Partener
Ghidul de integrare pentru Web.com vine în curând! Rămâneți aproape.
Ce este Web.com?
Web.com este o companie de tehnologie web de vârf care deservește milioane de clienți din întreaga lume. Prin portofoliul lor de mărci – Web.com, Network Solutions și Register.com – ajută clienții de toate dimensiunile să construiască o prezență online care aduce rezultate.
Cum îl puteți folosi?
Integrarea LiveAgent vă permite să plasați butoane de chat live pe site-urile dvs. Web.com.
Frequently asked questions
Care sunt avantajele utilizării Web.com?
- analize site-urilor web
- încărcare rapidă a site-ului
- domeniu propriu
De ce ar trebui să integrați Web.com cu LiveAgent?
Integrarea permite plasarea unui buton de chat live pe site-ul dvs. web, care are multiple avantaje. De exemplu, creșterea vânzărilor, îmbunătățirea experienței clienților, avantaj competitiv și multe altele.
Webflow este o platformă de creare de site-uri web ușor de utilizat și nu necesită cunoașterea codului. Aceasta permite crearea de site-uri web profesionale, beneficiază de cod responsive și generează cod în timp ce proiectați site-ul prin intermediul interfeței lor. Utilizând LiveAgent, puteți beneficia de chat-ul live și de alte instrumente pentru a avea grijă de asistența pentru clienți și pentru a crește capacitățile de vânzare. Chat-ul live facilitează obținerea de răspunsuri la întrebări de către clienți și îi poate ajuta să ia o decizie informată.
Ucraft este un constructor de site-uri web care simplifică procesul de construire a site-urilor web și accelerează procesul, păstrând calitatea în vedere, fiind o opțiune excelentă pentru companii și evenimente. LiveAgent oferă un buton de chat pe site-ul dvs. web și un sistem de ticketing care leagă e-mailul de asistență cu butonul de chat. Integrarea cu LiveAgent este simplă după obținerea site-ului și se face prin furnizarea link-ului biroului de asistență și a ID-ului butonului de chat.
LiveAgent oferă un software pentru platforma de servicii clienți. Compania se mândrește cu diverse oferte de serviciu, inclusiv sistem de telefonie VoIP, software de autoservire și de gestionare a reclamațiilor pentru centrele de apeluri primite și portalul clienților. Există, de asemenea, o varietate de seminarii web, șabloane și un glosar disponibile pentru utilizatorii care au nevoie de asistență. LiveAgent oferă, de asemenea, un program de afiliere și parteneriate cu alte companii, iar clienții pot încerca demo-ul gratuit.
LiveAgent este o soluție software care ajută la îmbunătățirea site-urilor de comerț electronic prin oferirea de asistență clienților cu ajutorul chat-ului live și a unui widget puternic și rapid. În plus, pachetul include și un software FAQ, care permite clienților să găsească răspunsurile singuri. LiveAgent oferă o varietate de caracteristici și software pentru serviciul clienților, centrul de apeluri și gestionarea e-mailurilor. Perioada de încercare gratuită este disponibilă și nu este necesar un card de credit pentru a începe.