Spuneți la revedere programelor informatice lente și neperformante

Treceți la LiveAgent și migrați-vă astăzi datele din Olark.

  • ✓ Fără tarif de configurare
  • ✓ Asistență pentru clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrați de la Olark?

Luați în calcul migrarea datelor de la Olark? Încercați LiveAgent și mutați-vă datele într-un nou program de servicii de asistență. Aduceți-vă serviciul de clienți la un cu totul alt nivel cu programul nostru și îmbunătățiți-vă relațiile cu clienții. Alegeți perioada de încercare gratuită și testați funcțiile LiveAgent chiar astăzi.
  • Badge for front runner in real estate CRM software

Ce date pot fi migrate din Olark?

Persoane

Importați profilurile administratorilor, agenților și persoanelor de contact

Tichete

Toate formele de comunicare cu clienții dumneavoastră

Etichete

Păstrați etichetele importante

Comparație între Olark și LiveAgent

Caracteristici LiveAgent
Încercați cea mai bună alternativă de servicii de asistență pentru clienți! Nu este necesar cardul bancar.
Olark
Sistem de gestionare a tichetelor
Dispune de un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările aferente serviciilor pentru clienți.
LiveAgent oferă sistem de gestionare a tichetelor.
Olark nu oferă sistem de gestionare a tichetelor.
Conversații directe
O interfață de conversații directe care poate fi implementată pe oricare pagină de internet.
LiveAgent oferă conversații directe în planul Tichet+conversații la prețul de 29$/agent/lună.
Olark oferă conversații directe în planul de 19$/agent/lună.
Centru de apeluri
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri prin folosirea distribuirii automate a apelurilor.
LiveAgent oferă centru de apeluri.
Olark nu oferă centru de apeluri.
Autoservire
O caracteristică care permite construirea unui portal de clienți la care clienții se pot înregistra în vederea accesării tichetelor anterioare și conținutului bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portal de autoservire.
Olark nu oferă portal de autoservire.
Facebook
O integrare pentru Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
Olark nu oferă integrare pentru Facebook.
Twitter
O integrare pentru Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la mesajele Tweet direct din programul informatic.
LiveAgent oferă integrare pentru Twitter.
Olark nu oferă integrare pentru Twitter.
Instagram
O integrare pentru Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
Olark oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare pentru Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
Olark nu oferă integrare pentru Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de îndrumare.
LiveAgent oferă bază de cunoștințe.
Olark nu oferă bază de cunoștințe.
Forum pentru clienți
Un forum virtual pentru clienți integrat direct în baza de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
Olark nu oferă forum pentru clienți.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru care pot fi automatizate pentru eliminarea activităților repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet pentru 15$/agent/lună.
Olark oferă automatizare și reguli în planul de 19$/agent/lună.
API
Un set de funcții care permit funcționarea concomitentă a diferitor aplicații.
LiveAgent oferă funcții API în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Olark oferă funcții API în planul de 19$/agent/lună.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a discuta cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
Olark nu oferă caracteristici IVR.
Apeluri video
Un tip de apel cu semnal video integrat, asemănător cu apelurile pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Olark nu oferă apeluri video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră sau nu sunt șterse și pot fi vizualizate oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Olark oferă istoric nelimitat în planul de 19$/agent/lună.
Pagini de internet nelimitate
Programul informatic poate fi utilizat pe un număr nelimitat de pagini de internet.
LiveAgent oferă pagini de internet nelimitate în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Olark oferă pagini de internet nelimitate în planul de 19$/agent/lună.
Butoane de conversații nelimitate
Pe paginile de internet pot fi implementate butoane nelimitate pentru conversații.
LiveAgent oferă butoane nelimitate pentru conversații.
Olark nu oferă butoane nelimitate pentru conversații.
Mesaje/tichete nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de mesaje prin poștă electronică și tichete.
LiveAgent oferă mesaje/tichete nelimitate.
Olark nu oferă mesaje/tichete nelimitate.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând.
LiveAgent oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
Olark nu oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență 24/7
Asistența pentru clienți este disponibilă 24/7, fără limitarea numărului de solicitări care pot fi trimise.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
Olark nu oferă asistență nelimitată 24/7.
Maximum queue time

Migrați astăzi la LiveAgent

Ce veți obține este o soluție excelentă pentru un birou de asistență cu instrumentele, caracteristicile și integrările potrivite pentru echipa dumneavoastră de asistență. Îmbunătățiți-vă relațiile cu clienții cu sistemul nostru fiabil de gestionare a tichetelor, conversații directe extrem de rapide, bază de cunoștințe, centru de apeluri sau asistență pe rețele sociale. LiveAgent se poate ocupa de conturile de Facebook Messenger, Twitter, Instagram și chiar Viber. Obțineți clienți, ocupați-vă de marketing prin poștă electronică sau de automatizarea activităților comerciale și de marketing și oferiți cea mai bună experiență clienților cu LiveAgent.

Beneficiile migrării de la Olark la LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Clienți satisfăcuți

Oferiți asistență excelentă clienților dumneavoastră și obțineți asistență excepțională 24/7 de la LiveAgent
Service desk

Programul suprem de servicii de asistență

LiveAgent dispune de toate instrumentele, caracteristicile și integrările necesare pentru a vă face treaba ca la carte
Net promoter score NPS

Bani economisiți, bani câștigați

Instrumentele noastre proactive vă ajută să vă creșteți veniturile la un preț rezonabil
Resolution time

Economie de timp

Instrumentele noastre vă permit să faceți mai mult în același interval de timp

Deveniți social cu setul nostru de instrumente

Un program excelent de comunicare cu clienții trebuie să ofere instrumente excepționale pentru îmbunătățirea fluxului de lucru al agenților și pentru a oferi asistență rapidă clienților. Avem ceva în plus față de instrumentele standard, cum ar fi poștă electronică, sisteme de gestionare a tichetelor, centru de apeluri și bază de cunoștințe.

Ce ziceți de asistență excepțională prin poștă electronică, mesagerie instantanee, program de conversații directe sau un sistem de gestionare extraordinar? Interfața noastră pentru conversații este cea mai rapidă de pe piață, cu o viteză de afișare a conversațiilor de 2,5 secunde. În plus, oferim asistență pentru rețele sociale ca Facebook Messenger, Twitter, Viber și chiar Instagram. Oferiți ajutor clienților prin orice canal ales de către aceștia și continuați să mențineți totul organizat în tabloul de bord.

increase availability

Faceți cunoștință cu instrumentele noastre

get inspired

Asistență 24/7 inclusă

Menținerea vie a comunicării este specialitatea noastră. Oferim clienților noștri asistență 24/7. Contactați-ne oricând aveți nevoie de ajutor sau pur și simplu doriți să ne adresați o întrebare. Ne desfășurăm activitățile la fel ca dumneavoastră. Cu LiveAgent. Aceasta înseamnă că puteți alege orice canal de comunicare doriți. Trimiteți-ne un mesaj prin poștă electronică, scrieți-ne în fereastra de conversații, contactați-ne pe rețelele sociale sau sunați-ne oricând doriți. Totul este inclus în planul nostru, așa că vă îndemnăm să beneficiați din plin. Vom face tot ceea ce ne stă în putință pentru a vă ajuta.

Peste 3.000 de recenzii pe Trustpilot | GetApp | G2 crowd

Un cuvânt de la clienții noștri

Migrați de la alte programe?

Migrați-vă gratuit datele de la oricare dintre furnizorii de soluții informatice enumerați mai jos. Faceți schimbarea astăzi. Avem tot ce vă trebuie și ne ocupăm de tot pentru dumneavoastră.
AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Articole legate deMigrare de la Olark
Un administrator de cont este cineva care gestionează toate conturile dintr-un anumit program - software. Administratorul poate face modificări, actualizări sau reseta parole.

Administratorul de cont

Configurarea limbilor de sistem, pluginurilor și protecției prin IP-uri interzise sunt importante în LiveAgent pentru o experiență de asistență eficientă. Administratorii de cont au acces la configurări și rapoarte, gestionând performanța agenților.

Gestionați mai rapid comunicarea afiliată cu integrarea Post Affiliate Pro pentru LiveAgent. Plasați un buton de chat live pe panoul de afiliere.

Post Affiliate Pro

LiveAgent este un software pentru experiența clienților, cu caracteristici precum sistemul de tichete de asistență, software-ul de centru de apeluri de intrare, software-ul de autoservire și raportare și analiză pentru urmărirea succesului. Aceste instrumente pot îmbunătăți satisfacția clienților și reduce costurile de asistență. LiveAgent poate fi personalizat și instalat, iar utilizatorii primesc datele de autentificare prin e-mail după finalizarea instalării. Pagina de internet utilizează module cookie. Utilizatorii pot programa un apel pentru a vedea cum LiveAgent poate fi avantajos pentru afacerile lor.

Checklists - Lista De Verificare Asigurare Calitate Call Center

Listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului

Folosiți această listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului pentru a vă asigura că agenții dvs. sunt capabili să gestioneze fiecare apel - fără excepție.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x