Doriți să vă duceți biroul de asistență pentru clienți la nivelul următor? Spuneți adio unei căsuțe poștale comune și migrați-vă datele din Outlook. Îmbinați-vă conturile de e-mail cu LiveAgent pentru a urmări mai bine solicitările clienților, a le rezolva mai repede și a crește satisfacția clienților.
LiveAgent este soluția supremă de birou de asistență cu mai multe instrumente, caracteristici, integrări și asistență pentru a vă oferi cea mai bună asistență pentru clienți dintr-un singur tablou de bord. Citiți mai departe și aflați mai multe sau începeți încercarea gratuită de 14 zile astăzi.
Sistemul de tichete vă organizează comunicarea în funcție de diferite standarde de importanță
E-mail, chat live, call center, bază de informații sau chiar asistență pentru rețele sociale
Suntem aici pentru dvs. când aveți nevoie de informații sau de rezolvarea unei probleme
Trecerea la LiveAgent nu înseamnă că trebuie să renunțați la contul dvs. Microsoft Outlook. Migrarea datelor dvs. înseamnă integrarea contului dvs. de e-mail în LiveAgent și transferul datelor, astfel încât să le puteți urmări mai bine.
Dacă nu sunteți sigur cum să migrați toate datele dvs. din Outlook în LiveAgent, contactați-ne după ce creați un cont nou și vom fi bucuroși să vă ajutăm sau să vă migram noi datele. Procesul de migrare este sigur și securizat, astfel încât nu trebuie să vă faceți griji cu privire la pierderea datelor dvs. Porniți perioada de încercare gratuită și anunțați-ne când sunteți gata să începeți procesul de migrare.
Migrați lista de contacte în LiveAgent
E-mailuri și alte tipuri de comunicare din Outlook
Și etichetele pot fi migrate
Transferați feedback-urile
E-mailul dvs. se poate transforma într-un sistem de tichete organizat în care puteți urmări mai bine solicitările clienților, puteți marca problemele ca fiind rezolvate și vă puteți gestiona mai bine biroul de asistență. E-mailul este doar începutul.
Sistemul nostru de tichete include și alte instrumente. Vorbim despre cel mai rapid widget de chat live pentru site-ul dvs., call center, baza de cunoștințe sau chiar asistență pentru rețele sociale. Conectați-vă Facebook Messenger, Twitter, Instagram sau Viber. Acoperiți canalele importante utilizate cel mai mult de clienții din întreaga lume și urmăriți-le dintr-un singur tablou de bord. Vă puteți îmbunătăți fluxul de lucru cu mai multe integrări și puteți profita de diverse caracteristici.
Înțelegem importanța oferirii de asistență excelentă pentru clienți. De aceea facem tot posibilul să ne ajutăm clienții atunci când au nevoie. LiveAgent oferă asistență pentru clienți 24/7 cu toate planurile.
Oferiți asistență excelentă având dvs. o asistență excelentă. Contactați-ne când aveți nevoie de informații, când trebuie să rezolvați o problemă sau când doriți să aflați mai multe despre utilizarea LiveAgent. Ne puteți contacta oricând și oriunde doriți – pe e-mail, bază de cunoștințe, prin call center, rețele sociale sau chat live. Doriți să obțineți un sprijin extraordinar cu noul dvs. birou de asistență? Faceți clic pe butonul de mai jos.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Migrați datele dvs. de la oricare dintre furnizorii de soluții software enumerați mai jos, gratuit. Faceți schimbarea astăzi. Vă puteți baza pe noi.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.