V-ați săturat de software-ul dvs. de birou?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă Jira de pe piață.

Începeți | 14 zile gratuit

Vedeți-l în Acțiune

Folosit de

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați o alternativă Jira?

Căutați o nouă modalitate de a urmări problemele clienților? LiveAgent este soluția supremă de birou de asistență pentru afacerea dvs.

Un sistem fiabil de tichete, acoperă un număr mare de canale de comunicare, caracteristicile utile și integrările fac din LiveAgent alegerea potrivită.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 motive pentru care companiile aleg să migreze la LiveAgent

Union icon

Satisfacție îmbunătățită

LiveAgent crește satisfacția clienților și îmbunătățește ratele de conversie.

Increase icon

Productivitate crescută

Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe întrebări ale clienților datorită căsuței noastre universale.

Group 370 icon

Bogat în caracteristici

Peste 175 de funcții pentru a vă face fluxul de lucru mai ușor și mai plăcut.

Jira în comparație cu LiveAgent

Caracteristici Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar un card de credit.
Jira
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă ticketing pentru 15 USD/ per agent / pe lună. Jira oferă ticketing pentru 20 USD/ per agent / pe lună.
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat live. Jira nu oferă Chat live.
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center. Jira nu oferă Call Center.
Self-Service
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa ticketele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă self-service în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună. Jira oferă self-service în plan pentru 20 USD / per agent / pe lună.
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Facebook. Jira nu oferă o integrare Facebook.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter în planul de tickete pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare. Jira oferă o integrare Twitter în plan pentru 20 USD / per agent / pe lună.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și menționează și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Instagram. Jira nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de birou de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Viber. Jira nu oferă o integrare Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună. Jira nu oferă o bază de cunoștințe.
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum clienților în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună. Jira oferă forum clienților în plan pentru 20 USD / per agent / pe lună.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună. Jira oferă automatizare și reguli în plan pentru 20 USD / per agent / pe lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 USD / per agent / pe lună. Jira LiveAgent oferă funcții API în plan pentru 20 USD / pe lună.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR. Jira nu oferă funcții IVR.
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video. Jira nu oferă apeluri video.
Istoric Nelimitat
Ticketele nu expiră sau nu se șterg – le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună. Jira oferă istoric nelimitat în plan pentru 40 USD / per agent / pe lună.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate. Jira nu oferă site-uri web nelimitate.
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună. Jira nu oferă butoane de chat nelimitate.
Tickete / E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tickete.
LiveAgent oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje pentru 15 USD / per agent / pe lună. Jira oferă tickete / mesaje nelimitate în plan pentru 20 USD / per agent / pe lună.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor. Jira nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună. Jira oferă suport nelimitat 24/7 în plan pentru 40 USD / per agent / pe lună.

undraw app installation mbdv

Alternativă puternică Jira

În cazul în care doriți să oferiți asistență cu un instrument diferit și de încredere, LiveAgent vă va sprijini.

LiveAgent vă extinde comunicarea prin mai multe canale, cum ar fi e-mail, chat live, social media (Facebook, Twitter și Instagram), call center și bază de cunoștințe. De ce să vă mulțumiți cu mai puțin?

Deveniți social

Oamenii devin mai sociali în fiecare zi, deci este important să oferiți asistență prin intermediul rețelelor sociale, nu doar prin canalele tradiționale.

LiveAgent este mândru că este una dintre puținele soluții de asistență care acoperă nu doar Facebook și Twitter, ci și Instagram. Mai mult, lucrăm la integrarea Viber în software-ul nostru. LiveAgent acoperă un număr mare de canale, deci nu trebuie să le contactați separat. Oferiți asistență mai bună cu LiveAgent.

undraw social notifications ro8o
undraw Savings dwkw

Totul la un preț excelent

Obțineți toate cele mai bune instrumente și caracteristici la un preț excelent. LiveAgent are trei planuri plătite echitabil, care sunt dotate cu tot ce aveți nevoie pentru a oferi un sprijin mai bun.

Tot ce trebuie să faci este să-l alegi pe cel care vi se potrivește cel mai bine. Vedeți planurile noastre plătite și aflați mai multe.

Aflați mai multe

Vedeți de ce trec companiile la LiveAgent


winners ao2o

Căutați un software de asistență mai bun?

LiveAgent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Comparați-ne cu un alt software

Sunteți curios să vedeți cum ne adaptăm la alte soluții software populare? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.

Articole legate deAlternativă la Jira
Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Noticias

El uso de WhatsApp para el servicio al cliente es una excelente manera de crear un canal de comunicación directa. Los programas de CRM pueden mejorar la satisfacción del cliente. Zendesk y ServiceNow son opciones destacadas. Los sistemas de tickets de problemas son esenciales para brindar soporte al cliente. LiveAgent ofrece una variedad de características y alternativas para el servicio al cliente.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x