Căutați o nouă modalitate de a urmări problemele clienților? LiveAgent este soluția supremă de birou de asistență pentru afacerea dvs.
Un sistem fiabil de tichete, acoperă un număr mare de canale de comunicare, caracteristicile utile și integrările fac din LiveAgent alegerea potrivită.
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
LiveAgent crește satisfacția clienților și îmbunătățește ratele de conversie.
Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe întrebări ale clienților datorită căsuței noastre universale.
Peste 175 de funcții pentru a vă face fluxul de lucru mai ușor și mai plăcut.
Caracteristici | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar un card de credit.
|
Jira
|
---|---|---|
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
|
LiveAgent oferă ticketing pentru 15 USD/ per agent / pe lună.
|
Jira oferă ticketing pentru 20 USD/ per agent / pe lună.
|
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
|
LiveAgent oferă Chat live.
|
Jira nu oferă Chat live.
|
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
|
LiveAgent oferă Call Center.
|
Jira nu oferă Call Center.
|
Self-Service
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa ticketele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă self-service în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
Jira oferă self-service în plan pentru 20 USD / per agent / pe lună.
|
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
|
Jira nu oferă o integrare Facebook.
|
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
|
LiveAgent oferă o integrare Twitter în planul de tickete pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
|
Jira oferă o integrare Twitter în plan pentru 20 USD / per agent / pe lună.
|
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și menționează și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
|
Jira nu oferă o integrare Instagram.
|
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de birou de asistență social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Viber.
|
Jira nu oferă o integrare Viber.
|
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
|
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
Jira nu oferă o bază de cunoștințe.
|
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă forum clienților în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
Jira oferă forum clienților în plan pentru 20 USD / per agent / pe lună.
|
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
Jira oferă automatizare și reguli în plan pentru 20 USD / per agent / pe lună.
|
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
Jira LiveAgent oferă funcții API în plan pentru 20 USD / pe lună.
|
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă funcții IVR.
|
Jira nu oferă funcții IVR.
|
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video.
|
Jira nu oferă apeluri video.
|
Istoric Nelimitat
Ticketele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
Jira oferă istoric nelimitat în plan pentru 40 USD / per agent / pe lună.
|
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
|
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
|
Jira nu oferă site-uri web nelimitate.
|
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
|
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
Jira nu oferă butoane de chat nelimitate.
|
Tickete / E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tickete.
|
LiveAgent oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
Jira oferă tickete / mesaje nelimitate în plan pentru 20 USD / per agent / pe lună.
|
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
|
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Jira nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
|
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
Jira oferă suport nelimitat 24/7 în plan pentru 40 USD / per agent / pe lună.
|
În cazul în care doriți să oferiți asistență cu un instrument diferit și de încredere, LiveAgent vă va sprijini.
LiveAgent vă extinde comunicarea prin mai multe canale, cum ar fi e-mail, chat live, social media (Facebook, Twitter și Instagram), call center și bază de cunoștințe. De ce să vă mulțumiți cu mai puțin?
Oamenii devin mai sociali în fiecare zi, deci este important să oferiți asistență prin intermediul rețelelor sociale, nu doar prin canalele tradiționale.
LiveAgent este mândru că este una dintre puținele soluții de asistență care acoperă nu doar Facebook și Twitter, ci și Instagram. Mai mult, lucrăm la integrarea Viber în software-ul nostru. LiveAgent acoperă un număr mare de canale, deci nu trebuie să le contactați separat. Oferiți asistență mai bună cu LiveAgent.
Obțineți toate cele mai bune instrumente și caracteristici la un preț excelent. LiveAgent are trei planuri plătite echitabil, care sunt dotate cu tot ce aveți nevoie pentru a oferi un sprijin mai bun.
Tot ce trebuie să faci este să-l alegi pe cel care vi se potrivește cel mai bine. Vedeți planurile noastre plătite și aflați mai multe.
“Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert
Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik
„Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron
„Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam
„Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad
„Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga
“Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal
„Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison
LiveAgent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Sunteți curios să vedeți cum ne adaptăm la alte soluții software populare? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.
Avantajele suplimentare ale utilizării LiveAgent față de Jira includ satisfacția crescută a clienților, fidelizarea clienților, scăderea costurilor serviciilor pentru clienți, rata redusă a churn și un flux de lucru mai bun al agentului.
Căutați o alternativă ZenDesk Talk?
LiveAgent este un serviciu de asistență cu caracteristici bogate care a înlocuit alte soluții precum Zendesk, Freshdesk și altele pentru mulți utilizatori. Prețul accesibil și asistența excelentă sunt aspecte apreciate, precum și nivelul avansat de automatizare și integrările bune. LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și oferă chat live, formulare de contact, baze de date și integrare cu rețelele sociale. Funcționalitatea este minunată și serviciul funcționează stabil pe platformele mobile.
Sunteți în căutarea unei alternative la TeamSupport?
LiveAgent este o soluție multichannel pentru suportul clienților care poate fi o alternativă mai bună decât TeamSupport. Furnizează suport prin toate canalele de comunicare relevante și oferă o perioadă de încercare gratuită de 7 sau 30 de zile. Pentru a începe, trebuie să creați un cont gratuit și să alegeți un nume pentru subdomeniul LiveAgent.
Căutați o alternativă la LiveHelpNow?
LiveAgent este o soluție de asistență pentru clienți preferată de mulți utilizatori care au renunțat la Zendesk sau alte sisteme similare. Utilizatorii sunt mulțumiți de funcționalitatea și ușurința de utilizare a LiveAgent, precum și de prețurile mai accesibile și de echipa de asistență utilă, disponibilă 24x7. În plus, LiveAgent oferă o gamă largă de caracteristici, precum chat live, integrare cu rețelele sociale și suport pentru e-mailuri alias.
Căutați o alternativă pentru Gist?
LiveAgent este un serviciu de asistență și suport pentru clienți, care are o serie de funcții utile, inclusiv formulare de contact, chat live, integrare cu rețelele sociale și baze de date. Mulți utilizatori care au trecut la acest serviciu afirmă că este mai bun decât alte servicii, cum ar fi ZenDesk, datorită prețului, caracteristicilor și asistenței bune pentru clienți. LiveAgent are, de asemenea, o echipă de asistență excelentă și acceptă foi de calcul în e-mailurile sale.
Căutați o alternativă la Novocall?
LiveAgent este o alternativă la Novocall pentru asistență clienți pe mai multe canale. Beneficiile includ colectarea și automatizarea solicitărilor clienților într-un singur loc pentru a crește retenția clienților și a îmbunătăți experiența acestora. Informații despre clienți, agenți, tichete și administratori pot fi transferate la LiveAgent.
Sunteți în căutarea unei alternative la Smartsupp?
Compară SmartsUpp și LiveAgent, două platforme de suport pentru clienți. LiveAgent oferă mai multe funcționalități, inclusiv integrarea pentru Instagram, Viber, baza de informații, forum pentru clienți, automatizare și reguli, API, IVR, apeluri video, istoric nelimitat, număr nelimitat de website-uri și butoane de chat, email-uri/tichete nelimitate, înregistrarea nelimitată a apelurilor și suport permanent 24/7. În schimb, SmartsUpp oferă doar unele dintre aceste funcții și are prețuri mai mari în comparație cu LiveAgent-ul.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date