agreement illustration

Doriți un parteneriat?

Aceasta este o veste minunată! Luați legătura direct cu vicepreședintele nostru de vânzări și discutați despre posibilele opțiuni de parteneriat la care doriți să participați. Utilizați butonul de contact de mai jos pentru a-i scrie direct și pentru a începe noua călătorie.

Nu ne cunoașteți încă?

Cunoașteți puterea software-ului de birou de asistență pe canale multiple și vedeți tipul de impact pe care îl aduce multor companii din întreaga lume în mai multe domenii ale afacerilor și industriilor. Aduceți LiveAgent mai aproape de piața dvs. locală și beneficiați de parteneriatul reciproc. 

introduce web metrics - illustration
agreement illustration

Nevoi specifice?

Realizăm cereri de propuneri (RFP) pentru clienții noștri pe nevoi uzuale. Înțelegem că unele companii au politici interne specifice și suntem bucuroși să răspundem la orice întrebare pe care ați putea-o avea. Contactați-ne pentru mai multe detalii.

Related Articles to Doriți un parteneriat?
LiveAgent caută noui membri ai echipei pentru diverse poziții. Acestea includ administrator sistem, director de marketing, programator PHP, copywriter și manager junior de succes a clienților. Beneficiile includ birou la domiciliu până la sfârșitul COVID-19, program de lucru flexibil, birouri moderne, indemnizație zilnică pentru prânz, card multisport și multe altele. Domeniile de lucru variază de la întreținerea infrastructurii cloud și monitorizarea siguranței până la crearea de noi funcții pentru software-ul de asistență.

Carieră

LiveAgent caută noui membri ai echipei pentru diverse poziții. Acestea includ administrator sistem, director de marketing, programator PHP, copywriter și manager junior de succes a clienților. Beneficiile includ birou la domiciliu până la sfârșitul COVID-19, program de lucru flexibil, birouri moderne, indemnizație zilnică pentru prânz, card multisport și multe altele. Domeniile de lucru variază de la întreținerea infrastructurii cloud și monitorizarea siguranței până la crearea de noi funcții pentru software-ul de asistență.

Cum să contactați serviciul clienți al SalesForce prin e-mail, asistență live chat, număr de telefon, asistență social media și asistență self-service.

Contacte pentru biroul de asistență SalesForce

SalesForce oferă multiple metode de contact pentru serviciul clienți, cum ar fi conversații directe prin butonul de pe pagina lor de internet, telefon sau bază de cunoștințe. Nu oferă asistență prin poștă electronică, dar este disponibilă prin intermediul rețelelor sociale. SLA-ul nu este disponibil, însă informații juridice precum termenii și condițiile sunt disponibile pe site-ul lor. SalesForce este o companie americană care dezvoltă și distribuie software de afaceri în cloud.

Doriți să primiți răspunsuri concrete la întrebări specifice legate de program? Contactați-ne și vom reveni la dvs. cu răspunsurile.

Solicitați mai multe informații

LiveAgent este o soluție pentru îmbunătățirea asistenței clienților cu ajutorul chat-ului și a integrării cu rețelele sociale și telefonul. Centrul de servicii pentru clienți este important pentru satisfacerea cererilor și așteptărilor clienților. Programele de fidelizare și un serviciu clienți remarcabil sunt cheia pentru menținerea profitabilității într-o piață competitivă. LiveAgent are peste 180 de funcții și peste 195 de integrări.

Adresele partenerilor sunt adrese de e-mail către organizații cu care firma noastră are un acord de partajare. Acest lucru este util atunci când încercați să preveniți apariția buclelor de e-mail.

Adresele partenerilor

Portalul de asistență LiveAgent oferă o gamă variată de suport pentru migrarea datelor, starea sistemului și jurnalul de modificări. Compania se mandreste cu premii si certificate, iar partenerii săi beneficiază de programul de afiliere și parteneriat cu LiveAgent. În plus, platforma vine cu suport pentru software-ul serviciului clienților, sisteme de telefonie VoIP, software-ul de autoservire și multe altele. Vă puteți înscrie gratuit și veți primi cele mai recente știri despre actualizări și reduceri LiveAgent.

Este dificil să efectuați un apel de vânzare care să se transforme în vânzări. Această listă de verificare privind apelurile de vânzări face acest lucru posibil. Completați-o și încheiați o afacere astăzi.

Listă de verificare privind apelurile de vânzări

Această listă de verificare oferă sfaturi practice pentru apelurile de vânzări. Primii pași includ căutarea de contacte și aflarea despre interacțiunile anterioare cu clienții. Este important să cunoașteți trecutul potentialilor clienți și să vizitați profilul lor LinkedIn. Pregătiți propunerea unică de valoare (UVP) și stabiliți obiectivele apelului în avans. Treceți fără probleme la subiectul de afaceri și adresați întrebări deschise pentru a afla despre obiectivele și provocările prospectului. Prezentați soluția dvs și răspundeți la obiecții. Identificați factorii de decizie și întrebați despre buget. Oferiți o abordare individuală și pregătiți o ofertă personalizată. Trimiteți un mesaj de mulțumire și stabiliți un program pentru apelurile ulterioare. Cereți întotdeauna feedback.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație