Încercare gratuită

Vonage

Ce este Vonage?

Vonage este o platformă API care facilitează crearea de experiențe de comunicare revoluționare pentru clienții săi. Compania operează la nivel global, încercând să facă serviciile sale disponibile pentru marea majoritate a companiilor. LiveAgent a încheiat un parteneriat cu Vonage și a creat integrarea Vonage pentru cea mai bună experiență a clienților.

Cum puteți utiliza Vonage?

Vonage este unul dintre furnizorii de VoIP suportați de LiveAgent. Îl puteți utiliza pentru a vă conecta numărul Vonage cu LiveAgent și pentru a vă configura biroul de asistență cu un call center. Centrele de apeluri sunt o modalitate excelentă de a permite clienților dvs. să vă contacteze ori de câte ori au nevoie de ajutor sau de informații despre produse și servicii.

LiveAgent sprijină gestionarea centrelor de apeluri cu o varietate de funcționalități de apelare pentru un flux de lucru fără întreruperi. Sistemul de ticketing gestionează toate comunicările primite de la clienți de pe orice canal și păstrează un istoric al acestora în baza de date. Istoricul înregistrărilor apelurilor este accesibil în orice moment. 

Pe lângă faptul că vă ajută să gestionați apelurile primite, platforma noastră vă poate ajuta și cu direcționarea apelurilor, IVR și apelurile video ori de câte ori aveți nevoie de ele. Consultați lista completă a funcțiilor sau urmăriți videoclipul de mai jos pentru a vedea funcțiile avansate într-o platformă unificată.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Care sunt avantajele utilizării Vonage?

  • rentabil
  • acces la nivel mondial
  • integrare ușoară
  • capacitatea de a se conecta la mai multe dispozitive
  • comunicare fiabilă și eficientă

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Vonage integration!

Try it right now

Cât costă integrarea Vonage cu LiveAgent?

LiveAgent nu percepe nicio taxă pentru integrarea VoIP. Este important de menționat aici că Vonage este deja integrat în LiveAgent. Profitați chiar acum și îmbunătățiți-vă asistența prin call center. Cu toate acestea, rețineți că Vonage funcționează independent. Astfel, compania vă va taxa pentru serviciile furnizate.

Cum se conectează Vonage cu LiveAgent?

După ce Vonage vă furnizează un număr VoIP, puteți integra cu ușurință aceste informații în LiveAgent. Pur și simplu adăugați Vonage în secțiunea cu parteneri VoIP și începeți imediat să utilizați VoIP-ul. Urmați ghidul de mai jos pentru a afla cum să faceți acest lucru.

  • În primul rând, accesați site-ul web Vonage și începeți procesul de testare gratuită. După ce primiți un e-mail de confirmare, vă puteți crea un cont și puteți cumpăra un număr Vonage. Pentru a face acest lucru, mergeți la Panoul de bord și căutați Numere > Cumpărați număr. 
Secțiunea Cumpărați număr în panoul de bord Vonage
Achiziția numărului
  • După ce aveți numele de utilizator, parola și numărul Vonage pregătite, treceți la LiveAgent. Mergeți la Configurare > Apel > Numere și faceți click pe butonul portocaliu Creare din partea de sus pentru a adăuga un nou număr în sistem. Se va deschide o nouă fereastră cu o listă de furnizori VoIP. Găsiți Vonage și faceți click pe acesta.
Configurarea numerelor cu butonul de creare în LiveAgent
Adăugarea numărului Vonage
  • La ultimul pas trebuie să completați câmpurile necesare pentru a finaliza adăugarea numărului. Furnizați în aceste câmpuri numele de utilizator, parola și numărul Vonage. Selectați departamentul către care se va direcționa apelul, denumiți numărul și selectați dacă doriți ca apelurile să fie înregistrate. Când ați terminat, faceți click pe Adaugare în partea de jos.

Sunteți curioși să vedeți ce mai puteți face cu LiveAgent? Urmăriți videoclipul de mai jos pentru a vedea toate instrumentele pe care le avem de oferit pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți biroul de asistență. 

Call Center Software Demo | LiveAgent

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Întrebări frecvente

Ce este Vonage?

Vonage este o platformă API, care acum face parte din Vonage. 

Cât costă Vonage?

Vonage funcționează individual. Astfel, dacă sunteți interesat de prețurile acestuia, vă sugerăm să vă îndreptați către site-ul lor. Cu toate acestea, LiveAgent nu percepe niciun cost suplimentar pentru integrarea Vonage

Care sunt avantajele integrării Vonage cu LiveAgent?

Integrarea Vonage VoIP oferă câteva avantaje de afaceri. Cum ar fi; mai puține costuri, o experiență mai bună pentru clienți și mai multe numere de telefon.

Înapoi la integrări Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație