați o consultație de configurare, sugestie de funcții noi sau orice altă întrebare pentru asistența noastră.
De exemplu, configurarea regulilor de automatizare, consultarea unui caz de utilizare, întrebarea despre o caracteristică sau altele similare.
O zi lucrătoare sau mai puțin.
Agentul dvs. dedicat vă va contacta în termen de 24 de ore, de obicei imediat.
Agentul dvs. dedicat se va ocupa de toate comunicările și vă va ține la curent.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Un serviciu clienți excelent începe cu un software de asistență mai bun. Vedeți beneficiile LiveAgent și începeți să îl utilizați în 5 minute.

Oferiți clienților servicii de asistență excelente.

LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.

Anexați fișiere la articolele din baza de cunoștințe. Încercați funcția LiveAgent de adăugare de anexe în articole. Citiți mai multe în prezentul articol.

Anexe în articole

Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Programați o demonstrație

LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Programați o demonstrație

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Programați o demonstrație
Start Free Trial x