Partener
Ce este VNet?
VNet este o companie slovacă de servicii de telecomunicații de peste 17 ani. Este, de asemenea partenerul LiveAgent VoIP, ceea ce permite clienților LiveAgent o integrare perfectă a numărului VoIP.
Cât costă integrarea VNet în LiveAgent?
Nu există o taxă de integrare pentru conectarea VNet VoIP la LiveAgent.
Cum puteți integra VNet VoIP în LiveAgent?
Accesați LiveAgent și conectați-vă la contul dvs. După aceea, navigați la Configurări > Apel > Numere > VNet. Adăugați informațiile necesare și utilizați-l imediat!
Beneficii:
- fiabilitate ridicată
- conectivitate bună a dispozitivului
- productivitate mai bună
- Asistență 24/7
Doriți să aflați mai multe? Consultați videoclipul de software de call center de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free VNet integration!
Frequently asked questions
Ce este VNet?
VNet este o companie slovacă de telecomunicații care oferă servicii VoIP de mai bine de 17 ani.
Cum puteți conecta VNet cu LiveAgent?
Primul pas este să vă conectați la contul dvs. LiveAgent. Al doilea pas este să navigați la Numere (Configurări - Apel). Al treilea pas și ultimul pas este completarea informațiilor solicitate și apăsarea butonului ADAUGĂ.
Cât costă integrarea VNet cu LiveAgent?
Nu există o taxă de integrare pentru conectarea VNet la LiveAgent.
Utilizarea înregistrărilor de apel poate fi de ajutor pentru echipa de marketing în obținerea unor insght-uri exacte de la clienți. Aceasta poate fi o unealtă excelentă de management pentru evaluarea performanței unui agent de service client, precum și pentru instruirea continuă a acestuia. Dacă există probleme semnificative, se poate organiza o instruire suplimentară, cum ar fi cere agentului să descarce înregistrările apelurilor de la clienți. Însă, trebuie să ai în vedere că nu toți clienții vor fi de acord cu înregistrarea apelurilor. Pentru a preveni acest lucru, poți să dezactivezi înregistrarea apelurilor, să oferi alte alternative sau să refuzi să participi la un apel în care nu se dorește înregistrarea. În general, înregistrarea apelurilor poate fi benefică pentru instruirea și dezvoltarea angajaților, precum și pentru oferirea de insght-uri clienților, însă trebuie să ai grijă la respectarea legilor privind înregistrarea apelurilor.
LiveAgent este un software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP, autoservire, centre de apeluri primite, gestionarea reclamațiilor, portalul clienților și gestiunea e-mailurilor. Compania oferă și programe de afiliere și parteneriat. În plus, există opțiuni pentru academie, glosar, șabloane, seminarii web și test de dactilografiere. LiveAgent oferă și prețuri și caracteristici variate pentru clienții săi.
Video chat-ul live este o modalitate eficientă de a crește satisfacția clienților și de a oferi suport angajaților care lucrează în remote sau pentru afaceri cu o bază de clienți răspândită în întreaga lume. Acesta poate îmbunătăți comunicarea, rezolvarea problemelor în timp real, economisirea timpului și costurilor și poate oferi un avantaj competitiv. Pentru a utiliza chat-ul video live, trebuie să instalați un widget de chat, să antrenați angajații și să promovați disponibilitatea chat-ului video live. Pentru clienți, aceasta poate oferi o experiență personalizată și o soluție rapidă la probleme. Pentru afaceri, acesta poate fi o modalitate de a construi relații puternice cu clienții și angajații de remote.
Software-ul de autoservire pentru clienți, inclusiv LiveAgent, permite clienților să obțină rapid informațiile de care au nevoie fără a interacționa cu un reprezentant al serviciului. Această piață va ajunge la 18,12 miliarde USD până în 2024. Autoservirea îmbunătățește eficiența și productivitatea agenților și sporește satisfacția clienților. LiveAgent oferă o soluție eficientă și reducerea costurilor pentru asistență. Blogul și resursele academiei lor oferă acces la diverse șabloane și seminarii web pentru a găsi soluții pentru diferitele probleme.