agreement illustration

Doriți un parteneriat?

Aceasta este o veste minunată! Luați legătura direct cu vicepreședintele nostru de vânzări și discutați despre posibilele opțiuni de parteneriat la care doriți să participați. Utilizați butonul de contact de mai jos pentru a-i scrie direct și pentru a începe noua călătorie.

Nu ne cunoașteți încă?

Cunoașteți puterea software-ului de birou de asistență pe canale multiple și vedeți tipul de impact pe care îl aduce multor companii din întreaga lume în mai multe domenii ale afacerilor și industriilor. Aduceți LiveAgent mai aproape de piața dvs. locală și beneficiați de parteneriatul reciproc. 

introduce web metrics - illustration
agreement illustration

Nevoi specifice?

Realizăm cereri de propuneri (RFP) pentru clienții noștri pe nevoi uzuale. Înțelegem că unele companii au politici interne specifice și suntem bucuroși să răspundem la orice întrebare pe care ați putea-o avea. Contactați-ne pentru mai multe detalii.

Articole legate deDoriți un parteneriat?
Cum să contactați serviciul clienți Acronis prin e-mail, asistență prin chat live, număr de telefon, asistență pe rețelele de socializare și asistență de tip autoservire.

Contacte de Asistență Acronis

Descoperiți cum LiveAgent poate avantaja afacerea dumneavoastră. Programați o demonstrație și aflați mai multe despre actualizări și reduceri.

Cum să contactați serviciul pentru clienți AdRoll prin e-mail, asistență prin chat live, număr de telefon, asistență pentru rețelele sociale și asistență pentru autoservire.

Contacte pentru biroul de asistență AdRoll

AdRoll este o platformă de marketing pentru e-commerce care oferă suport prin e-mail, social media și self-service. Contactul se poate face și prin baza de cunoștințe a companiei.

Cum puteți contacta serviciul clienți Moovit prin intermediul serviciilor de email, live chat, telefon, rețele de socializare și centru de auto-suport.

Canalele de comunicare ale Moovit

"Marketing Summarizare în limba RO: Serviciul meu ca sumarizator GPT este de a furniza un rezumat concis și relevant al textului dat."

Atunci când nu aveți clienți, nu veți vinde. Dacă aveți clienți mulțumiți și fericiți, aceștia se vor întoarce și vor cumpăra din nou de la dvs.

Serviciul de relații cu clienții

Echipa de serviciu pentru clienți trebuie să răspundă la recenzii negative, să dezvolte conținut util și să urmărească KPI-uri pentru a proteja reputația brandului. Un helpdesk omnicanal poate îmbunătăți experiența clienților și reduce costurile.

Cum să contactați serviciul clienți Vonage prin e-mail, asistență prin chat live, număr de telefon, asistență pe rețelele de socializare și asistență de tip autoservire.

Contacte de Asistență Vonage

Vonage oferă servicii de comunicații unificate, centre de contact și API-uri. Acestea includ asistență prin e-mail, telefon, rețele sociale și autoservire. Nu oferă chat live, dar poate fi contactată la adresa de e-mail sau prin linii telefonice de asistență.

Folosiți șabloanele noastre gratuite de e-mail de achiziție a clienților pentru toate ocaziile! Îmbunătățiți implicarea clienților, rata de respingere a e-mailurilor și multe altele!

Șabloane de e-mail de achiziție

Colectarea feedback-ului și utilizarea instrumentelor precum LiveAgent și NiceReply sunt importante pentru îmbunătățirea serviciului pentru clienți.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație